Bekijk volle/desktop versie : Koning Mohammed VI geeft bevel voor verbouwing moskee Al Hoceima



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

29-06-2013, 17:47
De Ghinya moskee in Al Hoceima zal met hulp van de koning verbouwd worden.





Dat kondigde het ministerie van Islamitische Zaken aan nadat Mohammed VI het vrijdaggebed in de Ghinya moskee verrichte. Koning Mohammed VI sprak zijn wil uit tegenover de minister van Islamitische Zaken. De moskee moet op de kortst mogelijke termijn vernieuwd worden maar er zijn wel enkele aspecten waar tijdens de bouw rekening mee gehouden moet worden.

Zo moet de authentieke Marokkaanse architectuur die moskeeën kenmerkt gerespecteerd worden en er moeten ruimtes komen voor religieuze en educatieve activiteiten. In de officiële verklaring stelt het ministerie dat het leren van de Koran en de strijd tegen het analfabetisme de boventoon moet voeren tijdens deze activiteiten.

Mohammed VI gaf ook het bevel om een nieuwe moskee in de buurt te bouwen.

29-06-2013, 18:04


nee is niet geod !!!!
toch .....waar blijven ze ....??
waar zijn de haters o_o) .........


29-06-2013, 19:00
zie je als hij iets ziet met zijn eigen ogen wat niet kan dan doet ie er wat aan maar hij is alleen 1 man hij kan niet overal zijn


29-06-2013, 19:02
3ash el Malik

29-06-2013, 19:06


Mooi en nu de Sharia invoeren Aub? Dan kan ik terug..


29-06-2013, 23:48
Wat voor naam is ghinya? Leuk voor alhoceima de mooiste


29-06-2013, 23:50

Citaat door no-name:
nee is niet geod !!!!
toch .....waar blijven ze ....??
waar zijn de haters o_o) .........


Onderdeel vh systeem. Alle goeie dingen claimen als machthebber. En de slechte dingen afschuiven op de muppet show in het parlement.

Regeren per decreet noemen ze dat. Heerlijk lijkt me dat.

29-06-2013, 23:51

Citaat door brownie74:
3ash el Malik

Zet m op de kieslijst dan. Wint die glansrijk.

30-06-2013, 01:31

Citaat door ATHALAS:
nou hij opent alleen hutjes joh, al hoceima heeft grote projecten nodig deze hutjes die hij opent zijn basis voorzieningen die al hoceima allang nodig had.al hoceima heeft industrie nodig op grote schaal zodat de bevolking eindelijk kan werken. De grote projecten zijn niet goed verdeeld. Een plaats als settat heeft grote industrie terrein, alleen omdat idris el basri toen minister was van binn.zaken, maar zo heeft hij zijn dorp wel belangrijk gemaakt tot nu ,ten koste van het noorden. Alle grootste industrie concerns zijn in de gharb regio bv. mohammedia, jorf lasfar, safi en natuurlijk casa rabat etc. De enige stad in het noorden met wat industrie is tanger.de rest van rif alleen maar hutjes met groot vertoon voor niks.

Niks is goed bij jullie he. Inshallah wordt zijn zoon als zijn opa

Verstuurd van mijn GT-I9500 met Tapatalk

30-06-2013, 01:46

Citaat door worldcitizen77:
Onderdeel vh systeem. Alle goeie dingen claimen als machthebber. En de slechte dingen afschuiven op de muppet show in het parlement.

Regeren per decreet noemen ze dat. Heerlijk lijkt me dat.

Jij moet niet doen alsof je tegen één beslissing bent, jij bent tegen het geheel en daardoor ongeloofwaardig.

Citaat door ATHALAS:
nou hij opent alleen hutjes joh, al hoceima heeft grote projecten nodig deze hutjes die hij opent zijn basis voorzieningen die al hoceima allang nodig had.al hoceima heeft industrie nodig op grote schaal zodat de bevolking eindelijk kan werken. De grote projecten zijn niet goed verdeeld. Een plaats als settat heeft grote industrie terrein, alleen omdat idris el basri toen minister was van binn.zaken, maar zo heeft hij zijn dorp wel belangrijk gemaakt tot nu ,ten koste van het noorden. Alle grootste industrie concerns zijn in de gharb regio bv. mohammedia, jorf lasfar, safi en natuurlijk casa rabat etc. De enige stad in het noorden met wat industrie is tanger.de rest van rif alleen maar hutjes met groot vertoon voor niks.

Al hoceima en Nador bevinden zich in het noorden hebben een zeer laag inwonersaantal.
In tegenstelling tot Tanger of Oujda, het is belangrijk om eerst in deze gebieden te investeren.
Al hoceima en Nador hebben niets te bieden op het gebied van grondstoffen of dergelijke.

