Bekijk volle/desktop versie : Het doet me altijd pijn..



Pagina's : [1] 2 3 4

03-07-2013, 17:55
Om te zien hoe nederlanders (kafffirs) ons haten.
X op x als ik word aangesproken.. sta ik op het punt om te huilen.

Het speelt zich dagelijks af.. x op x word ik wel uitgescholden.
Terwijl ik nog in Rotterdam woon.

- Vuilniszak
- penguin
- autoband :s
- moetje DAT ZIEN!
- KK gek!
- Met je kk gewaad!
- al 3x iets na me toe is gegooid door gasten in auto's

Wollah soms denk ik echt van.
Gewoon voorgoed hier weg te gaan uit dit land!

x op x geweigerd te worden voor werk/stageplekken etc etc
Ergens niet heen kunnen gaan ivm ik een ghimaar + abaya draag en moet uitkijken want daar ''lopen die gekke mensen rond'' etc etc

WIJ moeten met alles en iedereen rekening houden!
Ben het zat! deze vieze mensen.. wollahi ben het helemaal zat!

03-07-2013, 18:01


Probeer het je wat minder aan te trekken..

03-07-2013, 18:06
Its everyday in my face..
kinda hard..


03-07-2013, 18:12

Citaat door SA010:
Its everyday in my face..
kinda hard..

It's not hard als je weet te relativeren. Als je weet dat het lowlifes zijn die je zo beschimpen, dan zou het je vrij weinig moeten doen..

03-07-2013, 18:12


Trek je er niks van aan.

03-07-2013, 18:15

Citaat door QueenBee:
It's not hard als je weet te relativeren. Als je weet dat het lowlifes zijn die je zo beschimpen, dan zou het je vrij weinig moeten doen..
Het zijn blijkbaar ook lowlifes..
Maar als je dingen dagelijks dingen hoort.. die zo gemeen zijn.. zonder een reden? mensen uit te schelden..
Dan denk ik.. whats wrong with you! waarom moet mankind zo..verpest zijn!

03-07-2013, 18:16
Ik wou dat ik het van je over kon nemen, niets maakt mij bozer dan dit.. Het zal je sterker maken, geef t tijd!

03-07-2013, 18:21

Citaat door SA010:
Het zijn blijkbaar ook lowlifes..
Maar als je dingen dagelijks dingen hoort.. die zo gemeen zijn.. zonder een reden? mensen uit te schelden..
Dan denk ik.. whats wrong with you! waarom moet mankind zo..verpest zijn!
Jawel, er is wel een reden.. De reden is dat ze geen ruggegraat hebben en niet voor zichzelf kunnen denken. Ze zijn gebrainwashed. You should feel sorry for them..

03-07-2013, 18:22
Salaam lieve zus

Laat de koeffars zeggen en doen wat ze willen, zij weten niet beter
lhamdoulilah wij hebben onze deen! wij weten wat ons te wachten staat Allah is met ons maar de koefars hebben niks,
profeet mohammed sallalahoe 3alayhi wa salam en de sahaba werden vroeger nog erger benaderd, kun je je voorstellen dat je van je stad verjaagt wordt? of dat men ingewanden van een dier op jou gooit? Dit hebben zij ook meegemaakt maar hamdoulilah rabbi kbir hun zijn allemaal 1 voor 1 gestraft op verschillende manieren, zo moet jij het ook bekijken heb sabr ik weet dat het moeilijk is maarja deze dounia is maar tijdelijk

03-07-2013, 18:22
Gewoon een deboez onder je gewaad nemen,wie praat,bam in your face!

03-07-2013, 18:23
Misschien een idee om gewoon een hijaab te gaan dragen en terug te leren schelden. Gwn terugschelden met lelijk oud varken, stinkhoofd of kaashond.


Citaat door SA010:
Om te zien hoe nederlanders (kafffirs) ons haten.
X op x als ik word aangesproken.. sta ik op het punt om te huilen.

Het speelt zich dagelijks af.. x op x word ik wel uitgescholden.
Terwijl ik nog in Rotterdam woon.

- Vuilniszak
- penguin
- autoband :s
- moetje DAT ZIEN!
- KK gek!
- Met je kk gewaad!
- al 3x iets na me toe is gegooid door gasten in auto's

Wollah soms denk ik echt van.
Gewoon voorgoed hier weg te gaan uit dit land!

x op x geweigerd te worden voor werk/stageplekken etc etc
Ergens niet heen kunnen gaan ivm ik een ghimaar + abaya draag en moet uitkijken want daar ''lopen die gekke mensen rond'' etc etc

WIJ moeten met alles en iedereen rekening houden!
Ben het zat! deze vieze mensen.. wollahi ben het helemaal zat!

03-07-2013, 18:29

Citaat door a030:
Misschien een idee om gewoon een hijaab te gaan dragen en terug te leren schelden. Gwn terugschelden met lelijk oud varken, stinkhoofd of kaashond.
Dit is niet de manier hoe onze profeet het heeft aangepakt.


TS, vergeet niet dat elke keer die gasten jou uitschelden en iets naar je gooien, jij iedere keer hassanth krijgt. Het is een beproeving voor je en je hebt een keuze gemaakt om een Ghimaar te dragen. Hierdoor krijg je heel veel hassanth.
Ik daar tegenover heb de keuze gemaakt om skinny jeans te dragen.....krijg daar ook heel veel hassath voor.......NOT!!!!!

03-07-2013, 18:31


Ja oke, maar je kan niet altijd als stront over je heen laten lopen.


Citaat door JETLI:
Dit is niet de manier hoe onze profeet het heeft aangepakt.


TS, vergeet niet dat elke keer die gasten jou uitschelden en iets naar je gooien, jij iedere keer hassanth krijgt. Het is een beproeving voor je en je hebt een keuze gemaakt om een Ghimaar te dragen. Hierdoor krijg je heel veel hassanth.
Ik daar tegenover heb de keuze gemaakt om skinny jeans te dragen.....krijg daar ook heel veel hassath voor.......NOT!!!!!

03-07-2013, 18:32
moeilyk als je dat vaak moet meemaken ; nochtans is een gimaar iets heel normaals & Rotterdam is een grote moderne stad ; misschien zyn het gewoon van die boeren die een dagje Rotterdam ontdekken & verschieten van de diversiteit die ze daar te zien krygen ; dan vertonen ze rare symptomen die hun beperkte brein niet kan dragen ; dus trek je er maar niks van aan & zeg tegen jezelf dat je een trotse nederlandse bent ; dat het ook JOUW land is & als mensen nogmaals zoiets zeggen zou ik verstand op 0 zetten & in me gedachten denken dat ze lekker mogen creperen ; heerlyk om racisten te zien creperen

03-07-2013, 18:33

Citaat door a030:
Ja oke, maar je kan niet altijd als stront over je heen laten lopen.
Wil je doen dan? Welke keuzes heb je om te doen?

Pagina's : [1] 2 3 4