Bekijk volle/desktop versie : Vreemde tekens in mijn kamer gevonden..



Pagina's : [1] 2 3

27-06-2013, 14:24
Salaam Alaikom,


In mijn slaapkamer voel ik al maandenlang een slechte aanwezigheid, ik ben niet volkomen gerust als ik slaap en ik hoor af en toe ook enge geluiden, gebonk en dergelijke. De laatste tijd zie ik vaak snel voorbijlopende schimmen in mijn slaapkamer, zo frequent dat het voor mij een alledaags beeld geworden is. Maar nu komt het.
Vandaag werd ik wakker en zag ik op mijn kussensloop vreemde tekens. Het zag er uit alsof mijn kussen zo gekocht was, alsof het geschreven was dmv een schrijvershand. Het waren oranje tekens (een wirwar van cijfers en onleesbare letters) geschreven in een safraan-achtig oranje-kleur. Ik vind het heel vreemd want mijn kussen zag er altijd normaal uit, ik heb die tekens pas gezien toen ik wakker werd.

Ik weet niet wat ik moet doen, ik vermoed dat er duistere krachten achter zitten en heb de kussensloop vuil gemaakt en ook meteen weggegooid. Weet iemand wat het betekend? Zitten er slechte djinns achter?

ps: De nacht dat het gebeurd is voelde ik een sterke aanwezigheid in mijn kamer, zo sterk dat ik om 3 uur s'nachts wakker schoot en wakker bleef omdat ik me echt niet zo goed voelde.

27-06-2013, 14:27



Citaat door Marrakchia4Life:
Salaam Alaikom,


Ik heb een vraag waarvan ik wil dat die enkel beantwoordt wordt door mensen die effectief kennis hebben van zaken. Indien je zelf niet weet wat het is, gelieve dan ook niet te antwoorden.

In mijn slaapkamer voel ik al maandenlang een slechte aanwezigheid, ik ben niet volkomen gerust als ik slaap en ik hoor af en toe ook enge geluiden, gebonk en dergelijke. De laatste tijd zie ik vaak snel voorbijlopende schimmen in mijn slaapkamer, zo frequent dat het voor mij een alledaags beeld geworden is. Maar nu komt het.
Vandaag werd ik wakker en zag ik op mijn kussensloop vreemde tekens. Het zag er uit alsof mijn kussen zo gekocht was, alsof het geschreven was dmv een schrijvershand. Het waren oranje tekens (een wirwar van cijfers en onleesbare letters) geschreven in een safraan-achtig oranje-kleur. Ik vind het heel vreemd want mijn kussen zag er altijd normaal uit, ik heb die tekens pas gezien toen ik wakker werd.

Ik weet niet wat ik moet doen, ik vermoed dat er duistere krachten achter zitten en heb de kussensloop vuil gemaakt en ook meteen weggegooid. Weet iemand wat het betekend? Zitten er slechte djinns achter?

ps: De nacht dat het gebeurd is voelde ik een sterke aanwezigheid in mijn kamer, zo sterk dat ik om 3 uur s'nachts wakker schoot en wakker bleef omdat ik me echt niet zo goed voelde.
Salamun 'alaikom zuster

ik moet je helaas melden dat je djinns hebt.

Ik zelf heb dat soort dingen ook meegemaakt.

je moet roqya gaan doen en zo snel mogelijk, want je djinn is blijkbaar best wel gevaarlijk

27-06-2013, 14:30

Citaat door dienaarwaarheid:
Salamun 'alaikom zuster

ik moet je helaas melden dat je djinns hebt.

Ik zelf heb dat soort dingen ook meegemaakt.

je moet roqya gaan doen en zo snel mogelijk, want je djinn is blijkbaar best wel gevaarlijk
Dus ik heb een djinn in mezelf?

27-06-2013, 14:31

Citaat door Marrakchia4Life:
Dus ik heb een djinn in mezelf?
ja, als ik het goed lees, dan wel

je moet roqya gaan doen
ga naar http://dimadima.nl/vb/showthread.php?t=1112

27-06-2013, 14:32



Citaat door dienaarwaarheid:
ja, als ik het goed lees, dan wel

je moet roqya gaan doen
ga naar http://dimadima.nl/vb/showthread.php?t=1112
Wat is die link? ik ga die link niet zelf doen...is dat een rokia link?

27-06-2013, 14:33

Citaat door Marrakchia4Life:
Salaam Alaikom,


In mijn slaapkamer voel ik al maandenlang een slechte aanwezigheid, ik ben niet volkomen gerust als ik slaap en ik hoor af en toe ook enge geluiden, gebonk en dergelijke. De laatste tijd zie ik vaak snel voorbijlopende schimmen in mijn slaapkamer, zo frequent dat het voor mij een alledaags beeld geworden is. Maar nu komt het.
Vandaag werd ik wakker en zag ik op mijn kussensloop vreemde tekens. Het zag er uit alsof mijn kussen zo gekocht was, alsof het geschreven was dmv een schrijvershand. Het waren oranje tekens (een wirwar van cijfers en onleesbare letters) geschreven in een safraan-achtig oranje-kleur. Ik vind het heel vreemd want mijn kussen zag er altijd normaal uit, ik heb die tekens pas gezien toen ik wakker werd.

