Bekijk volle/desktop versie : Familie is intimidatie zat en wil naar Badhoevedorp



27-06-2013, 12:09
Na jaren van intimidatie door jongens uit de buurt is de familie Smit uit Nieuw-West het zat. Ze laten Amsterdam achter zich en gaan op zoek naar een huis in Badhoevedorp.

René Smit legt vandaag in De Telegraaf uit waarom. 'Het begon met een zware mishandeling van mijn 14-jarige dochter. Vervolgens werd mijn oudste dochter van haar fiets beroofd met een pistool tegen haar hoofd. Even later gaf een van mijn dochters hier thuis een feestje. Een stel van die jongens drong ongevraagd het huis binnen, sloopten van alles en stalen een laptop en een mobiele telefoon.'

Vorig jaar trok Smit al aan de bel bij het stadsdeel Nieuw-West en de politie, volgens hem is er in de tussentijd nog altijd niks veranderd. Vorige maand nog werd zijn 14-jarige dochter beroofd van 70 euro en vervolgens door diezelfde jongen bedreigd.

'Het houdt niet op. We hebben ons dochtertje van 4 al in Badhoevedorp op school gedaan en zijn hard op zoek naar een woning. Met pijn in ons hart verlaten we Amsterdam”, vertelt Smit. 'En ik ben de laatste die de gehele Marokkaanse gemeenschap over een kam scheert. Maar deze rotte appels moeten keihard worden aangepakt.'

Vorige week berichtte AT5 over een groep van 10 jongeren die werden gearresteerd op de Osdorper Ban. Het tiental zou de buurt stelselmatig terroriseren. Stadsdeelvoorzitter Achmed Baâdoud verklaarde toen 'druk met een plan van aanpak bezig te zijn.'
Bron:

27-06-2013, 12:41


Nederland staat nu eenmaal machteloos tegenover de marokkaanse terreur.

27-06-2013, 12:47

Citaat door Alijn:
Nederland staat nu eenmaal machteloos tegenover de marokkaanse terreur.
http://www.at5.nl/artikelen/105770/tiental-opgepakt-na-overlast-in-osdorp

http://www.at5.nl/artikelen/105863/maatregelen-tegen-overlastgevende-hangjongeren-in-osdorp

Ze proberen het voor de bühne!

27-06-2013, 12:49

Citaat door Alijn:
Nederland staat nu eenmaal machteloos tegenover de marokkaanse terreur.
politieke correctheid staat de Nederlanders in de weg.

27-06-2013, 12:50



Citaat door apkebab:
http://www.at5.nl/artikelen/105770/tiental-opgepakt-na-overlast-in-osdorp

http://www.at5.nl/artikelen/105863/maatregelen-tegen-overlastgevende-hangjongeren-in-osdorp

Ze proberen het voor de bühne!

Proberen is het goede woord.

27-06-2013, 12:59

Citaat door Svengali:
politieke correctheid staat de Nederlanders in de weg.

Lafheid ook.
Niemand van de landelijke tot en met de lokale politiek, de politie en justitie en natuurlijk de boterkoek hollander zelf is echt bereid wat aan de marokkanenterreur te doen.

27-06-2013, 13:09
PVV stelt kamervragen:

Vragen van de leden Van Klaveren, Bontes en Wilders (PVV) aan de minister van Veiligheid en Justitie en de minister van Sociale Zaken en Werkgelegenheid over een vluchtend gezin voor Marokkaanse intimidatie.

1.)
Bent u bekend met het artikel 'Gezin vlucht voor tuig'(x)?

2.)
Kunt u aangeven waarom de politie niet gezorgd heeft dat de Marokkaanse terreurplaag werd gestopt en wat gaat de politie nog doen om het tuig aan te pakken en gestraft te krijgen?

3.)
Hoe oordeelt u over het feit dat niet het Marokkaanse tuig is gestraft en gedwongen dient te verhuizen maar een geterroriseerd gezin dat al zoveel ellende heeft ondervonden van de situatie?

4.)
Kunt u aangeven op welke manier Nederland beter is geworden van de massa-immigratie, kijkend naar de criminaliteitsstatistieken?

5.)
Erkent u inmiddels eindelijk dat er sprake is van een Marokkanenprobleem? Zo neen, bent u bereid zelf te gaan wonen in de buurt waar het geterroriseerde gezin is weggejaagd?

6.)
Bent u bereid alles op alles te zetten om te zorgen dat criminelen met een dubbele nationaliteit - en dat zijn uitzonderlijk vaak Marokkanen - na denaturalisatie en straf ons land worden uitgezet?

27-06-2013, 13:12
Aanpakken blijkt moeilijk. Het gaat altijd om bewijs.

27-06-2013, 13:18

Citaat door Grimes:
Dat het terreur is is begrijpelijk,dat het genoemd wordt als Marokkaanse terreur is dan weer typisch met opzet discriminerende benaming om een volk zwart af te schilderen,mogen we dan het stelselmatig weigeren bij clubs uitzendbureau's,werkgevers,jattende ministers/bankdirecteuren dan nederlandse terreur gaan noemen??

Zal me een rotzorg zijn hoe je het noemt.
Feit blijft er is een gigantische Marokkaanse terreur.

27-06-2013, 13:18

Citaat door Grimes:
Dat het terreur is is begrijpelijk,dat het genoemd wordt als Marokkaanse terreur is dan weer typisch met opzet discriminerende benaming om een volk zwart af te schilderen,mogen we dan het stelselmatig weigeren bij clubs uitzendbureau's,werkgevers,jattende ministers/bankdirecteuren dan nederlandse terreur gaan noemen??
Die terreur bestaat gewoon. Dat moet je het beestje ook bij de naam noemen.

27-06-2013, 13:21

Citaat door Grimes:
Terreur bestaat,marokkaanse terreur zit deels tussen de oren,met name door het marokkaans te noemen.
Nee hoor. Die specifieke terreur bestaat. In amsterdam oost en laten we eens de diamantbuurt noemen.

27-06-2013, 13:21

Citaat door Grimes:
Terreur bestaat,marokkaanse terreur zit deels tussen de oren,met name door het marokkaans te noemen.

Terreur uitgevoerd door een allemachtig groot deel van Marokkaanse jongens noem ik Marokkanen terreur en een marokkanen probleem waar de politiek eindelijk eens een oplossing voor moet vinden.

27-06-2013, 13:25



Citaat door Grimes:
Dat het terreur is is begrijpelijk,dat het genoemd wordt als Marokkaanse terreur is dan weer typisch met opzet discriminerende benaming om een volk zwart af te schilderen,mogen we dan het stelselmatig weigeren bij clubs uitzendbureau's,werkgevers,jattende ministers/bankdirecteuren dan nederlandse terreur gaan noemen??
Steek je kop maar in het zand en wees blind voor dit soort zaken.
De realiteit is écht anders hoor! En dat heeft geen moer met racisme te maken. Hoe graag jij die kaart ook telkens wilt spelen!

27-06-2013, 13:25
Zulke berichten komen me de strot uit.

27-06-2013, 13:26

Citaat door Grimes:
Klinkt als 1936 porpaganda alleen dan in een ander jasje.
Het is gewoon terreur en de mensen die dit doen hebben een nederlands paspoort,dus is het niets meer dan persoonlijke haat benaming naar een bepaalt volk.
Men doet het meer dan anderen.Ik ben vertrokken uit een wijk met veel marokkanen precies daarom. Ik heb en had verder nooit problemen in amsterdam.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48