Bekijk volle/desktop versie : Huwelijks leven vs vrijgezel



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

28-06-2013, 19:08
Zomer komt eraan en dan zie je zowel in Europa als Marokko tekenen van huwelijkskoorts.

Ik wil het voor 1 keer niet over Bollywoodfeesten hebben maar de voor en nadelen afwikken.
Graag wil ik de vergelijking maken van een single leven en die van een getrouwde persoon
Bedoeling is dat jullie aanvullen.

Voordelen van een getrouwde man

-Helft van je geloof
-Nakomelingen
- je hebt een persoonlijke kokkin en huishoudster
- Gezelligheid in de ruimste zin van het woord

Nadelen

- Verantwoordelijkheid van A-Z
- Bij elke afspraak die je maakt moet je met je echtgenote checken of dit wel in de agenda past
- Iets leuk en spontaan kopen voor je zelf is beperkt
- Je moet hopen dat haar familieleden meevallen en als ze dat niet blijken te zijn moet je doen alsof
- Financieel doe je vaak een slechte zaak want je hebt meer uitgaven
- Stress is veel groter bij gehuwde mannen
- Gezeur = gegarandeerd

28-06-2013, 19:09


persoonlijke kokkin en huishoudster..

28-06-2013, 19:18

Citaat door Laury:
persoonlijke kokkin en huishoudster..



Don't hate the player hate the game

28-06-2013, 19:19
Goeie topic. Voordelen zijn innerlijke rust, steun in je leven, liefde en affectiel, geen gevoel van eenzaamheid, visie verbreden en nieuwe dingen leren, nieuwe interesses, leuke uitspapjes en nieuwe plaatsen.

28-06-2013, 19:20



Citaat door prototype01:
Goeie topic. Voordelen zijn innerlijke rust, steun in je leven, liefde en affectiel, geen gevoel van eenzaamheid, visie verbreden en nieuwe dingen leren, nieuwe interesses, leuke uitspapjes en nieuwe plaatsen.
I like that!

28-06-2013, 19:25

Citaat door MaryamAustralia:
In deze topic vindt je de bron: [url]http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4456333&highlight=[/url

Hoewel...als je verder leest bij de reacties, wordt weer het tegendeel bewezen..

Laat maar. Vergeet deze reactie.
Ik vond het al vreemd
heb altijd geleerd dat trouwen de helft van je geloof is.
anyway, why australie in je nick?

28-06-2013, 19:25
Gezeur=gegarandeerd.

28-06-2013, 19:27

Citaat door prototype01:
Goeie topic. Voordelen zijn innerlijke rust, steun in je leven, liefde en affectiel, geen gevoel van eenzaamheid, visie verbreden en nieuwe dingen leren, nieuwe interesses, leuke uitspapjes en nieuwe plaatsen.
Vinde ikke ook mooie!

28-06-2013, 19:29

Citaat door brownie74:
I like that!
Ja toch Dromen haha.

28-06-2013, 19:29

Citaat door xXpareltjeXx:
Gezeur=gegarandeerd.



Geloof me, dat is een FEIT!

28-06-2013, 19:34

Citaat door brownie74:
Geloof me, dat is een FEIT!
Heb je mij het ergens zien ontkennen?

28-06-2013, 19:38

Citaat door Imlookingforyou:
Vinde ikke ook mooie!
Daar doen we het voor

Die nadelen zijn wel spot on trouwens. Je kan niet even een playstation4 gaan kopen zomaar. Kende een collega die zat te klagen toen de ps3 uitkwam

Verantwoordelijkheid vind ik een positief punt juist. Ik snak naar die vrijheid juist, want dat is het. Heb het gevoel nu dat te missen, in bepaalde keuzes. Of zeg ik iets geks. En als man heb je dat gevoel nodig, dat je een gezin leidt en belangrijk wordt gevonden.

28-06-2013, 19:38



Citaat door prototype01:
Goeie topic. Voordelen zijn innerlijke rust, steun in je leven, liefde en affectiel, geen gevoel van eenzaamheid, visie verbreden en nieuwe dingen leren, nieuwe interesses, leuke uitspapjes en nieuwe plaatsen.
nice verwoord man

28-06-2013, 19:40

Citaat door Rwina_Koning:
nice verwoord man
Dank je Dat we het snel mogen krijgen.

28-06-2013, 19:50

Citaat door prototype01:
Dank je Dat we het snel mogen krijgen.
in sha allah

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8