Bekijk volle/desktop versie : Farfallina



14-07-2013, 11:57
Ik heb zo een donkere vermoeden dat Issam alles zal verpesten -_-

14-07-2013, 14:29


upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp

14-07-2013, 14:30
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp
upp upp upp upp upp upp upp

14-07-2013, 14:42
Itla3!!

Verstuurd van mijn GT-I9300

14-07-2013, 15:09


Ik weet zeker dat Ricardo die €3500 heeft betaald voor Issam. Alleen doet hij er zo nuchter over...
Mijn god die Fayrouz alias Fay lijkt mij geen gemakkelijk ze zal nog voor een hoop ophef zorgen tussen Ricardo en Innes.. Ben benieuwd waar dit heen zal gaaaaan!!!

Up up up zdakdakdakzdak!!

14-07-2013, 15:39

Citaat door sarah44:

upp
hahahaha ik dacht er is een vervolg, werd helemaal blij, totdat ik allemaal upjes zag staan.

14-07-2013, 15:43

Citaat door jemmek:
Ik weet zeker dat Ricardo die €3500 heeft betaald voor Issam. Alleen doet hij er zo nuchter over...
Mijn god die Fayrouz alias Fay lijkt mij geen gemakkelijk ze zal nog voor een hoop ophef zorgen tussen Ricardo en Innes.. Ben benieuwd waar dit heen zal gaaaaan!!!

Up up up zdakdakdakzdak!!

Ik hoop juist dat hij haar ontslaat.

Verstuurd van mijn GT-I9300

14-07-2013, 15:51

Citaat door Faith___:
hahahaha ik dacht er is een vervolg, werd helemaal blij, totdat ik allemaal upjes zag staan.
Ja ik oowkk.

14-07-2013, 15:59

Citaat door jemmek:
Ik weet zeker dat Ricardo die €3500 heeft betaald voor Issam. Alleen doet hij er zo nuchter over...
Mijn god die Fayrouz alias Fay lijkt mij geen gemakkelijk ze zal nog voor een hoop ophef zorgen tussen Ricardo en Innes.. Ben benieuwd waar dit heen zal gaaaaan!!!

Up up up zdakdakdakzdak!!


Ik weet het ook zeker! Vanaf het begin dacht ik al die gaat de borg betalen. Hij heeft zoveel geld, dat het voor hem niks betekent. Daarnaast heeft hij het voor haar gedaan. Hij zegt het niet, omdat hij denk ik niet wil dat ze zich schuldig gaat voelen en het bedrag terug gaat willen betalen.

14-07-2013, 16:11

Citaat door Faith___:
hahahaha ik dacht er is een vervolg, werd helemaal blij, totdat ik allemaal upjes zag staan.
haha sorry ik wil vervolgje

