Bekijk volle/desktop versie : Verloofde Joran van der Sloot: 'God heeft hem vergeven'



Pagina's : [1] 2

25-06-2013, 11:41
Joran van der Sloot heeft god om vergiffenis gevraagd voor zijn daden.





Dat zegt Leidy Figueroa, de verloofde van de 25-jarige Nederlander, tegen Novum Nieuws. Volgens de Peruaanse heeft god Van der Sloot nu vergeven. Zij wil graag op korte termijn met hem trouwen. "God heeft hem een nieuw leven gegeven. Hij heeft spijt van de vergissingen in zijn verleden", zegt zij. De 24-jarige Figueroa, die met haar zoontje in de volkswijk San Juan de Lurigancho in Lima woont, kan niet zeggen wanneer zij met Van der Sloot trouwt

De Peruaanse gevangenisautoriteit INPE liet eerder weten dat Van der Sloot nog niet aan de voorwaarden voldeed om te kunnen trouwen in de Piedras Gordas-gevangenis. Hij zit daar een celstraf van 28 jaar uit voor de moord op de Peruaanse studente Stephany Flores. Nog deze maand wordt een uitspraak in zijn hoger beroep verwacht.

Figueroa leerde Van der Sloot in de Castro Castro-gevangenis kennen, waar hij aanvankelijk vastzat. Zij bezocht daar een familielid. Volgens Figueroa is er sprake van 'ware liefde' tussen haar en de Nederlander. "Hij maakt allerlei kadootjes voor mij", zegt zij.

25-06-2013, 11:44


Oké, dit vind ik nou weird

Ik zeg altijd je hebt maar twee soorten mensen, goede mensen en slechte mensen. Die Joran vind ik dus een slecht mens.

25-06-2013, 12:07
ja ja wie is zij om dat te bepalen hopelijk word zij ook een keer een slachtoffer

met haar zal ik dus echt geen medelijden hebben


25-06-2013, 12:12

Citaat door darki:
ja ja wie is zij om dat te bepalen hopelijk word zij ook een keer een slachtoffer

met haar zal ik dus echt geen medelijden hebben

Of maak jij dat uit...ik bedoel voor G-d spelen.
Mijn G-d is een vergevingsgezinde G-d.
Van de jouwe kan ik niets zeggen..natuurlijk

25-06-2013, 12:19



Citaat door tamar:
Of maak jij dat uit...ik bedoel voor G-d spelen.
Mijn G-d is een vergevingsgezinde G-d.
Van de jouwe kan ik niets zeggen..natuurlijk
Vergeeft jou god Adolf Hitler ook?

25-06-2013, 12:25

Citaat door CrossMaroc:
Vergeeft jou god Adolf Hitler ook?
Ja.....of maak jij dat uit...

25-06-2013, 12:27

Citaat door tamar:
Ja.....of maak jij dat uit...
Ik ben god niet.

25-06-2013, 12:31

Citaat door CrossMaroc:
Ik ben god niet.
Daarom.

25-06-2013, 12:34
@CrossMaroc HAHAHAHAHA


25-06-2013, 12:37
Ook dat is ook wat, dat God haar dat hoogstpersoonlijk heeft medegedeeld!

Dit soort types sporen geestelijk niet. Die vrouwen die vallen op afschuwelijke figuren, moordenaars, verkrachters.

Meer gehoord dat die enorm veel brieven krijgen, fanmail.

Geen normaal mens zou contact zoeken met een klootzak die (zeer waarschijnlijk) twee jonge vrouwen heeft afgeslacht.

25-06-2013, 12:37

Citaat door CrossMaroc:
Ik ben god niet.
Niet zo bescheiden.

25-06-2013, 12:49
Gelukkig is het kind van het stomme wicht volwassen als zijn nieuwe stiefpapa naar buiten mag, zal je moeder wezen..

25-06-2013, 12:49



Citaat door tamar:
Of maak jij dat uit...ik bedoel voor G-d spelen.
Mijn G-d is een vergevingsgezinde G-d.
Van de jouwe kan ik niets zeggen..natuurlijk
iedere vers begint met

in naam van ALLAH de meest barmhartige de meest genadevolle


dus wat praat je voor onzin

25-06-2013, 12:51

Citaat door Sjahrazade:
Oké, dit vind ik nou weird

Ik zeg altijd je hebt maar twee soorten mensen, goede mensen en slechte mensen. Die Joran vind ik dus een slecht mens.
iedereen krijgt wat die verdient

het is de HEER die beslist of jij je open rekening hier op aarde gaat betalen of in het hiernamaals en het hiernamaals is veel erger

25-06-2013, 12:52

Citaat door tamar:
Ja.....of maak jij dat uit...
en wie zegt dat de HEER hem vergeeft voor al zijn misdaden

Pagina's : [1] 2