Bekijk volle/desktop versie : Waar zijn de anti vaccinatie moeders?



Pagina's : [1] 2 3 4

23-06-2013, 10:51
Juist ja

http://m.ad.nl/ad/m/nl/1012/Nederland/article/detail/3463609/2013/06/22/Aantal-bekende-gevallen-van-mazelen-stijgt-naar-107.dhtml

Door dit soort besluiten komt de volksgezondheid in de problemen.

Gewoon inenten mensen!

23-06-2013, 10:58


Ik ben er niet zo zeer bang voor, heb er ook niks tegen als iemand zichzelf niet laat vaccineren... Maar om dat ook voor de kinderen te beslissen vind ik egoistisch.

23-06-2013, 11:04
Jup, daarom ben je als ouder ook verantwoordelijk, je hoort gewoon je kind optimaal te beschermen. We leven niet meer zoals onze voorvaderen om niet meer te vaccineren.

Mijn ouders hadden m'n zus niet voor de bof ingeënt, die ziekte kreeg ze een aantal jaren terug op haar 29ste
Ik kon er niet om lachen hoe ze eruit zag en plus kon ze niet begrijpen hoe zij als baby niet de vaccin heeft gekregen maar de andere wel.

23-06-2013, 11:04
Ik snap zulke moeders niet die hun kinderen niet laten vaccineren
Wij zijn ook gevaccineerd vroeger en onze ouders hebben ook en hmdl zijn w gezond en all.

Sommige moeders denken alleen aan hun zelf en nieg belang van hun kinderen al zeggen ze van wel

23-06-2013, 11:05


vanwege hun geloof? welke geloof verbied inentingen dan?

ik ben ook anti vaccins ; myn dochter is wel gevaccineerd in tyd dat ik nog onwetend was

& nog iets ; ik geloof NIKS van die krantenartikel

23-06-2013, 11:07
Ik geloof er ook niks van. En waarom zou een moeder haar kind niet vaccineren voor haarzelf? Wat heeft ze er zelf aan? Het is toch juist voor het kind? Dus niks egoistisch aan..

23-06-2013, 11:08

Citaat door Labella_Beauty:
Ik snap zulke moeders niet die hun kinderen niet laten vaccineren
Wij zijn ook gevaccineerd vroeger en onze ouders hebben ook en hmdl zijn w gezond en all.

Sommige moeders denken alleen aan hun zelf en nieg belang van hun kinderen al zeggen ze van wel
hmdlll zyn we gezond we hebben alleen last van allerlei allergieen ; astmas enzoo die er vroeger niet waren hmdlll

23-06-2013, 11:11
Ik vaccineer gewoon, heb ook al mijn prikjes gehad, op astma na, zo gezond als een vis walhamdoelllilah.

23-06-2013, 11:13

Citaat door StreetChic:
vanwege hun geloof? welke geloof verbied inentingen dan?

ik ben ook anti vaccins ; myn dochter is wel gevaccineerd in tyd dat ik nog onwetend was
& nog iets ; ik geloof NIKS van die krantenartikel
Kun je dat uitleggen?

23-06-2013, 11:13

Citaat door LaNerdette:
Bestaan er tegenwoordig vaccinaties voor astma?
denk het niet.. anders was ik als de kippen bij

23-06-2013, 11:14
de bywerkingen van vaccins zyn juist astma & allergieen ; de cyfers liegen er niet om

23-06-2013, 11:14

Citaat door Labella_Beauty:
denk het niet.. anders was ik als de kippen bij
Ja, ik vond het ook al raar. Wellicht dat ik de reactie van de dames hier boven verkeert heb begrepen.

23-06-2013, 11:15



Citaat door Fatimahh:
Ik geloof er ook niks van. En waarom zou een moeder haar kind niet vaccineren voor haarzelf? Wat heeft ze er zelf aan? Het is toch juist voor het kind? Dus niks egoistisch aan..
Ik begrijp wat ze bedoelt met egoïstisch. Het is namelijk een hype geworden om niet te vaccineren, dus kijk mij de verantwoordelijke mama. Maar serieus heh, ik heb ook die site gelezen van die dame die je vertelt wat er allemaal in die vaccins zitten maar het raakte mij absoluut niet! Wil je weten waarom?

Ik heb gezien hoe hersenvliesontsteking van de ergste soort eerst m'n baby lichamelijk kapot heeft gemaakt, toen epileptische aanvallen heeft gegeven, daarna in coma is geraakt en 8 uur later is overleden.

Wat doet een vaccin? Koorts geven of vlekjes? Doet de zesde ziekte ook!!

En zeg nooit dat gebeurt mij niet, want dat dacht ik namelijk ook toen ik haar vaccins wilden uitstellen naar een oudere leeftijd

23-06-2013, 11:35

Citaat door lalasultana:
Ik begrijp wat ze bedoelt met egoïstisch. Het is namelijk een hype geworden om niet te vaccineren, dus kijk mij de verantwoordelijke mama. Maar serieus heh, ik heb ook die site gelezen van die dame die je vertelt wat er allemaal in die vaccins zitten maar het raakte mij absoluut niet! Wil je weten waarom?

Ik heb gezien hoe hersenvliesontsteking van de ergste soort eerst m'n baby lichamelijk kapot heeft gemaakt, toen epileptische aanvallen heeft gegeven, daarna in coma is geraakt en 8 uur later is overleden.

Wat doet een vaccin? Koorts geven of vlekjes? Doet de zesde ziekte ook!!

En zeg nooit dat gebeurt mij niet, want dat dacht ik namelijk ook toen ik haar vaccins wilden uitstellen naar een oudere leeftijd
Moge Allah haar een mooie plek geven in djennat al firdaws. En jullie belonen voor het geduld en de beproeving.

Als je zoiets van dichtbij meemaakt dan voel je je inderdaad schuldig. Maar je hebt toch vertrouwen in Allah. Dit heeft moeten gebeuren want de dood staat vast.. En daarmee zeg ik ni dat je geen maatregelen moet nemen. Maar door middel van deze vaccins vind ik ni hoeven. Het is teveel troep om in een baby te spuiten. Dat vind ik.

En ik geloof ni dat er moeder bestaan die hun kids ni vaccineren om stoer over te komen, absoluut niet dat deze bestaan.

23-06-2013, 11:45

Citaat door lalasultana:
Ik begrijp wat ze bedoelt met egoïstisch. Het is namelijk een hype geworden om niet te vaccineren, dus kijk mij de verantwoordelijke mama. Maar serieus heh, ik heb ook die site gelezen van die dame die je vertelt wat er allemaal in die vaccins zitten maar het raakte mij absoluut niet! Wil je weten waarom?

Ik heb gezien hoe hersenvliesontsteking van de ergste soort eerst m'n baby lichamelijk kapot heeft gemaakt, toen epileptische aanvallen heeft gegeven, daarna in coma is geraakt en 8 uur later is overleden.

Wat doet een vaccin? Koorts geven of vlekjes? Doet de zesde ziekte ook!!

En zeg nooit dat gebeurt mij niet, want dat dacht ik namelijk ook toen ik haar vaccins wilden uitstellen naar een oudere leeftijd


Het is heel erg wat er met je kindje is gebeurd en zo zijn er ook verhalen van ouders die dit hebben meegemaakt, omdat ze hun kind ingeënt hebben. Wat heb je daarop te zeggen.
En een hersenvliesontsteking kun je ook krijgen als je bent ingeënt, daar ken ik 2 gevallen van.

Pagina's : [1] 2 3 4