14-07-2013, 17:03
Nog nooit is koken zo gezellig geweest. We stonden samen in de keuken. Hij sneed de groenten en ik was bezig aan mijn kip. Hoe vaak ik niet had gezegd zijn groenten fijn te snijden. ‘ Dat is toch klein, merkte hij steeds op. Het was echt grappig. Ik wil jou helpen zei hij. Er is mij wat opgevallen zei ik plots. Wat vroeg hij terwijl hij tranen had van de ajuinen. Ik kan dit niet meer aan zei hij. Ik gierde van het lachen. Maar ocharme schat zei ik tegen hem. Wat scheelt er waarom huil je. Dat zijn tranen van geluk zei hij, buiten dat het vreselijk pikt. Hij waste even zijn handen en wandelde naar zijn living. Wat ga je doen riep ik hem na. Ik kwam niet bij van het lachen als hij terugkwam met een zonnebril. Dat ik daar niet eender heb aan gedacht. FIJN SNIJDEN merkte ik op. Ja, mijn liefste ik zal ze fijner snijden. Ga verder Innes wat is jou opgevallen. Je hebt een bar in jou living. Ja zei hij. Ik zag zijn glimlach op zijn gezicht. Heb je alle drank weggehaald vroeg ik? Dat heb je goed gezien antwoorde hij. Waarom vroeg ik? Mijn vriendin drinkt niet en gelooft in het feit dat drank de gezondheid schaad. Ik ben ook van die mening. Ik geef toe dat ik kon genieten van mijn glaasje wijn bij mijn eten. Een glas champagne. Ik dronk dat regelmatig. Ik liet mijn vlees liggen en waste mijn handen en wandelde naar hem toe. Ik deed zijn zonnebril van zijn ogen zodat ik hem kon zien. Waarom doe je dit? Dat weet je zei hij. Hij zag dat ik er moeilijk mee heb. Wat is er vroeg hij. Ik kan mezelf niet veranderen Ricardo en kan dat ook niet van jou verwachten. Schat, ik wil niet dat jij jezelf veranderd voor mij. Je bent perfect. Ik wil jou niet zien roken en drinken en horen dat je seks had met jou ex of met eender wie. Ricardo ieuwww. Hij pakte mij vast. Ik meen het dat wil ik niet Innes. Je bent perfect herhaalde hij. Ik ben echt niet perfect Ricardo verre van. Kijk er is een struikelblok in onze relatie Innes dat weet ik. Voor mij was alle drank wegsmijten de eerste stap. Ik heb respect voor jou. Ik heb ook geleerd dat vlees op rituele manier moest geslacht zijn. Ook de kip. Ik lachte hem toe. Ik kreeg een rilling over heel mijn lichaam. Je moet dit echt niet voor mij doen Ricardo. Als ik dit niet doe dan ben ik je kwijt nietwaar??? Ik was bang om ja te antwoorden. Ik voelde mijn tranen opkomen. Hey zei hij snel. Ik wil niet dat je verdrietig word. Ik ben opgegroeid met een Marokkaanse vriend. Zijn ouders zijn net mijn ouders. Ik ben zoals ze zeggen kind aan huis. Al is hij niet echt altijd praktiserend geweest zie ik de veranderingen nu hij verloofd is. Het is moeilijk te begrijpen allemaal Innes. Hoe moet je geloven? En welke weg moet je volgen? Riad noemt zich een Moslim, maar hij bid niet naar mijn weten. Hij heeft altijd gedronken tot de dokter dat hem heeft afgeraden voor zijn gezondheid. Hij doet alsof het voor zijn geloof is maar ik weet wel beter. Hij lachte even. Ik luisterde aandachtig. Ik wandelde terug naar mijn plaats om verder te werken. Terwijl hij de ajuinen verder sneed. Hij is verloofd. En al zijn ze nu getrouwd voor de wet , ze zijn echt intiem geweest voor ze de akte hadden ondertekend. En hiervoor was hij nog met enkele Marokkaanse meisjes de koffer ingedoken. Hoe moet ik de Islam zien Innes? Ben jij een type die ooit een hoofddoek zal dragen? Hij overviel mij met deze vraag. Ik had geen idee wat ik moest zeggen. Ik blokkeerde helemaal. Luister zei ik terwijl ik de kip marineerde met mijn handen. Wat anderen doen kan mij geen barst schelen. Ik kijk nu ook naar Fay op het werk. Onlangs noemde ze zichzelf een liberale Moslima. Ze geloofd , maar is niet praktiserend. Ik weet niet of ik praktiserend ben. Ik doe de geloofsgetuigenis . Ik bid Ricardo, ik doe trouw mee aan de Ramadan. Ik geef geld aan de armen en ooit wil op bedevaart gaan. Zal ik dan een hoofddoek dragen wellicht wel! Ben ik een extremist?? NEEN! Antwoorde ik op mijn eigen vraag. Dat heb ik niet gezegd en dat vind ik ook niet zei hij snel. Ik wil niet dat je dat van mij denkt Ricardo. Het is moeilijk Ricardo dat meen ik, tussen ons dat is….