Bekijk volle/desktop versie : Damesss ik heb een vraagje!!



03-07-2013, 19:13
Hoi dames,

Ik heb nog steeds problemen met mijn bh maat, weet maar steeds niet wat mijn juiste bh maat is hahaha.

Even n vraagje is maatje 85C groter dan 75D??

03-07-2013, 19:22


75 is je omvang, ben je dik dan neem je 80 ben je dun dan 75.
d is groter dan een c cup. maar als je bij Hunkemöller naar binnen gaat dan kan je het gewoon laten opmeten gratis.
dan weet je dat is gewoon een standaard maat wat ze opgegeven.
tuurlijk verschilt het nog weleens qua winkel welke maar toch.

succes.

03-07-2013, 19:28
Ik heb in een winkel gewerkt waar er een lingerie afdeling was. 85C staat ongeveer gelijk aan een 80D, dus dat is inderdaad groter dan 75D. Dat komt omdat de omvang groter is, waardoor de cup, bij de meeste merken/winkels ook net iets groter wordt.

Ik heb klanten gehad die normaal gesproken 75D hadden, maar die niet goed zat. Dan adviseerde ik dus 80C en dat zat dan veel beter, omdat de omvang iets groter wordt.

03-07-2013, 19:31

Citaat door sekreetsia:
75 is je omvang, ben je dik dan neem je 80 ben je dun dan 75.
d is groter dan een c cup. maar als je bij Hunkemöller naar binnen gaat dan kan je het gewoon laten opmeten gratis.
dan weet je dat is gewoon een standaard maat wat ze opgegeven.
tuurlijk verschilt het nog weleens qua winkel welke maar toch.

succes.
Oke dank je wel,

Nou wat bleek ik ben afgelopen week bij de Hunkemöller geweest, ze had me bh maat opgemeten en ze zei volgens mij heb je 75d en wat bleek dat het helemaal niet mijn maat was , die was echt te klein maar volgens mij moet het een 85d zijn.

nog bedankt xxx

03-07-2013, 19:32



Citaat door --NOA--:
Ik heb in een winkel gewerkt waar er een lingerie afdeling was. 85C staat ongeveer gelijk aan een 80D, dus dat is inderdaad groter dan 75D. Dat komt omdat de omvang groter is, waardoor de cup, bij de meeste merken/winkels ook net iets groter wordt.

Ik heb klanten gehad die normaal gesproken 75D hadden, maar die niet goed zat. Dan adviseerde ik dus 80C en dat zat dan veel beter, omdat de omvang iets groter wordt.
Oke choukrannn, voor je advies

xx

03-07-2013, 19:33

Citaat door Kaatje_:
Oke dank je wel,

Nou wat bleek ik ben afgelopen week bij de Hunkemöller geweest, ze had me bh maat opgemeten en ze zei volgens mij heb je 75d en wat bleek dat het helemaal niet mijn maat was , die was echt te klein maar volgens mij moet het een 85d zijn.

nog bedankt xxx
o dat is vreemd dat had ze opgemeten met een lint of eerst aan jou gevraagd en toen pas opgemeten?

03-07-2013, 19:35

Citaat door sekreetsia:
o dat is vreemd dat had ze opgemeten met een lint of eerst aan jou gevraagd en toen pas opgemeten?
Neeee ze heeft het gewoon opgemeten met een lint en dan gewoon op me kleren.

03-07-2013, 19:48

Citaat door Kaatje_:
Neeee ze heeft het gewoon opgemeten met een lint en dan gewoon op me kleren.
ja precies zo doen ze dat, vreemd dat ze dan alsnog een verkeerde maat opgeeft.