Bekijk volle/desktop versie : Gevoel bij het handvragen



Pagina's : [1] 2

01-07-2013, 13:54
Zijn er dames die zijn getrouwd zonder dat ze de man echt kende en waar eigenlijk ook geen liefde was? Navraag was goed, dus eigenlijk een goede man die rekening houdt met de dingen die jij wenst.. alleen voel je niks?

Dus, moet liefde later komen of voel je normaal wel iets?

01-07-2013, 13:57


Anno 2013 moet iedereen 'wat' voelen, en het liefst ook alle details weten van de 'aanstaande'.
Men moet tegenwoordig weten wat hij/zij in huis haalt op alle fronten, wat eigelijk belachelijk is aangezien men altijd toneel kan spelen.

Je leert iemand kennen wanneer je met diegene samenwoont/ofwel trouwt. Een vooraf vragenrondje is een goed iniatief, om te weten wat voor man het is en of het geen drugsdealer is of een pooier of iets.
Maar voor de rest hoef je echt geen vlinders in je buik te voelen om te trouwen hoor, sterker nog die vlinders zullen je enkel blind maken van verliefdheid waarin je niet eens ziet wat de nadelen van zo'n gast zijn.

01-07-2013, 14:10
Dus als je van horen zeggen goede verhalen hoort en na een gesrpek er wel een klik is, is dat dan voldoende?

01-07-2013, 14:14

Citaat door Moeshoem123:
Dus als je van horen zeggen goede verhalen hoort en na een gesrpek er wel een klik is, is dat dan voldoende?
Voor ieder is dat anders, de een vindt het heel belangrijk om de 'ik wil je kussen klik' en de 'ik kan je niet weerstaan' en de 'ik kan niet zonder jou klik' te hebben voordat ze 'ja' zeggen.

Voor mij was dat totaal niet nodig, ik had wel een klik maar was niet verliefd.

01-07-2013, 14:15


Ik had meer de, ik-wil-je-bespringen klik.
Weet niet of dat positief of negatief was.

01-07-2013, 14:15
Liefde gaat toch na een paar jaar weg zeggen ze?!

01-07-2013, 14:16
Ik zou in ieder geval niet trouwen als ik 'niets' zou voelen. Je kan toch afspreken met mahram. Ik zou minstens 10 keer afspreken. Bij je ouders thuis of lekker uit eten met je broer.

01-07-2013, 14:16

Citaat door ENVY_ME:
Ik had meer de, ik-wil-je-bespringen klik.
Weet niet of dat positief of negatief was.

01-07-2013, 14:16

Citaat door elhobje:
Liefde gaat toch na een paar jaar weg zeggen ze?!
Ajaw hoop het niet! Je bedoelt de vlindertjes, de tijd wanneer je pas weet waarmee je getrouwd bent en alles mooi 'leek'?

01-07-2013, 14:17

Citaat door verhaalmaakster:
Ajaw hoop het niet! Je bedoelt de vlindertjes, de tijd wanneer je pas weet waarmee je getrouwd bent en alles mooi 'leek'?
Ja, die verliefdheid.. toch? Ze zeggen dat gaat veranderen in houden van, of haten van?!

01-07-2013, 14:20

Citaat door elhobje:
Ja, die verliefdheid.. toch? Ze zeggen dat gaat veranderen in houden van, of haten van?!
ik heb lachkick.

Als het goed is zul je gewoon blijven houden van je vent, behalve als hij vreemd gaat, je spaargeld verspilt aan het gokken, dronken thuis komt met 2negerinnen, je uitscheld voor thamza en moekezoe3 in bijzijn van je hele familie, je slaat alsof hij tegen een boksbal aanslaat, je voorliegt alsof je een IQ van 0.1 hebt of 20kilo per week aankomt.

01-07-2013, 14:21

Citaat door verhaalmaakster:
ik heb lachkick.

Als het goed is zul je gewoon blijven houden van je vent, behalve als hij vreemd gaat, je spaargeld verspilt aan het gokken, dronken thuis komt met 2negerinnen, je uitscheld voor thamza en moekezoe3 in bijzijn van je hele familie, je slaat alsof hij tegen een boksbal aanslaat, je voorliegt alsof je een IQ van 0.1 hebt of 20kilo per week aankomt.

01-07-2013, 14:50



Citaat door Moeshoem123:
Dus als je van horen zeggen goede verhalen hoort en na een gesrpek er wel een klik is, is dat dan voldoende?
en salaat istighara verrichten

01-07-2013, 15:03

Citaat door elhobje:
Liefde gaat toch na een paar jaar weg zeggen ze?!
Is dat bij jou het geval?

01-07-2013, 15:18
welke debiel gaat nou trouwen zonder liefde

Pagina's : [1] 2