Ik weet niet wat ik moet doen, ik vermoed dat er duistere krachten achter zitten en heb de kussensloop vuil gemaakt en ook meteen weggegooid. Weet iemand wat het betekend? Zitten er slechte djinns achter?

ps: De nacht dat het gebeurd is voelde ik een sterke aanwezigheid in mijn kamer, zo sterk dat ik om 3 uur s'nachts wakker schoot en wakker bleef omdat ik me echt niet zo goed voelde.
Assalamu alikum oeghty,

Dat zal schrikken zijn geweest voor je meis! Wat een nare toestand! Die tekens duiden op een ghadim al sihr. Wa Allahu ahlem. Heb je die kussensloop nog?! Zo ja haal deze snel terug, want deze moet op een speciale en voorgeschreven ruqya asharhiya manier en bi idni Allah vernietigd worden om zodoende jou geen kwaad te kunnen berokkenen oeghty. Ik heb daar een beschrijving van. Ghair insha Allah!

Wassalaam.

27-06-2013, 14:33

Citaat door Marrakchia4Life:
Wat is die link? ik ga die link niet zelf doen...is dat een rokia link?
die link stuurt je naar een website dat laat zien hoe je roqya doet

27-06-2013, 14:42

Citaat door dienaarwaarheid:
die link stuurt je naar een website dat laat zien hoe je roqya doet
Ik wil geen rouqia verrichten alleen, sorry, dat vind ik te gevaarlijk

27-06-2013, 14:43

Citaat door Arab-ELLA:
Assalamu alikum oeghty,

Dat zal schrikken zijn geweest voor je meis! Wat een nare toestand! Die tekens duiden op een ghadim al sihr. Wa Allahu ahlem. Heb je die kussensloop nog?! Zo ja haal deze snel terug, want deze moet op een speciale en voorgeschreven ruqya asharhiya manier en bi idni Allah vernietigd worden om zodoende jou geen kwaad te kunnen berokkenen oeghty. Ik heb daar een beschrijving van. Ghair insha Allah!

Wassalaam.
Heel raar, ik weet echt niet wie sihr op me wil doen????? Ik snap het niet, dit is zo'n aparte wereld voor me Wollah. Mijn moeder heeft op de kussen geurineerd en het dan weggegooid

27-06-2013, 14:44

Citaat door dienaarwaarheid:
die link stuurt je naar een website dat laat zien hoe je roqya doet
Ik heb je een PM gestuurd, zou je erop kunnen antwoorden aub?

27-06-2013, 14:47

Citaat door Marrakchia4Life:
Heel raar, ik weet echt niet wie sihr op me wil doen????? Ik snap het niet, dit is zo'n aparte wereld voor me Wollah. Mijn moeder heeft op de kussen geurineerd en het dan weggegooid
Dat je niet weet wie het gedaan heeft is niet belangrijk meis. En er op urineren vernietigt de sihr niet! Dat is een hardnekkige fabel!Je hebt speciale en gerichte ruqya ashariya nodig om eventuele werkende sihr bi idni Allah te kunnen vernietigen! En dus niet zomaar een link met ruqya erop aanhouden als manier meis! Slechts ter nasieha fisabililah!Ghair insha Allah!

27-06-2013, 14:49

Citaat door Arab-ELLA:
Dat je niet weet wie het gedaan heeft is niet belangrijk meis. En er op urineren vernietigt de sihr niet! Dat is een hardnekkige fabel!Je hebt speciale en gerichte ruqya ashariya nodig om eventuele werkende sihr bi idni Allah te kunnen vernietigen! En dus niet zomaar een link met ruqya meis! Ghair insha Allah!
Luister, dit is een hele andere wereld voor me zuster, waar ik nauwelijks in contact mee gekomen ben. Ik snap het zelf niet en eerlijk het interesseert me ook niet, moge Allah degene die hier achter zit straffen of leiden naar het rechte pad insha Allah en moge Hij me behoeden voor het kwaad

27-06-2013, 14:50


kan je een foto maken van die tekens

27-06-2013, 14:53

Citaat door Marrakchia4Life:
Luister, dit is een hele andere wereld voor me zuster, waar ik nauwelijks in contact mee gekomen ben. Ik snap het zelf niet en eerlijk het interesseert me ook niet, moge Allah degene die hier achter zit straffen of leiden naar het rechte pad insha Allah en moge Hij me behoeden voor het kwaad
Begrijpelijk oeghty. Allahuma ameen op je dua. Maar je moet nu wel in actie komen oeghty! Je hebt de aangebrachte sihr nu zelf kunnen zien bi idni Allah. Wa Allahu ahlem. Ghair insha Allah!

27-06-2013, 14:54

Citaat door Shepard:
kan je een foto maken van die tekens
Neen, dit vraag je puur uit curiositeit. Het is trouwens al lang weggegooid.

Pagina's : [1] 2 3