- Ik voel mij goed bij jou Innes. Je loopt rond in mijn huis. Je kookt in mijn keuken. Ik heb het gevoel dat dit is wat ik wil. Ik hou zielsveel van je. Je kan vandaag zoveel van mij houden Ricardo en mij morgen even hard beu zijn. Ben je daar bang voor? Ik zie niets moeilijk aan het feit dat ik ook op ontdekking moet gaan Innes. En als ik de Islam net zo mooi en rustgevend vind zoals jij beschrijft is er geen twijfel mogelijk. Ik wil rust in mijn leven Innes. En die geef je mij. Ik voel mij compleet bij jou. Je kent mij nog niet zo lang Ricardo. Misschien is dit gewoon een bevlieging. Je vind het misschien spannend omdat ik een Marokkaanse ben. En boeiend omdat ik een Moslima ben. Je wilt je grenzen verleggen en zien tot hoe ver je kan. Hij keek mij aan. Meen je dat nu vroeg hij wat je zegt. Wat vroeg ik? Mijn grenzen liggen niet zo ver Innes. Jou krijg ik niet in mijn bed tot zover is duidelijk. Ik moest hierom lachen. Hij klonk gefrustreerd. Kijk niet zo zei hij. Ik vind het grappig lachte ik. Mijn fantasieën slaan op hol en jij vind dit grappig. Ben je nooit benieuwd geweest hoe het zou zijn of hoe het zou voelen vroeg hij mij? Ik voelde de hitte over mijn lichaam. Ik heb ook gevoelens was mijn antwoord. Hij lachte! Ik moet met je trouwen Innes …- Dat moet je niet onderbrak ik hem snel. Ander onderwerp graag. WATTTT?? Vroeg hij lachend. Dat is toch ook één van je voorwaarden. Dat zijn niet mijn voorwaarden Ricardo. Dat zijn gewoon de algemene regels. Of ik nu trouw met een Marokkaan of een Chinees…- Of met mij ging hij verder. Ik wilde niet antwoorden. Ik draaide de kip ondertussen aan het spit. Antwoord zei hij. Snijd verder jou ajuinen en zwijg een beetje merkte ik op. Hij lachte hartelijk. Wat een strenge vrouw. Zou je willen trouwen Innes? Ik had de oven laten voorverwarmen. Ik maakte een bakplaat klaar met bakplaatfolie voor het vet. Wil je hem in de oven draaien weet niet hoe dat moet. Hij deed wat ik vroeg. Ik nam de ajuinen van hem over. Hoe heb je deze nu gesneden merkte ik op. Ik regelde de oven op het juiste temperatuur. Het ruikt hier heerlijk zei hij. Moet ik nog iets doen vroeg hij. Neen, dank u zei ik snel. Hij lachte. Hij schonk voor mij en zichzelf een glas cola in. Vertel schat? Wat vroeg ik? Wil je trouwen? Ooit ja. Ik ben nog jong. Met mij dan vroeg hij? Wat is dit? Waarom zwijg je nu even niet. Hij lachte. Je bloost schat zei hij. Neen, ik bloos niet. Ik lachte omdat ik aan iets moest denken. Wat vroeg hij? Als je je ooit denkt de willen bekeren dan weet je toch wat je te wachten staat zei ik tegen hem. Ja ik moet geloven omdat ik er in geloof en niet omdat jij er in geloofd. Dat heb je goed onthouden. Maar nog een ander belangrijk punt. Dat is in feite puur en alleen mannelijks. Geen idee van zei Ricardo. De 5 pilaren? Dat is Sowieso belangrijk antwoorde ik. Maar nog iets anders? Ik heb er geen flauw idee van zei hij denkend. Vertel het mij? Ik schudde mijn hoofd. Ik laat de eer aan jou om het te ontdekken. Dat is niet eerlijk zei hij. Ik maakte mijn haren helemaal vast in een dot en begon de ajuinen en de rest van de groenten te stoven. Hij haalde zijn Ipad erbij. Ik moest hierom lachen. Ik geef in ‘Hoe word ik Moslim’? Hij was stil aan het lezen terwijl ik hem in de gaten hield. Niet lachen beviel hij. Ik lach niet. Jij bent gewoon grappig. Oww fluisterde hij zacht. Oww wat vroeg ik.