Dit doet Nederland ook de wegen in Friesland zijn niet vergelijkbaar met de wegen in Noord-Holland. Alleen enkele steden hebben een Metro. Hier in Nederland hoor je alleen niet dat andere steden zijn achtergesteld.

30-06-2013, 02:46

Citaat door brownie74:
3ash el Malik
Wees maar niet bang. Hij leeft zo ie zo.. met jou of zonder jou.

30-06-2013, 02:54
Ik denk dat een volk wat bestaat uit honden een leider zal hebben die op dezelfde wijze blaft gekozen of niet.
Voor mij ziet Marokko er zowieso uit als een vuilnisbak uit vergane eeuwen, maar mischien komt dat omdat ik gewend ben aan gewone architectuur uit 2013 en echte wegen en echte huizen die gebouwd worden met echte bakstenen uit 2013.
Ik begrijp niet wat een moskee met traditionele Marokaanse architectuur is, mijn voorouders bouwden huizen van klei.

Het is goed dat een moskeetje wordt gerenoveerd als dit nodig is, per slot van rekening wordt dit gedaan door een bouwbedrijf en betaald door het volk, als dit gedaan zou worden door een bedrijf die bouwt met materialen uit 2013 zonder rekening te houden met onzinnige bouwstijlen van de vergane eeuwen zoals je in marokko ziet dan is dat een groot comnpliment voor dit bouwbedrijf,anders is het gewoon weer een zandkasteel dat niks te maken heeft met de omgeving waar het in staat.
Mijn mening is dat heel marokko heropgevoed moet worden, alle gebouwen moeten plat en alle steden moeten opnieuw gebouwd worden met echte gebouwen en echte infrastructuur, en het boeit niet wie er regeert.Wie marokko zo geweldig vind moet daar gaan wonen en zijn opmerkingen niet bij marokko.nl plaatsen maar marokko.ma

Grow up people, jullie hebben te lang onder echte mensen geleefd om hier een discussiepunt van te gaan maken.Marokko is en helaas moet ik dat zeggen vervangbaar, en heeft de wereld niets maar dan ook niets te biedenop geen enkel vlak behalve prostitutie dan , dit is de realiteit en velen weten dat diep van binnen ook.
En ik snap niet hoe sommigen nederland en marokko in 1 zin durven noemen daar zit minstens 200 jaar ontwikkeling tussen.Nederland, een volk die uit een moeras een van de meest ontwikkelde samenlevingen heeft gecreerd op zowat elk vlak, en marokko die gezegend is met zoveel en het heeft gereduceerd tot een volk die praat over een moskee in al hoceima alsof ze de warp drive hebben uitgevonden, belachelijk.
Zoals ik al zei ook honden hebben een leider nodig.


30-06-2013, 02:58



Citaat door MeknesCity:
Niks is goed bij jullie he. Inshallah wordt zijn zoon als zijn opa

Verstuurd van mijn GT-I9500 met Tapatalk
ok, nu heb je een probleem

30-06-2013, 08:54
De reden dat echte investeringen uitblijven, kan iedereen bij zichzelf beantwoorden. Waarom investeren jullie zelf niet in Marokko? Waarschijnlijk omdat jullie de corrupte zooi in Marokko niet vertrouwen. Smeergeld, corrupte rechters mocht er een conflict zijn, niemand die zich aan de regels houdt wat jou als concurrent ook dwingt tot zo'n gedrag. Etc etc.

En hoe komt dat? Wie benoemt de rechters in Marokko? Wie bezit bijna elke tak vd economie? Wie is de grootste zakenman van Marokko en heeft het grootste belang bij een status quo?

30-06-2013, 10:46
@SALAH1


als je niks weet moet je gewoon zwijgen. hoe kom je er aan dat in Nador en hoecima geen grondstoffen zijn ?

heb je nooit gehoord van de ijzerts die in Nador zijn. in oukassane aka safi arif? daar zit niet alleen ijzererts maar meerdere grondstoffen. alleen het bedrijf is toedoen van Marokkaanse of beter gezegd Arabische dieven faillait gegaan.

er zijn miljarden nodig voor een doorstart. dan begin ik niet eens over de zee die er is in zowel in nador als hoecima.

wat heb je in oujda ? oujda is een grote dorre zandvlakte. ze hebben daar een te grote vliegveld gebouwd die nauwelijks wordt gebruikt.

dus kom aub niet met onzin. als je niks weet moet je gewoon je mond houden.


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7