Bekijk volle/desktop versie : Heel interessant voor iedere moslim!!!!!!



24-01-2005, 23:17
Hé Slapende

Hé jij slapende, word wakker!
Het Paradijs roept je, elke keer weer, maar jij geeft geen gehoor.
Het Paradijs met haar mooie tuinen, geuren, wateren met melk en honing; mooier dan het mooiste eiland. En zie de mensen van het Paradijs, in de allermooiste kleding en hun mooie gezichten; nog nooit waren ze zo gelukkig geweest. Hun daden in deze wereld waren niet voor niets geweest.

En zie de mensen van de Hel. Wat een spijt hebben ze dat ze geen gehoor hadden gegeven aan Allah toen ze nog in veiligheid waren. Hadden ze maar gebeden en hun hidjaab gedragen, gevast en zich Allah herinnerd. Maar voor deze mensen is het te laat; pus en gekookt water is hun beloning dat hun ingewanden kapotsnijden en vuur boven hun onder hun en naast hun.
“Oh Allah roepen ze, laat ons teruggaan naar de wereld om voor U te bidden en onze haren te bedekken en onze naaktheid die we buiten aan mannen (en andersom) lieten zien’. Geen Genade is er voor deze gezichten die verbrand zijn door het Hellevuur, proeft de bestraffing voor hetgeen jullie eigen handen hebben gedaan.

O jij slapende, heb je al gekozen bij wie je wil horen, bij de allermooisten die bediend zullen worden van hetgeen ze maar wensen te eten, rustend op ligbedden als koningen en koninginnen. Of bij de allerlelijkste, wiens gezichten onherkenbaar zijn geworden door het Vuur en die willen vluchten, maar de eeuwige bestemming het Hellevuur is, want vluchten kan niet meer.

Heb je gedacht aan het moment dat je er niet meer zal zijn; aan het moment dat de Doodsengel jou ziel komt halen en al zouden miljarden mensen, dokters enz. om je heen staan niemand kan je helpen. Wie zal je ziel meenemen: Engelen van Bramhartigheid of Engelen van straf. Engelen met witte gezichten die jou het goede nieuws van het Paradijs komen brengen of Engelen met zwarte gezichten die jou het slechte nieuws van Djehennem komen brengen. Heb je gedacht aan je graf, die jou te wachten staat vandaag , morgen, of misschien wel volgend jaar. Of bén jij er zeker van dat je nog lang zult leven, dat je eerst trouwt, kinderen krijgt en misschien wel oma of opa wordt.

O jij slapende, word wakker, de Doodsengel maakt geen afspraak, begin nu! Sta op en ga Woedoe maken en begin te bidden voor Allah. Allah ziet je en Hij is de Genadigste van de meest genadigsten. Als jij één hand naar hem steekt, steekt Hij een hele arm naar je.
Ga je lopend naar Hem; Hij komt rennend naar je toe, Maar begin nu en zeg niet morgen, want misschien is er geen morgen meer.
O jij slapende, ben je wakker of slaap je nog.

WORD WAKKER. Het PARADIJS en de HEL roepen

24-01-2005, 23:22


mashaallah, ik ben wakker en ga nu slapen inshaallah Baraaak allahu fiek Jebir voor dit mooie stuk. Moge diegene wiens ogen gesloten zijn zich openen.

24-01-2005, 23:26
amien. wa baraka Allahoe fiek

25-01-2005, 22:37
lezen dit !!!!!!!!!!!!!!!!!

25-01-2005, 22:47



Citaat door jebir:
lezen dit !!!!!!!!!!!!!!!!!
Barak allah ou fiek...

Het is eigenlijk makkelijk om nu op te staan(rond 7uur), maar ik ben echt LUI...
ik slaap zo licht, ik hoor alles en ben vaak rond die tijd wakker, maar a3oudou billahi mina shaitan rajiem.... lukt het me niet.... insha allah zal het me lukken om elke keer op te staan.....met elfajr......

Moge allah iedereen de moed geven om met fajr op te staan.
Wa3alaikoum salaam..

26-01-2005, 10:48
amien Inscha Allah.

jah het is zeker moeilijk, heb er ook wel eens last van

30-01-2005, 16:14
lezen broeders en zusters

30-01-2005, 16:34
Asalaam alliekom wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

Djazakallah ghairan aghie

Wa alliekom asalaam wa rahmatoe allah wa barakaatoehoe

30-01-2005, 16:39
wa alaikoem salaam<

Wa Iyaki

30-01-2005, 17:54
Masha Allah, DzjakaAllahoe Gairen

31-01-2005, 20:23
barakallahoe fiek voor het plaatsen, en baarakallahoe fie degene die het geschreven heeft

31-01-2005, 20:45
Moge Allah ons maken van degene die wakker zijn. Amien.




Ps: Jabier, mooie plaatsen in jouw ondertekening. Naast Medina een foto gemaakt vanaf Moroviego op Playa (smile)

31-01-2005, 20:51



Citaat door almaghribi:
barakallahoe fiek voor het plaatsen, en baarakallahoe fie degene die het geschreven heeft
Wa baraka Allahoe fiek broeder.

Djazak Allahoe khairan

31-01-2005, 20:52

Citaat door geenbeltegoed:
Moge Allah ons maken van degene die wakker zijn. Amien.




Ps: Jabier, mooie plaatsen in jouw ondertekening. Naast Medina een foto gemaakt vanaf Moroviego op Playa (smile)
amien, ahhahahah ejeh alhoceimas