Bekijk volle/desktop versie : Verlovingsringen?



Pagina's : [1] 2

24-01-2005, 14:01
Wie van de aanstaande bruidjes hebben een verlovingsring gekregen en wat heeft het ongeveer gekost.

Mijn aanstaande en ik zijn ringen aan het uitzoeken maar ze zijn duur of wel betaalbaar maar dan is de steen niet te zien.

TIPS!!!

24-01-2005, 14:07


Ga na brussel.. Ik heb n prachtige ring van geel met witgoud... en twee ringen die elkaar kruisen vol met steentjes voor ong 180euro gehaald.. van hem was simpel zilver iets van 25euro

24-01-2005, 14:13

Citaat door Mouny:
Ga na brussel.. Ik heb n prachtige ring van geel met witgoud... en twee ringen die elkaar kruisen vol met steentjes voor ong 180euro gehaald.. van hem was simpel zilver iets van 25euro

Bravo 3lik meid dat jouw man een zilveren ring heeft gekocht...hebben wij ook gedaan.
Weinigen weten namelijk niet dat goud haram is voor de man!

Top meid!

liefs, Sam.

24-01-2005, 14:16
MOEST VAN MIJ


xxx

24-01-2005, 14:23


En weten jullie ook dat het uitwisselen van ringen sowieso haram is?? Of ze nu van goud of zilver zijn.... Het uitwisselen van ringen behoort tot de gewoonten van de christenen. Het is niets iets van de Islam; de Profeet heeft dit nooit als voorbeeld gegeven. Het is een toevoeging en dat, meiden, is haram.

De profeet (Allah's vrede en genade zij met hem) heeft gezegd: "De beste uitspraak (woord) is, is het boek van Allah. De beste leiding is de leiding van Mohammed (Allah's vrede en genade zij met hem), en de slechtste zaken, zijn nieuwigheden (toevoegingen) in de religie, en iedere nieuwigheid is een innovatie, en ieder innovatie behoort tot dwaling"

"Wie een volk imiteert zal tot hen behoren"

Keep that in mind..

Allure

24-01-2005, 14:25
Daar word ik even stil van.. Moeskila is dat we dit allemaal weten.. Koul bid3a dalala ou koul dalala fie nar...

24-01-2005, 14:30

Citaat door Mouny:
Daar word ik even stil van.. Moeskila is dat we dit allemaal weten.. Koul bid3a dalala ou koul dalala fie nar...

Ewa meid, als we gaan opletten wat halal en haram is, dan komen wij als vrouwen niet (meer) buiten....
Als de intentie, NIJJA, maar goed zit, allah ou magafourien...

Lay kemmel bel gere meid en voor alle bruidjes die nog gaan trouwen inshallah!

liefs, Sam.

24-01-2005, 14:36

Citaat door samimosam:
Ewa meid, als we gaan opletten wat halal en haram is, dan komen wij als vrouwen niet (meer) buiten....
Als de intentie, NIJJA, maar goed zit, allah ou magafourien...

Lay kemmel bel gere meid en voor alle bruidjes die nog gaan trouwen inshallah!

liefs, Sam.
InshaAllah worden we berecht op onze intenties.. WE hebben er indd geen slechte bedoelingen mee. Allah m3ena

Xm

24-01-2005, 14:43

Citaat door samimosam:
Ewa meid, als we gaan opletten wat halal en haram is, dan komen wij als vrouwen niet (meer) buiten....
Als de intentie, NIJJA, maar goed zit, allah ou magafourien...

Lay kemmel bel gere meid en voor alle bruidjes die nog gaan trouwen inshallah!

liefs, Sam.
Dit vind ik nogal slap... De Islam is tot in de puntjes uitgewerkt voor mensheid, het is niet zomaar een religie, het is een levenswijze. Het houdt rekening met alle aspecten in het leven, van geboorte tot dood. Het geeft rechten en plichten aan zowel de man als de vrouw. Welk geloof heeft als eerste rechten toegekend aan de vrouw? De Islam. Welk geloof heeft als eerste de vrouw als een op zich zelf staande persoonlijkheid gezien? De Islam.

Als jij nu weet dat het haram is, waarom zou je het dan nog doen? Ook al is je intentie goed, de daad telt uiteindelijk. Je wordt berecht op je daden...

Ik vertel dit niet om je aan te vallen of iets dergelijks, ik geef alleen de kennis door.. De kennis die Allah en Mohammed (vzmh) aan de mensheid heeft doorgegeven...

24-01-2005, 14:47
Mijn tip is ga naar den haag daar heb ik mijn ringen gekocht in het centrum in een irakezen winkel wollah die heeft pas echt mooie voor een redelijke prijs de mijne is wit goud met kristallen steentjes en in het midden een diamant heel erg mooi hij was maar 300 euro maar hij lijkt veel duurder en die van mijn man was 80 euro ook witgoud ook een hele mooie je hebt ook goedkopere ringen ook heel erg mooi veel succes meid bij mooie liefde hoort mooie ringen!

24-01-2005, 14:50

Citaat door Allure_80:
Dit vind ik nogal slap... De Islam is tot in de puntjes uitgewerkt voor mensheid, het is niet zomaar een religie, het is een levenswijze. Het houdt rekening met alle aspecten in het leven, van geboorte tot dood. Het geeft rechten en plichten aan zowel de man als de vrouw. Welk geloof heeft als eerste rechten toegekend aan de vrouw? De Islam. Welk geloof heeft als eerste de vrouw als een op zich zelf staande persoonlijkheid gezien? De Islam.

Als jij nu weet dat het haram is, waarom zou je het dan nog doen? Ook al is je intentie goed, de daad telt uiteindelijk. Je wordt berecht op je daden...

Ik vertel dit niet om je aan te vallen of iets dergelijks, ik geef alleen de kennis door.. De kennis die Allah en Mohammed (vzmh) aan de mensheid heeft doorgegeven...

Dank voor het delen van je kennis. Als we hier echter een discussie gaan beginnen over de Islam, dan zijn we in de eeuwigheid nog niet klaar, dus misschien is de "ISLAM en IK" hier op het Forum een idee?
De Islam zit inderdaad in je daden: dus niet bidden tot je erbij neervalt en vervolgens bij wijze van spreken naar huis gaan om zonder pardon je eigen vrouw in elkaar rammen (om maar een extreem iets te noemen)

Als je intentie maar goed zit, je RESPECT hebt voor je medemens, goed bent voor een ander etc etc, dan heb je naar mijn mening al de HELFT behaald

Maha Salama,

Sam.

24-01-2005, 15:07
Ik heb de mijne gekocht in Antwerpen (zijn twee ringen samen met heel mooie steendjes en ze zijn echt heel stevig) voor 200 euro.

En die van mijn man is een zilvere ring voor 100 euro.

24-01-2005, 21:45


hahaha de ringetjes van me mannen zijn veel goedkoper..wat grappig

24-01-2005, 21:50

Citaat door Miss_Bzzt:
hahaha de ringetjes van me mannen zijn veel goedkoper..wat grappig
Me Mannen xxxxxlia hbiba hoeveel bent u getrouwd?

25-01-2005, 20:49
ik ben nog niet getrouwd...binnenkort inchallah verloven..en jij/?

Pagina's : [1] 2