Bekijk volle/desktop versie : Het valt me op dat....



23-06-2013, 14:15
Dat tegenwoordig heeeeeel veeel bruidjes anasheed op hun bruiloft hebben!
Veel meer dan bijvoorbeeld een jaar geleden... Hoe komt dit?

23-06-2013, 18:37


Wat dacht je van een gezegende bruiloft als je dan ook alles volgens de regels doet

23-06-2013, 18:39

Citaat door charmedone:
Wat dacht je van een gezegende bruiloft als je dan ook alles volgens de regels doet
dat, maar ook omdat anasheed wat minder prijzig is dan een band.

23-06-2013, 18:43

Citaat door CaftanSalon:
dat, maar ook omdat anasheed wat minder prijzig is dan een band.
Een anasheedband is wel weer duurder dan een dj.. Dus denk dat het een bewuste keuze is, los van het financiële plaatje. Ik heb ook een anasheedband insha allah maar t valt me op dat het tegenwoordig veel voorkomt

23-06-2013, 22:11


Soort van islambewust? Het is minder haram?? Alhoewel haram is haram....

23-06-2013, 22:15
k ben 3 jaar geleden getrouwd en had ook al anasheed gedaan, mijn broer zelfs 7 jaar geleden getrouwd en had ook anasheed gedaan dus het werd wel al gedaan maar minder en nu tegenwoordig wel wat meer. voor anasheedband ben je ook al gerust een 700-800 euro kwijt.dus zeker niet zo goedkoop. een band vind ik zelfs lelijk dan liever een dj die van alles draait dan zo heel de tijd luisteren naar het gezaag van 1 zangeres maar geef mij liever anasheed zoals iemand hier zei is gewoon beter voor baraka.

24-06-2013, 00:27

Citaat door Tahamoesht77:
k ben 3 jaar geleden getrouwd en had ook al anasheed gedaan, mijn broer zelfs 7 jaar geleden getrouwd en had ook anasheed gedaan dus het werd wel al gedaan maar minder en nu tegenwoordig wel wat meer. voor anasheedband ben je ook al gerust een 700-800 euro kwijt.dus zeker niet zo goedkoop. een band vind ik zelfs lelijk dan liever een dj die van alles draait dan zo heel de tijd luisteren naar het gezaag van 1 zangeres maar geef mij liever anasheed zoals iemand hier zei is gewoon beter voor baraka.
Leuk!! welke band had jij als ik vragen mag en kwam jouw man de zaal binnen?