Bekijk volle/desktop versie : Wie is er Maatschappelijk werk(st)er



25-01-2005, 18:04
Wil diegene me aub pmen!?!

djazaak allah

xm

26-01-2005, 00:37


Ik heb er wel voor gestudeerd, maar heb nog nooit als maatschappelijk werkster gewerkt...

26-01-2005, 07:11
Ik ben maatschappelijk werkster, wat wil je weten?




jasmina

26-01-2005, 22:59
Jasmina, salaam aleikum,

Welke studies heb je allemaal gedaan om daar te komen? En wat voor werk doe je nu dan precies, wat voor mensen werk je mee?
Ik wil graag ook maatschappelijk werkster worden zodat ik als Moslima insha Allah iets kan doen voor de Gemeenschap.

27-01-2005, 01:45



Citaat door LaMorena:
Jasmina, salaam aleikum,

Welke studies heb je allemaal gedaan om daar te komen? En wat voor werk doe je nu dan precies, wat voor mensen werk je mee?
Ik wil graag ook maatschappelijk werkster worden zodat ik als Moslima insha Allah iets kan doen voor de Gemeenschap.
Lieve zuster,

Ik heb de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening gevolgd, dit is een hbo opleiding. Nu werk ik met probleemjongeren, voor Jeugdzorg.
Ik kan je de opleiding zeker aanraden, is een erg leuke opleiding en het werkveld vind ik ook erg leuk.


jasmina

27-01-2005, 02:18

Citaat door LaMorena:
Jasmina, salaam aleikum,

Welke studies heb je allemaal gedaan om daar te komen? En wat voor werk doe je nu dan precies, wat voor mensen werk je mee?
Ik wil graag ook maatschappelijk werkster worden zodat ik als Moslima insha Allah iets kan doen voor de Gemeenschap.