Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die altijd aandacht zoeken



Pagina's : [1] 2 3

25-06-2013, 20:53
En dan heb ik het ook over mannelijk aandacht

Zij het door 4x langs dezelfde winkel, straat, wijk etc. te lopen in de hoop gezien te worden door die en die
Of door rond te hangen op plekken waar veel mannen zijn
etc. etc.

Hebben jullie mannen dit soort gedrag door? Of zijn jullie vaak verblind door het uiterlijk van de vrouw in kwestie en zien jullie niks slechts in haar aanwezigheid?

25-06-2013, 21:00



Citaat door Mahmoudd:
Ik zie dat wel eens, en nee, wordt er niet door positief mee beïnvloed.

Wel negatief, krijg er gelijk een gedachte bij van '' zij is geen trouw materaal'' waarbij ik dan gelijk afkeer.
Ook niet als ze heel mooi is?

25-06-2013, 21:18
Jouw ot en de reactie van geboekt slaan werkelijk waar nergens!! Denk toch na mens!

25-06-2013, 21:31

Citaat door hallallove:
Die heb je hier ook hoor.. paraderend langs de vele topics en de mannen die overal happen want natuurlijk hebben ze aan 1 niet voldoende aandacht

Hoi

25-06-2013, 21:32



Citaat door Marokkaans_roos:
Jouw ot en de reactie van geboekt slaan werkelijk waar nergens!! Denk toch na mens!
Mijn OT en reactie van geboekt?
Mijn Ot bestaat uit de reactie van geboekt.

Hij is ziek dat klopt, dit is blijkbaar wat hij mensen verwenst

25-06-2013, 21:33
was jij niet de gene die een grap maakte over die levensgevaarlijke ziekte ofzo?

25-06-2013, 21:35

Citaat door Rwina_Koning:
was jij niet de gene die een grap maakte over die levensgevaarlijke ziekte ofzo?
Grap? Nee

25-06-2013, 21:36

Citaat door ladybaba:
Mijn OT en reactie van geboekt?
Mijn Ot bestaat uit de reactie van geboekt.

Hij is ziek dat klopt, dit is blijkbaar wat hij mensen verwenst
Ja jij zet het toch in je OT of niet? waarom doe je dat? Blijkbaar ben je het daarmee eens.

25-06-2013, 21:36

Citaat door Rwina_Koning:
was jij niet de gene die een grap maakte over die levensgevaarlijke ziekte ofzo?
Dit kind spoort niet!

25-06-2013, 21:37

Citaat door Marokkaans_roos:
Dit kind spoort niet!
dus zij was het tarrr en dan doet ze nu alsof er niks aan de hand is ze moet zich zwaar schamen man

25-06-2013, 21:40

Citaat door Rwina_Koning:
dus zij was het tarrr en dan doet ze nu alsof er niks aan de hand is ze moet zich zwaar schamen man
Geen idee.. ze heeft ook topic;s als ik ben echter gekomen dat ik zwanger heb.. Dus zou me niks verbazen

25-06-2013, 21:41

Citaat door Marokkaans_roos:
Geen idee.. ze heeft ook topic;s als ik ben echter gekomen dat ik zwanger heb.. Dus zou me niks verbazen
Dat was duidelijk een grap met ''ik verveel me, vermaak erachter''
Tenzij je een imbeciel bent en moeite hebt met lezen

25-06-2013, 21:43


en jij wilt zeggen dat jij zehma nooit zulke dingen doet? donder asjeblieft op raar wijf
elke meisje doet/deed dit wel eens
kom niet heilig spelen domme trut

25-06-2013, 21:44

Citaat door ladybaba:
Dat was duidelijk een grap met ''ik verveel me, vermaak erachter''
Tenzij je een imbeciel bent en moeite hebt met lezen
De enige imbeciel hier ben jij! Met je topic vrouwen vragen aandacht, jij bent hier de grootste aandacht zoekster!

25-06-2013, 21:46

Citaat door hallallove:
Die heb je hier ook hoor.. paraderend langs de vele topics en de mannen die overal happen want natuurlijk hebben ze aan 1 niet voldoende aandacht

Hoi
Heb ik ook gezien, snollen zijn dat

Pagina's : [1] 2 3