Bekijk volle/desktop versie : Asociale winkelmedewerker!



Pagina's : [1] 2 3 4

26-06-2013, 17:48
Als je een klacht indient bij haar baas, en verder niets doet of tenminste ze blijft asociaal doen want kan je verder doen dan? Aanklagen of iets dergelijks

Serieus dit is geen grap, ik hoor van mijn moeder dat een Turkse wijf bij de PLUS hen nooit helpt. Ze snauwt ze af! Je weet de Marokkaanse moeders die de taal niet kennen dus ook niet kunnen lezen dat ze vaak de medewerkers vragen of de product in de aanbieding zit, deze wijf zegt ''ga leren lezen!'' of ''Zoek het maar uit!'' Vandaag deed ze dat bij mijn oma, dus ik wil hier werk van maken.

Dacht dat mijn moeder altijd een grapje maakte toen ze mij dat altijd vertelde, tot vandaag!!!

26-06-2013, 17:51


Bah, alsof haar Turkse familie wel goed Hollands spreekt. De volgende x met je moeder meegaan en haar es even flink aanpakken.

26-06-2013, 17:53

Citaat door QouQou:
Bah, alsof haar Turkse familie wel goed Hollands spreekt. De volgende x met je moeder meegaan en haar es even flink aanpakken.
Daarom, lehin3ar yemes!! Ik was vandaag met mijn moeder en mijn oma daar, ze zei ''Kijk naar die bordje en lees, of ga leren''!!! Had bijna die brood plak op haar gegooid, de manager en mijn moeder en oma hielden mij tegen. Vieze tering wijf. Was zo boos.

26-06-2013, 17:54
Ik zou hier zeker melding van maken!! Heb je dat al eerder gedaan of nog niet? Ik zou daar een keer naar toe gaan en om de manager vragen. Als hij of zij niks wil doen, dan bel je het hoofdkantoor. Over het algemeen doen managers en het hoofdkantoor er wel iets aan. Is toch imagoschade. Pff kan zo niet tegen zulke medewerkers!! Haar oma spreekt zeker wel perfect de Nederlandse taal.

26-06-2013, 17:55


Hoofdkantoor bellen. En aangeven dat je dit ook met de leidinggevende hebt besproken, maar ze alleen maar asocialer in haar gedrag wordt.

26-06-2013, 17:56

Citaat door --NOA--:
Ik zou hier zeker melding van maken!! Heb je dat al eerder gedaan of nog niet? Ik zou daar een keer naar toe gaan en om de manager vragen. Als hij of zij niks wil doen, dan bel je het hoofdkantoor. Over het algemeen doen managers en het hoofdkantoor er wel iets aan. Is toch imagoschade. Pff kan zo niet tegen zulke medewerkers!! Haar oma spreekt zeker wel perfect de Nederlandse taal.
Mijn zus heeft 2x klacht ingediend bij de teamleider/manager en hoofdkantoor, maar toch blijft ze daar werken met haar smoelll!

26-06-2013, 17:57

Citaat door PaRaSoNiCa:
Hoofdkantoor bellen. En aangeven dat je dit ook met de leidinggevende hebt besproken, maar ze alleen maar asocialer in haar gedrag wordt.
Tig mensen hebben dat gedaan, maar ze doet niks niks!

26-06-2013, 17:59
Hoofdkantoor zou mij terug bellen, maar niet gedaan dus dan weet je al dat ze het niet serieus zullen behandelen.

26-06-2013, 17:59

Citaat door Bruidje2015:
Tig mensen hebben dat gedaan, maar ze doet niks niks!
Echt? Wat apart....

Dan haar gewoon een paar goeie trappen geven!

26-06-2013, 18:05

Citaat door PaRaSoNiCa:
Echt? Wat apart....

Dan haar gewoon een paar goeie trappen geven!
Hahaha echt he, paar rake klappen zal dr leren.

26-06-2013, 18:05

Citaat door PaRaSoNiCa:
Echt? Wat apart....

Dan haar gewoon een paar goeie trappen geven!
Wollah mijn handen jeukte had haar echt bijna gemept. Bijna! Ze spoort niet, als ze geen zin heeft om te werken of ongesteld is rot dan lekker op naar huis, maar ga geen vrouwen afsnauwen!!

26-06-2013, 18:07

Citaat door QouQou:
Hahaha echt he, paar rake klappen zal dr leren.
Het is maar dat ze achter die brood tafel stond anders wollah had ik haar gemept met het winkelmandje.

26-06-2013, 18:07



Citaat door PaRaSoNiCa:
Echt? Wat apart....

Dan haar gewoon een paar goeie trappen geven!

26-06-2013, 18:09

Citaat door Bruidje2015:
Wollah mijn handen jeukte had haar echt bijna gemept. Bijna! Ze spoort niet, als ze geen zin heeft om te werken of ongesteld is rot dan lekker op naar huis, maar ga geen vrouwen afsnauwen!!
Ja, ik snap je echt! Ik vind het ontzettend brutaal en arrogant van haar. Ze is Turks, dus haar Nederlands zal ook wel niets zijn.

En ik meen het, trappen die handel!

26-06-2013, 18:09

Citaat door Aardigemeid26:
Ja, als hoofdkantoor ook al niks doet...

Pagina's : [1] 2 3 4