Bekijk volle/desktop versie : Dringend DUA nodig!



Pagina's : [1] 2

30-06-2013, 21:02
Beste broeders en zusters,

Na twee jaar huwelijk is morgen inchallah een belangrijke dag voor mij en mijn echtgenoot. Mijn man woont in marokko en morgen b izn illah zullen we een visumaanvraag indienen. Ik vraag alle broeders en zusters om mij te helpen met een dua zodat ik en mijn man inchallah na twee jaar herenigd worden.

Djazakoem Allahoe Khairan!

!

30-06-2013, 21:46


Is niemand zo gul om een dua voor ons uit te spreken?

01-07-2013, 19:45
InschaAllah zal Allah het voor je vergemakkelijken en je hereinigen met je man

01-07-2013, 22:03
Dankjewel Mojtahida. Ik waardeer je dua erg. Djazaka Allahoe Khayran.!!

01-07-2013, 22:24



Citaat door Marook:
Dankjewel Mojtahida. Ik waardeer je dua erg. Djazaka Allahoe Khayran.!!
Geen dank meid, inschaAllah zal je geduld beloond worden!!

01-07-2013, 23:00

Citaat door Mojtahida..:
Geen dank meid, inschaAllah zal je geduld beloond worden!!
Inchallah Meid! Ik hoop dat Allah ook al jou wensen in vervulling brengt inchallah.

01-07-2013, 23:32

Citaat door Marook:
Inchallah Meid! Ik hoop dat Allah ook al jou wensen in vervulling brengt inchallah.
Allahoema ameen! 3wacher mebroeka trouwens Rabi jdaglo 3liek men kol makatetmena!

Laat weten hoe het afgelopen is

02-07-2013, 10:45
Amine l moda3in! Jij ook mabrok l 3wacher meid en ik zal het je laten weten aankomende vrijdag inchallah!. D3i m3aya rabi ysahl 3leena!!

02-07-2013, 15:32

Citaat door Marook:
Amine l moda3in! Jij ook mabrok l 3wacher meid en ik zal het je laten weten aankomende vrijdag inchallah!. D3i m3aya rabi ysahl 3leena!!
Allah jbarek fiek! Rabi jeserlek oemoerek en kan je man binnenkort bij je zijn inschaAllah! Voldoe je aan hun eisen of kom je wat tekort?

02-07-2013, 20:18

Citaat door Mojtahida..:
Allah jbarek fiek! Rabi jeserlek oemoerek en kan je man binnenkort bij je zijn inschaAllah! Voldoe je aan hun eisen of kom je wat tekort?
Het is een vakantievisum , maar met behulp van een advocaat zal het inchallah niet nodig zijn om hem terug te sturen. Tn d3i l rabi b dmo3 dat we vrijdag goed nieuws krijgen inchallah!!

02-07-2013, 21:29

Citaat door Marook:
Het is een vakantievisum , maar met behulp van een advocaat zal het inchallah niet nodig zijn om hem terug te sturen. Tn d3i l rabi b dmo3 dat we vrijdag goed nieuws krijgen inchallah!!
InschaAllah zal het allemaal goedkomen tfa2el belgair

03-07-2013, 13:37
BismiALLAHI RAHMANI RAHEEM

MOGE ALLAH SOBHANAWATA3ALA JULLIE SAMEN BRENGEN AMEEN
MOGE ALLAH SOBHANAWATA3ALA JULLIE WENSEN DOEN VERVULLEN AMEEN
ALLAHOEMA BARAK LIEKOUM AMEEN
Moge ALLAH SOBHANAWATA3ALA HET VOOR JULLIE GEMAKKELIJK MAKEN
ALLAHOEMA AMEEN

03-07-2013, 23:03



Citaat door sagira1:
BismiALLAHI RAHMANI RAHEEM

MOGE ALLAH SOBHANAWATA3ALA JULLIE SAMEN BRENGEN AMEEN
MOGE ALLAH SOBHANAWATA3ALA JULLIE WENSEN DOEN VERVULLEN AMEEN
ALLAHOEMA BARAK LIEKOUM AMEEN
Moge ALLAH SOBHANAWATA3ALA HET VOOR JULLIE GEMAKKELIJK MAKEN
ALLAHOEMA AMEEN
Allahoema Amine Sagira1, Hartelijk bedankt voor je dua! Ik heb gewoon buikpijn hierover. yarabi tsahl 3leena yarabi ou 3la jami3 l moslimin,

03-07-2013, 23:15

Citaat door Marook:
Allahoema Amine Sagira1, Hartelijk bedankt voor je dua! Ik heb gewoon buikpijn hierover. yarabi tsahl 3leena yarabi ou 3la jami3 l moslimin,
Ameen oughti
Weet dat na moeilijke tijden makkelijke tijden komen.
Gair IN SHA ALLAH
ALLAH IE SABER KOUM

05-07-2013, 20:07
Meiden, ik wil jullie hartelijk bedanken voor alle steun. We hebben vandaag het verlossend woord gekregen b izn allah.

Wij zijn helemaal in de wolken en ik kan niet wachten totdat ik mijn man in mijn armen kan sluiten.

Pagina's : [1] 2