Bekijk volle/desktop versie : 'Liverpool kaapt Elia weg voor neus van Stevens'



25-06-2013, 10:12
Nieuws Een opmerkelijk gerucht rondom de persoon van Eljero Elia. De flankspeler leek de afgelopen jaren te weinig te hebben laten zien om in de top van het Europese voetbal actief te blijven, maar Liverpool denkt daar naar verluidt anders over.

De Engelsen zijn Elia op het spoor gekomen en willen de 26-jarige aanvaller deze zomer overnemen van Werder Bremen, meldt Talksport. Als Liverpool daarin slaagt, kapen zij Elia weg voor de neus van Huub Stevens, die zijn landgenoot naar FC PAOK wil halen.

Elia werd vorig seizoen door Werder Bremen overgenomen van Juventus, waar hij niet uit de verf kwam. Zijn eerste seizoen in Bremen verliep echter dramatisch, hij werd zelfs naar het tweede elftal gezet. In 24 wedstrijden maakte Elia geen enkel doelpunt.

De vleugelaar heeft zelf nog alle vertrouwen in zijn potentie. "In mijn vaderland weet ik: wanneer ik goed in vorm ben, ben ik de beste linksbuiten van Nederland", zei hij vorige week.

25-06-2013, 10:14


Zware overschatte voetballer
Komt veel te kort voor Engelse competitie. Af en toe heeft hij leuke dribbel.
Meer niet.

25-06-2013, 10:19

Citaat door ANSS070:
Zware overschatte voetballer
Komt veel te kort voor Engelse competitie. Af en toe heeft hij leuke dribbel.
Meer niet.
Hij is inprincipe wel een hele snelle behendige speler.
Wie weet zal hij het bij Liverpool toch wel beter gaan doen ben benieuwd...

25-06-2013, 10:22

Citaat door Buurmattie:
Hij is inprincipe wel een hele snelle behendige speler.
Wie weet zal hij het bij Liverpool toch wel beter gaan doen ben benieuwd...
Assaidi is beter.

25-06-2013, 12:09


Is traditie om 1 mislukte buitenspeler per seizoen te kopen daar.

25-06-2013, 12:20
Liverpool heeft net zo'n debiel beleid als Inter .. slechte spelers aankopen en de goeie wegdoen

25-06-2013, 14:40

Citaat door Cllash:
Liverpool heeft net zo'n debiel beleid als Inter .. slechte spelers aankopen en de goeie wegdoen
Inter wil weer top gaan voetballen, maar ze willen sterkhouder Guarin verkopen aan AS Monaco