Bekijk volle/desktop versie : ondertekening



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

25-01-2005, 14:50

Ondertekening



Er wordt van nu af aan niet meer gewaarschuwd voor een te grootte ondertekening. Zoals in de regels staat aangegeven is de maximum afmeting van een ondertekening 125 pixels hoog en 450 pixels breed, 125 x 450.

Dat ziet er zo uit:



Alles wat groter is dan dit zal verwijderd worden. Dus mocht je je ondertekening willen behouden, dan is het nu tijd om die te verkleinen.

Bij voorbaat dank,

Les Moderators.



Ps. voor meer informatie: http://forums.marokko.nl/faq.php?s=&do=search&q=ondertekening&match=all&tit lesonly=0

25-01-2005, 14:58


In vergelijking met de andere rubrieken kom ik hier bijna geen vage ondertekeningen tegen, noch grote ondertekeningen.


25-01-2005, 15:00
Begin dan eerst met het verkleinen van je eigen ondertekening, beste mod: 516x125 = 66 Px te breed.

Ik ga de mijne niet verkleinen omdat anders de kwaliteit van m'n custom signature omlaag gaat. Ik maak wel een nieuwe maar dan in de juiste formaat!

Jullie bezorgen mij alleen maar meer werk!

Orgo

25-01-2005, 15:12
Ik ben een kluns achter de pc, wee na 100 keer uitleg nog niet hoe ik plaatjes moet plaatsen

ik hou me dus altijd braafjes aan de regeltjes

25-01-2005, 15:15



Citaat door Ladyx1983:
ondertekening

--------------------------------------------------------------------------------

ondertekening,

Er wordt van nu af aan niet meer gewaarschuwd voor een te grootte ondertekening. Zoals in de regels staat aangegeven is de maximum afmeting van een ondertekening 125 pixels hoog en 450 pixels breed, 125 x 450.

Dat ziet er zo uit:



Alles wat groter is dan dit zal verwijderd worden. Dus mocht je je ondertekening willen behouden, dan is het nu tijd om die te verkleinen.

Bij voorbaat dank,

Les Moderators.


Klik hier voor meer info
Verder zijn alle culturele verwijzingen zoals doodsverwensingen gewoon toegestaan.
Ik denk dat niemand er dan een probleem mee heeft dan moeten de moslimbroeders gewoon Hirshi wat kleiner dood wensen.

25-01-2005, 15:43

Citaat door 0rgoglio:
Begin dan eerst met het verkleinen van je eigen ondertekening, beste mod: 516x125 = 66 Px te breed.

Ik ga de mijne niet verkleinen omdat anders de kwaliteit van m'n custom signature omlaag gaat. Ik maak wel een nieuwe maar dan in de juiste formaat!

Jullie bezorgen mij alleen maar meer werk!

Orgo
die van mij voldoet aan de volgende afmeting van 125 pixels hoog en 450 pixels breed

en die van jou niet zo simpel is dat

25-01-2005, 15:45

Citaat door NisreN:
In vergelijking met de andere rubrieken kom ik hier bijna geen vage ondertekeningen tegen, noch grote ondertekeningen.

dat is wel zo maar we zetten de waarschuwing er toch maar op.Anders krijg je straks weer,gedoe van waar is mijn ondertekening

25-01-2005, 15:51

Citaat door Ladyx1983:
die van mij voldoet aan de volgende afmeting van 125 pixels hoog en 450 pixels breed

en die van jou niet zo simpel is dat
Om het wat simpeler te maken:

1. Rechtermuisknop AANKLIKKEN
2. EIGENSCHAPPEN aanklikken
3. Zie formaat!

Die van mij niet?!

<----- nee dank je!

Orgo

PS: geinen moet kunnen lieverd.

25-01-2005, 15:59
ondertekeningen zijn sowieso onzin afschaffen die handel scheelt aardig wat ruimte al die zielige plaatjes en teksten

25-01-2005, 16:11

Citaat door Dirk333:
ondertekeningen zijn sowieso onzin afschaffen die handel scheelt aardig wat ruimte al die zielige plaatjes en teksten
Pfff wat een gare reactie Klik dan bij opties aan dat je geen ondertekeningen wilt zien.

25-01-2005, 16:12

Citaat door KohiNoor:
Pfff wat een gare reactie Klik dan bij opties aan dat je geen ondertekeningen wilt zien.
eindelijk zijn we van die elf op bloemen van jou af, had daar zo een hekel aan

25-01-2005, 16:14

Citaat door KohiNoor:
Pfff wat een gare reactie Klik dan bij opties aan dat je geen ondertekeningen wilt zien.
pfff net als of ik wist dat dat mogelijk is. ga me niet echt verdiepen in de display opties op een forum.

maar bedankt voor de tip.

25-01-2005, 16:18



Citaat door Ladyx1983:
dat is wel zo maar we zetten de waarschuwing er toch maar op.Anders krijg je straks weer,gedoe van waar is mijn ondertekening
Dat kinderachtige gedoe krijg je altijd. Zelfs als je een waarschuwing plaatst en ze houden zich er niet aan. Terwijl zij die waarschuwing wel hebben gelezen.

Zoiets van: '' Mijn ondertekening is verwijderd door een domme moderator ect ect ect.. ''

Kinderachtig vind je ook niet.

25-01-2005, 16:20

Citaat door NisreN:
Dat kinderachtige gedoe krijg je altijd. Zelfs als je een waarschuwing plaatst en ze houden zich er niet aan. Terwijl zij die waarschuwing wel hebben gelezen.

Zoiets van: '' Mijn ondertekening is verwijderd door een domme moderator ect ect ect.. ''

Kinderachtig vind je ook niet.
ja heel kiddy maar ja die heb je er ook tussen zitten he.

25-01-2005, 16:35

Citaat door Jihaane:
eindelijk zijn we van die elf op bloemen van jou af, had daar zo een hekel aan
Jammer voor je, ik laat em wel verkleinen

Dirk,,graag gedaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6