Bekijk volle/desktop versie : Programma RTL4: E.H.B.O



24-01-2005, 15:47
Eerste hulp bij opvoeding!!!!


Hmmmmmmmmmm wie heeft het programma wel eens gezien?

Het is toch niet te geloven dat de kinderen de baas zijn over hun ouders?

Ik verbaas me echt hoe dom sommige Amerikaanen wel niet zijn als ze zo ver gaan om iemand in te huren om hun kinderen in bedwang te houden.


Zouden wij dat ook nodig hebben als Marokkaanen?

Nee toch? Een pak slagen is wel voldoende toch



24-01-2005, 15:49


Oh, maar er zijn hier in Nederland ook gezinnen genoeg waar Supernanny zich nuttig zou kunnen maken, hoor.

24-01-2005, 15:49
Heb het gister ook gezien en mijn mond viel er van open, hoe is dit is vredesnaam moeglijk.

Een pak slaag is mijn uiterste middel maar er is hier in huis wel heel duidelijk wie de baas en niet mijn dochter van 8.
En ik denk dat ik strenger ben dan mijn Marokkaanse vriend/vader van mijn dochter.

24-01-2005, 15:52

Citaat door Raven:
Oh, maar er zijn hier in Nederland ook gezinnen genoeg waar Supernanny zich nuttig zou kunnen maken, hoor.
Ja zeer cker en zowel voor autochtonen en allochtonen familie's

24-01-2005, 15:52


Ik knipte gewoon bij iedere vorm van ongewensd gedrag een ledemaat af. Weliswaar heeft mijn dochter nu geen vingers, tenen, oren, armen en benen meer, maar ze luistert nu wel! Zelfs zonder oren....

24-01-2005, 15:54

Citaat door Badwoman:
Ja zeer cker en zowel voor autochtonen en allochtonen familie's
Dat bedoel ik!

24-01-2005, 15:56

Citaat door Wodan:
Ik knipte gewoon bij iedere vorm van ongewensd gedrag een ledemaat af. Weliswaar heeft mijn dochter nu geen vingers, tenen, oren, armen en benen meer, maar ze luistert nu wel! Zelfs zonder oren....
Da's nog eens wat anders dan een "naughtystool"....

24-01-2005, 16:52

Citaat door Wodan:
Ik knipte gewoon bij iedere vorm van ongewensd gedrag een ledemaat af. Weliswaar heeft mijn dochter nu geen vingers, tenen, oren, armen en benen meer, maar ze luistert nu wel! Zelfs zonder oren....
zou hier ook wel eens nuttig zijn. het gescheld over en weer. beginnen bij de vingertjes, dan kunnen ze ook geen gescheld meer posten