Bekijk volle/desktop versie : De zoon van een vriendin van je moeder...



Pagina's : [1] 2 3

01-07-2013, 08:39
Dag dames!

Ik ben ten einde raad en heb jullie hulp zwaar nodig. Dit is een account van een goede vriendin van mij die ook geen idee heeft hoe ik dit nou weer moet aanpakken. Ze vind ook dat ik het moet vergeten, en ik wil wel maar het lukt niet! En als jullie met de gouden tip komen om deze betreffende zoon te regelen ben ik jullie voor eeuwig dankbaar.

Het gaat dus om de zoon van een vriendin van me moeder. Het is niet een vriendin waar we dagelijks bij over de vloer komen en het is ook niet zo dat ik haar zoon spreek ofzo. Sterker nog! Ik had hem zaterdag (j.l.) voor het eerst gezien.

Help me out! Wat vinden jullie dat ik moet doen, zonder mezelf natuurlijk voorschut te zetten?

01-07-2013, 08:47



Citaat door NewArabia:
Dag dames!

Ik ben ten einde raad en heb jullie hulp zwaar nodig. Dit is een account van een goede vriendin van mij die ook geen idee heeft hoe ik dit nou weer moet aanpakken. Ze vind ook dat ik het moet vergeten, en ik wil wel maar het lukt niet! En als jullie met de gouden tip komen om deze betreffende zoon te regelen ben ik jullie voor eeuwig dankbaar.

Het gaat dus om de zoon van een vriendin van me moeder. Het is niet een vriendin waar we dagelijks bij over de vloer komen en het is ook niet zo dat ik haar zoon spreek ofzo. Sterker nog! Ik had hem zaterdag (j.l.) voor het eerst gezien.

Help me out! Wat vinden jullie dat ik moet doen, zonder mezelf natuurlijk voorschut te zetten?
Ik neem aan dat je deze jongen leuk vindt? Wat is het probleem dan precies?
Ik geloof sowieso niet dat jij achter deze jongen aan moet gaan. Laat hem maar achter jou aangaan. Zorg ervoor dat je op een bescheiden manier zijn aandacht trekt. Wie weet gaat hij jou leuk vinden en komt hij je nog om je hand vragen.

01-07-2013, 08:48
wat je moet doen?
rokje omhoog, tieten er uit, en zeggen: come and get me!

01-07-2013, 08:50

Citaat door Naadje101:
Ik neem aan dat je deze jongen leuk vindt? Wat is het probleem dan precies?
Ik geloof sowieso niet dat jij achter deze jongen aan moet gaan. Laat hem maar achter jou aangaan. Zorg ervoor dat je op een bescheiden manier zijn aandacht trekt. Wie weet gaat hij jou leuk vinden en komt hij je nog om je hand vragen.



Dat is het probleem juist... Ik zie hem toch nooit. Behalve op bruiloften enzo?

01-07-2013, 08:58



Citaat door NewArabia:
Dat is het probleem juist... Ik zie hem toch nooit. Behalve op bruiloften enzo?
Zorg er dan voor dat hij je ziet? En dat hij meteen voor je valt?

01-07-2013, 09:10

Citaat door Naadje101:
Zorg er dan voor dat hij je ziet? En dat hij meteen voor je valt?



Hoe??

01-07-2013, 09:11

Citaat door slimmegast:
Onthoud dit meiden, zolang een jongen geen inzet in jou toont dan betekent dat hy niet geinteresseerd in jou. Dus doe maar geen moeite voor jezelf haha



Daar zit wat in, maar er speelt (denk ik) meer...

01-07-2013, 10:23

Citaat door slimmegast:
Wat speelt er meer dan?



Dat laat ik even in het midden.

01-07-2013, 10:29

Citaat door Hoogwerker:
wat je moet doen?
rokje omhoog, tieten er uit, en zeggen: come and get me!

01-07-2013, 10:37
Je kan het toch tegen je moeder zeggen als je het echt wilt?

01-07-2013, 10:43

Citaat door LaiiLaa_:
Je kan het toch tegen je moeder zeggen als je het echt wilt?



En wat wil je dat me moeder gaat doen?

01-07-2013, 10:45

Citaat door NewArabia:
En wat wil je dat me moeder gaat doen?
Met zijn moeder praten of iets in die richting. Dat je moeder het zo over brengt dat jij wel geschikt kan zijn voor haar zoon etc. Ga achter je geluk aan, is niks mis mee.

01-07-2013, 10:52



Citaat door LaiiLaa_:
Met zijn moeder praten of iets in die richting. Dat je moeder het zo over brengt dat jij wel geschikt kan zijn voor haar zoon etc. Ga achter je geluk aan, is niks mis mee.



Wie is het hier mee eens

01-07-2013, 11:30
ik vind je maar een hopeloos geval..slimmegast heeft gelijk..hij hoort je reet achterna en niet andersom..en geen excuusjes zoeken waarom hij geen contact met jou opneemt.

01-07-2013, 11:55

Citaat door 1987:
ik vind je maar een hopeloos geval..slimmegast heeft gelijk..hij hoort je reet achterna en niet andersom..en geen excuusjes zoeken waarom hij geen contact met jou opneemt.



Had ook anders kunnen worden geformuleerd, maar ik begrijp dus dat ook jij vind dat ik het erbij moet laten zitten. Geen bal omhoog gooien die hij moet vangen?

Pagina's : [1] 2 3