Bekijk volle/desktop versie : Al 2 mnd getrouwd, nog steeds maagd.



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

27-06-2013, 16:21
Dag dames, ik ben dus al 2 mnd getrouwd en heb enorme angst om de daad te verrichten met mijn man.

Wie heeft dit probleem meegemaakt en zou mij willen pmen. Graag alleen serieuze reacties.

27-06-2013, 16:28


ik ben daar ook bang voor, ik neem aan dat je man er niet moeilijk over doet? als dat het geval is vind ik het knap van hem dat hij het volhoudt. de meeste mensen zullen denken van ja doei dan.
als het aan mij lag gebeurt het pas na een half jaar of later

Uppp voor jou!

27-06-2013, 16:29
er is een verschil tussen niet willen en niet kunnen ....



27-06-2013, 16:31

Citaat door miss_moslima1:
ik ben daar ook bang voor, ik neem aan dat je man er niet moeilijk over doet? als dat het geval is vind ik het knap van hem dat hij het volhoudt. de meeste mensen zullen denken van ja doei dan.
als het aan mij lag gebeurt het pas na een half jaar of later

Uppp voor jou!
Dit slaat toch nergens op.. het gaat hier om seks hé, hij gaat je niet wurgen ofzo!

27-06-2013, 16:32



Citaat door GelukkigeBruid:
Dag dames, ik ben dus al 2 mnd getrouwd en heb enorme angst om de daad te verrichten met mijn man.

Wie heeft dit probleem meegemaakt en zou mij willen pmen. Graag alleen serieuze reacties.
Die angst is nergens van nodig, ik zou zeggen; maak jezelf er klaar voor en geniet ervan.

27-06-2013, 16:33
xNiet reageren Metus., hchouma Metus., hou je kinderachtige hormonale berichten voor jezelf metus., verdwijn Metus.x

27-06-2013, 16:39

Citaat door elhobje:
Dit slaat toch nergens op.. het gaat hier om seks hé, hij gaat je niet wurgen ofzo!
de 1 wil het meteen en de ander niet he!

27-06-2013, 16:41

Citaat door miss_moslima1:
de 1 wil het meteen en de ander niet he!
Wij Marokkanen zijn altijd zo goed in aanstellen!

27-06-2013, 16:43

Citaat door elhobje:
Wij Marokkanen zijn altijd zo goed in aanstellen!
jij bent toch niet met der getrouwd? misschien is ze er nog niet klaar voor weet jij soms alles over haar prive leven?
als je later wil heeft dat niks met aanstellen te maken!
net zoals ik zei de 1 wil het meteen en de ander niet.

27-06-2013, 16:44

Citaat door elhobje:
Die angst is nergens van nodig, ik zou zeggen; maak jezelf er klaar voor en geniet ervan.

Dat doe ik al 2 mnd dagelijks. We doen alles tot dat moment en dan krijg ik een hevige angst aanval. Iedere keer zeg ik ook tegen mezelf stel je niet aan joh. Elke vrouw heeft dit meegemaakt, het is zo gebeurd. Maar iedere keer lukt het me maar niet. En inderdaad ik heb erg geluk dat hij nog zoveel geduld kan opbrengen, maar dat zal niet lang meer duren ben ik bang.

27-06-2013, 16:47
lijkt me erg voor je man, ik vond de eerste keer lekker deed geen pijn, verhalen maken je bang er is niks engs aan je word niet vermoord ofzo

27-06-2013, 16:49
Waarom ben je getrouwd?

27-06-2013, 16:49



Citaat door GelukkigeBruid:
Dat doe ik al 2 mnd dagelijks. We doen alles tot dat moment en dan krijg ik een hevige angst aanval. Iedere keer zeg ik ook tegen mezelf stel je niet aan joh. Elke vrouw heeft dit meegemaakt, het is zo gebeurd. Maar iedere keer lukt het me maar niet. En inderdaad ik heb erg geluk dat hij nog zoveel geduld kan opbrengen, maar dat zal niet lang meer duren ben ik bang.
Salaam meid,

Tis gewoon angst voor het onbekende, daar moet je gewoon overheen.
Goed ontspannen en probeer boven de angst te staan en voordat je het weet is het gebeurd.

27-06-2013, 16:49

Citaat door JemilaDam:
lijkt me erg voor je man, ik vond de eerste keer lekker deed geen pijn, verhalen maken je bang er is niks engs aan je word niet vermoord ofzo

Dan heb jij geluk gehad. De eerste keren dat ik nog durfde heeft het vreselijke pijn gedaan, en daar denk ik nu steeds aan.

27-06-2013, 16:50

Citaat door JemilaDam:
lijkt me erg voor je man, ik vond de eerste keer lekker deed geen pijn, verhalen maken je bang er is niks engs aan je word niet vermoord ofzo


Jij hebt een vriendje dat is anders dan een kuise vrouw.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12