14-07-2013, 17:04
. Hij bekeek mij en lachte. Besnijdenis??? Ik kwam niet bij van het lachen. Hij was verdiept in het lezen. Het is verdorie echt een verplichting bij de mannen. Ik fronste mijn wenkbrauwen. Ik moet me laten verminken op mijn 30ste. Wat als ik nooit…?? Hij las verder. Ik liep naar hem toe en pakte de Ipad uit zijn handen. Deze keer pakte ik zijn gezicht vast. Ik gebruikte geen woorden om hem gerust te stellen. Ik legde mijn lippen op de zijne. Schat fluisterde hij. Ik kuste hem. En hij kuste mij vol hartstocht terug. Het ruikt hier zo heerlijk zei hij menend. Je bent echt wel een keukenprinsesje. Dat zullen wel zien als je het proeft. Ik kuste hem terug. Ik liep van hem weg en nam een slok van mijn cola. Mijn stoofpot met groenten stond op het vuur. Ik was alles af. Ik heb ook een machine merkte hij op. Droog antwoorde ik. Ja, chef lachte hij. Ik maakte zijn keuken helemaal proper en begon dan aan mijn slaatje. Ik checkte de kip. Snijd jij de aardappelen vroeg. Ik. Hij begon één aardappel te schillen als ik het van hem afnam. Laat maar zitten zei ik. Waarom vroeg hij. Je schilt een groot deel mee van de aardappel. Kan je de tafel dekken? Dat moet wel lukken vrouwtje. Je bent wel lekker bazig in de keuken. Dat staat mij wel aan. Ik moest hierom lachen. Ik deed snel verder. Na een uurtje konden we eindelijk aan tafel zitten. Hij proefde van de kip. Hij sloot zijn ogen. Dit is gewoon perfect schat. Hij drukte zijn lippen op de mijne. Je kan niet geloven hoe zalig ik dit vind. Je hebt bij mij heel wat gescoord bij deze. Lekker echt waar. Smakelijk zei ik tegen hem. Dat deed mij enorm veel plezier. Ik stak een gebakken aardappel in zijn mond. Hij genoot er echt van. En we hadden zoveel plezier samen. Na het eten bleven we nog een poosje zitten en lachen over van alles en nog wat. We ruimden alles samen . Ik rook aan hem. Dat is wel een nadeel zei ik. Stink ik lachte hij. Ruik eens aan mij lachte ik . Kip antwoorde hij. Ik word hier mottig van. Ik zou nu willen douchen en propere kleren willen dragen. Hij zette heel wat geurkaarsen aan. Al rook je er verder bij hem thuis niets van. Ik keek naar mijn horloge het was al 20h. Ik ga straks doorgaan. Hij bekeek mij teleurgesteld aan. Niemand is thuis bij jou. We hebben zoveel plezier. Je kan je hier douchen. Ik heb geen extra kleren bij. Kom op toe zei hij. Blijf hier vanavond. Ik slaap in de zetel en jij in mijn bed? Je denkt toch niet dat ik in een bed ga liggen waar jou vriendin in heeft gelegen en God weet ik wie allemaal. Hij moest hardop lachen. Je bent echt ongewoon. Ik zweer het je dat ik een nieuw bed heb gekocht sinds 2 weken geleden is mijn nieuwe boxspring geleverd. Erewoord. Blijf hier. Je kan erop vertrouwen. Er zal niets gebeuren. Toch past het niet Ricardo. Hij zweeg! Ik zag dat hij er moeilijk mee had. Ik wilde blijven. Ik vond het gezellig. Ik had geen reden om weg te gaan. Je vertelt niet aan je vriend dat ik hier ben gebleven. Hij keek mij aan. Mijn privé relaties gaat niemand aan Innes. Hij is jou beste vriend, hij verteld jou toch alles. Hij ging over mijn gezicht. Jij bent totaal anders. Jij bent van mij en niemand heeft daar verder affaire mee. Heb je iets dat ik kan aantrekken? Zijn gezicht fleurde op. Hij trok mij recht. Hand in hand liep ik met hem de trappen op in zijn loft. Het was er zo mooi boven met de speciale verlichting. Er waren geen deuren. Als je boven aankwam zag je onmiddellijk zijn bed staan. Hij ligt erg comfort tabel. Ik sprong op zijn bed en plofte mij neer. En vroeg hij? Ik geloof dat jou bed beter is dan de mijne antwoorde ik. Douch vroeg hij. Ik knikte. Ik stond op en volgde naar zijn douche achter zijn slaapkamer. Het was een inloopdouche. Is hier geen deur? Hij lachte. Ik kom niet kijken beloofd. Ik keek hem aan. Ik kan mij zo niet douchen. Kom op Innes lachte hij. Ik zweer het je. Ik wacht beneden. Je roept als je klaar bent. Hij gaf mij een T-shirt. Goed, heb geen andere keuze. Ik wil jou wel best helpen uitkleden. Eruit zei ik snel. Hij kuste mij vluchtig op de mond. Bang dat hij toch zou komen gluren waste ik mij als een gek in zijn inloopdouche. Het voelde zo vreemd aan zijn spullen te zien liggen. Ik was zo fout bezig. Mijn hart zei me dat steeds weer keer op keer. Ik droogde mij snel af. Ik had in mijn handtas bodylotion en smeerde goed in en poetste ook mijn tanden met kleine tandenborstel. Ik deed zijn T-shirt aan