Bekijk volle/desktop versie : Wie is er Maatschappelijk werk(st)er



25-01-2005, 18:04
Wil diegene me aub pmen!?!

djazaak allah

xm

26-01-2005, 00:37


Ik heb er wel voor gestudeerd, maar heb nog nooit als maatschappelijk werkster gewerkt...

26-01-2005, 07:11
Ik ben maatschappelijk werkster, wat wil je weten?




jasmina

26-01-2005, 22:59
Jasmina, salaam aleikum,

Welke studies heb je allemaal gedaan om daar te komen? En wat voor werk doe je nu dan precies, wat voor mensen werk je mee?
Ik wil graag ook maatschappelijk werkster worden zodat ik als Moslima insha Allah iets kan doen voor de Gemeenschap.

27-01-2005, 01:45



Citaat door LaMorena:
Jasmina, salaam aleikum,

Welke studies heb je allemaal gedaan om daar te komen? En wat voor werk doe je nu dan precies, wat voor mensen werk je mee?
Ik wil graag ook maatschappelijk werkster worden zodat ik als Moslima insha Allah iets kan doen voor de Gemeenschap.
Lieve zuster,

Ik heb de opleiding Maatschappelijk Werk en Dienstverlening gevolgd, dit is een hbo opleiding. Nu werk ik met probleemjongeren, voor Jeugdzorg.
Ik kan je de opleiding zeker aanraden, is een erg leuke opleiding en het werkveld vind ik ook erg leuk.


jasmina

27-01-2005, 02:18

Citaat door LaMorena:
Jasmina, salaam aleikum,

Welke studies heb je allemaal gedaan om daar te komen? En wat voor werk doe je nu dan precies, wat voor mensen werk je mee?
Ik wil graag ook maatschappelijk werkster worden zodat ik als Moslima insha Allah iets kan doen voor de Gemeenschap.
Heel lief dat je als moslima iets wil doen voor de gemeenschap. Maar als maatschappelijk werker moet je de opvattingen van de client altijd respecteren, ook als die totaal anders zijn dan de jouwe. Wat zou je bijvoorbeeld het liefst doen als je iemand die abortus laat plegen of een homo als client krijgt? Je kan het dan niet maken om zonder meer te zeggen dat het slecht is wat diegene doet. Voor zover ik weet zijn dit wel zaken die totaal tegen de islam indruisen en toch moet je mee kunnen denken met de client

28-01-2005, 16:01
hee yasmina,

Ikben ook afgestudeerd aan de HBO -MWD. Weet jij misschien of ze mensen bij jullie nodig hebben. Laat me aub weten.Stuur me een pm.

shokran.
yzza

28-01-2005, 16:04
A salaam oe alleikom,

Ben afgestudeerd maatschappelijk werkster en zoek al een geruime tijd een baan.Help me aub aan een baan. Heb hard geld nodig.

Shokran

28-01-2005, 16:52
Kijk eens op http://www.stekjeugdzorg.nl , daar staan ook vaak vacatures bij



jasmina