Bekijk volle/desktop versie : wat moet je doen als een baby de hik heeft?



Pagina's : [1] 2

25-06-2013, 18:13
En hoe komt het dat hij dat doet?
Heb ik iets verkeerdss gedaan??

25-06-2013, 18:15


dat zou ik ook willen weten gelijk wanneer me kleine meid melk heeft gedronken krijgt ze de hik wat doe ik dan verkeerd

25-06-2013, 18:21
Is volgens mij normaal. Kan ook zijn dat je baby te snel drinkt of veel lucht binnenkrijgt.

25-06-2013, 18:26
moord en brand schreeuwen

25-06-2013, 18:28



Citaat door eenzaampje:
Is volgens mij normaal, aangezien niet alles ontwikkeld is bij baby's.
ja oke maar mijn kleine meid heeft het altijd het als ze de Hik heeft spuugt ze best wel veel

25-06-2013, 18:39

Citaat door damevoeltallen:
ja oke maar mijn kleine meid heeft het altijd het als ze de Hik heeft spuugt ze best wel veel


Heb je al eens geprobeerd om haar melk wat dikker te maken met bijvoorbeeld Johannesbroodpitmeel?

25-06-2013, 18:40

Citaat door damevoeltallen:
ja oke maar mijn kleine meid heeft het altijd het als ze de Hik heeft spuugt ze best wel veel
Laat haar boeren als ze heeft gedronken

25-06-2013, 18:50

Citaat door eenzaampje:
Laat haar boeren als ze heeft gedronken
ja dat doe ik ook maar ze laat niet altijd een boertje en klopt ze drinkt tesnel

25-06-2013, 18:53

Citaat door Bi-Idhnillaah:
Heb je al eens geprobeerd om haar melk wat dikker te maken met bijvoorbeeld Johannesbroodpitmeel?
Johannesbroodpitmeel waar kan ik die halen en hoe moet ik dat doen want ik gebruik nutrilon

25-06-2013, 18:59

Citaat door damevoeltallen:
Johannesbroodpitmeel waar kan ik die halen en hoe moet ik dat doen want ik gebruik nutrilon
Vrijwel overal verkrijgbaar, zowel bij de drogist als in een supermarkt.


25-06-2013, 19:02

Citaat door damevoeltallen:
Johannesbroodpitmeel waar kan ik die halen en hoe moet ik dat doen want ik gebruik nutrilon
Het zorgt ervoor dat de voeding in het maagje indikt, zodat je minder kans hebt dat het weer omhoog komt.
Staat allemaal op de verpakking hoe en wat of je kan even googlen natuurlijk.

25-06-2013, 19:02
Ja meestal na het drinken

Hij heeft het al niet meer
Hij slaapt al hmdl

Ikkreeg ff paniek

25-06-2013, 19:06



Citaat door Undercoverin_:
Het zorgt ervoor dat de voeding in het maagje indikt, zodat je minder kans hebt dat het weer omhoog komt.
Staat allemaal op de verpakking hoe en wat of je kan even googlen natuurlijk.
dankje wel ik ga het morgen halen en zal aan geven of het heeft geholpen ik hoop het wel me kleine meid heeft het bij elke voeding

25-06-2013, 19:08

Citaat door SecretsMogoli:
Ja meestal na het drinken

Hij heeft het al niet meer
Hij slaapt al hmdl

Ikkreeg ff paniek
paniek om de Hik ik niet hoor allen vind het zo zielig voor me kleine meid want als ze de hik heeft spuugt ze best wel veel en blijft er niet veel melk in haar maagje miskiena maar een andere lid zei dat ik Johannesbroodpitmeel moet proberen nou dat ga ik morgen halen en inchallah zal het minder zijn

25-06-2013, 19:09

Citaat door Undercoverin_:
Het zorgt ervoor dat de voeding in het maagje indikt, zodat je minder kans hebt dat het weer omhoog komt.
Staat allemaal op de verpakking hoe en wat of je kan even googlen natuurlijk.
Is dat hetzelfde als bijna verstikken?? De melk gaat niet rechtstreeks naar de maag??

Pagina's : [1] 2