die heerlijk naar hem rook. Ik voelde hem werkelijk tegen mij aan. Ik ruimde heel de badkamer netjes op. Ik ben klaar riep ik. Hij kwam naar boven gelopen. Hij bekeek mij van kop tot teen. Hij was erg zwijgzaam. Ik had geen idee wat hij dacht. Bedankt dat ik jou T-Shirt mag dragen. Hij is kort maar…- je bent prachtig zei hij zacht. Ik zweeg. Ik ga mij ook snel douchen ok. Ik knikte. Niet komen gluren hé zei hij grappend. Ik lachte. Ik plofte mij neer in zijn bed. Ik hoorde hem douchen. Zijn bed was zo comfortabel. Ik sloot mijn ogen. Ik voelde mij echt moe. Ik had hem amper de badkamer horen uitkomen. Innes fluisterde hij zacht. Ik keek hem aan. Hij had een short aan een bovenlijfje. Hij zag er zo knap uit. Ik stond onmiddellijk op. Gaan we naar beneden zei hij zachtjes. Ik knikte! Ik pakte mijn gsm en wandelde met hem naar beneden. Hij gooide nog wat hout in de haart. Ik kroop in de zetel.En bracht een deken over mijn blote benen. Hij zette zich neer en pakte mijn voeten vast en begon deze te masseren. Ooooh zei ik pppfff dit is zo zalig. Je hebt mooie voeten zei hij en drukte er een kus op. Je kittelt mij lachte ik. Ssssst geniet er van. Dat doe ik. Hij masseerde elke plek op mijn voet. Ik voelde mij echt zweven. Ik kan ook heel goed masseren zei ik. Dat zou handig zijn als je dat ook kunt zei hij. Ik heb meestal van het werken en het reizen een stijve nek. Als hij mijn voet na een poosje losliet vroeg ik hem naast mij te komen zitten. Hij kroop tegen mij aan. Ik masseerde mijn vingers zijn nek. Ontspan je zei ik zacht. Hij kreunde van genot. Dit is gewoon zalig zei hij menend. Heb je hier een cursus voor gevolgd? Neen helemaal niet, ik ben gewoon een natuurtalent. Zalig zei hij. Niet stoppen zei hij snel. Profiteur fluisterde ik hem toe. Ik bleef hem een poosje masseren. Heb je zin in muntthee vroeg ik hem? Ja dat drink ik graag. Ik liep naar de keuken en zette de snelkoker aan. Heb je zin in een pannenkoek vroeg hij? Nu??? Ja, antwoorde hij. Neen, echt niet! Morgen vroeg mag je ze voor mij bakken. Hij glimlachte. Dat beloof ik je zei hij. Ik zette de thee op. Hij pakte enkele snackjes uit de kast als we ons terug samen settelden in de zetel. Ik heb vandaag echt genoten weet je dat schat zei hij. Als ik dit elke dag kon doen ik zou de gelukkigste man zijn op aarde. Ik heb mij nog nooit zo thuis gevoeld in mijn eigen huis. Ik pakte een glas thee. Hij is heel warm zei ik tegen hem. Voorzichtig. Hij proefde ervan. Bedankt zei hij. Je hebt vandaag zo goed voor mij gezorgd zei hij kijkend naar mij. Ik zou altijd voor mijn ventje goed zorgen. Ik nam een slok van mijn hete thee. Ik kan hier zo van genieten. Ben ik jou ventje vroeg hij? Drink jou thee op en stel mij zo’n vragen niet. Hij lachte mij toe. Ik wil het weten. Drink jou thee op. Hij is nog heet. Je moet er kleine slokjes van nemen. Zo pas kan je ervan genieten. Hij deed wat ik hem zei. Het is zalig. We lagen heel knus in zijn zetel voor de haard en heel wat kaarsen. Zijn gsm ging af. Het is mijn vriend hij zal vragen waar ik ben. Normaal gaan we zaterdags samen iets doen. Neem op en spreek af ik zal wel naar huis rijden. Hey, ben je gek zei hij serieus. Jij bent hier en ik ga je heus voor niets in de wereld laten gaan. Hij nam op! Ik kan niet hoorde ik hem snel zeggen. Ik ben druk bezig geweest. Met familie zei hij. Ik bel je morgen. Ok maat tot dan! Dat was kort zei ik! Ik ga heus geen verhaal vertellen. Jullie vrouwen hangen graag aan de telefoon. Wij houden het altijd kort. Ja, dat zal wel zei ik. Ga je het ontkennen vroeg hij mij? Ik dronk mijn glas thee helemaal leeg. Wil je nog wat vroeg hij? Straks misschien. Hij legde ook zijn glas neer. En pakte de afstandsbediening. Wat wil je zien? Actie? Drama? Komedie? Romantiek? Drama antwoorde ik snel. Ok dan gaan we voor Drama omdat de lady het zegt. Ik gaf hem een mep. Ik pakte de afstandsbediening van zijn handen? Zal ik wel kiezen! Ik koos The lucky one. Dat is geen Drama zei hij. Er staat toch drama antwoorde ik. Dat is een vrouwenfilm. Ik ben ook een vrouw . Ik leunde tegen hem aan. Hij speelde de hele tijd met mijn haren. Je ruikt heerlijk zei hij. Ssssstt zei ik. Hij begon te lachen. De film was nog niet zo lang bezig. Het was echt een mooi pakkend verhaal. Ik vond mezelf daar echt in terug. Ondertussen voelde ik hoe hij met zijn lippen mijn hals kuste. Hou ermee op zei ik. Je kittelt mij en ik ben aan het kijken.

14-07-2013, 17:04


Kan je u nog concentreren schat? Als jij zo blijf verder doen dan kan ik dat niet. Dus hou ermee op. Hij hield ermee op. Halverwege de film voelde ik onder het kleine dekentje zijn vingers over mijn heupen en benen gaan. Ik voelde een rilling over heel mijn lichaam. Zijn tong die zachtjes over mijn hals ging. Hij keek diep in mijn ogen. Hij rolde op mijn neer. Ik sloeg mijn handen over zijn hals. Een bezegelde mijn lippen met de zijne. Zijn handen gingen over mijn lichaam. Ik voelde zijn harde lid tegen mij aan die mij helemaal deed huiveren. Ik zal niets doen fluisterde hij mij toe. Vertrouw je mij? Ik knikte! Ik wil je doen genieten zei hij zacht. Ook zo kan het leuk zijn schat. Ik voelde zijn hand onder mijn T-shirt gaan. Hij raakte de welving van mijn borsten en masseerde het zachtjes met zijn handen. Hij zocht mijn ogen. Ik wist van dat hij zekerheid wilde dat het ok is. Dat ik dit leuk vond. Dat ik ervan genoot. En het feit dat het zo was maakte mij zo bang. Ik wilde niet dat hij zou stoppen. En verder gaan dan dit zou ik niet toelaten. Dat wist ik gewoon. Vind je het fijn vroeg hij mij? Ik knikte? Je moet niet bang zijn zei hij. Hij kuste mij zo intens zo warm en vol liefde. Mijn schat fluisterde hij mij toe. Hij begon zich tegen mij zachtjes te bewegen. Mijn hart sprong er bijna uit. Ik wilde mij schamen dat ik dit zo fijn vond. Ik wilde niet dat hij zou stoppen. Hij bleef verder gaan. Ik hoorde zijn ademhaling zwaarder worden. Ik liet hem doen. Het was niet ok. Het was tegen de regels dit mocht niet. Maar ik dacht bij mezelf dat ik niets verkeerd deed. Ik zou op die manier mijn respect behouden. En ik kon hem op deze manier gelukkig maken. Hij genoot ervan tot zover was het duidelijk als hij bereikt had waar hij tegen vocht. Hij was helemaal bezweet. Mijn hart vloog er samen met dat van hem volledig uit. Ik zou hem duidelijk maken nooit verder te gaan dan dit. Maar hij begon er zelf over. Ik beloof nooit verder te gaan dan nu dat zweer ik je. Tot ik jou helemaal officieel voor mezelf heb. Ik klampte mij aan hem vast. Ik schaam mij zei ik bijna fluisterend. Waarom vroeg hij? Omdat ik ervan genoot antwoorde ik eerlijk. Oooh schat zei hij. Dat is juist de bedoeling. Ik wil dat jou doen genieten. Zonder schade aan te brengen. Je hebt iets moois die je bewaard. En ik zal de eer hebben schat jou eeuwig te mogen beminnen.

14-07-2013, 17:42
Upppppp

Verstuurd van mijn GT-I9300

14-07-2013, 17:57
Wauuww !!! Prachtig verhaaal
Wauuwiee , ik heb er geen woorden voor ,
Ik kan gewoon niet wachten tot het volgende vervolg

xx nieuw fannetje

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 [31] 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112