Bekijk volle/desktop versie : Zoals het er aan toe gaat beloofd het niet veel goeds in de toekomst



22-06-2013, 13:29
Zoals het er aan toe gaat beloofd het niet veel goeds in de toekomst
het zal maar enkel erger worden met de tijd misschien dat de einde nadert?? Allah oe A3lam.. Asa3a al3ilm djalha 3ande Allah.

Het wordt ons moeilijker gemaakt om in deze westerse landen te kunnen leven 'overleven' als moslimzijnde. Met de tijd wordt het erger betreft discriminatie 'moslimvrouwen vernederen en mishandelen door de koefars, kinderkidnapping, kindermishandeling, vermeerdering van pedofilie tot allerlei andere soorten geweld tot moord..

Zijn er mensen hier die ooit van plan zijn nadat ze in sha Allah getrouwd zijn en kinderen hebben om dit land eeuwig te verlaten en terug te keren naar vaderland? Niet dat het daar op zo perfect is maar denk toch wel minder dan hier

22-06-2013, 13:37


ik wil dat graag insha allah

22-06-2013, 14:13
In sha Allah.

22-06-2013, 14:14
Of we nu hier blijven leven of we vluchten in vaderland gaat niet veel verandering in brengen Allah ie 7aderr salama we zoeken ons toevlucht bij de Verhevene hij is onze enige Beschermer..

Smeekbedes houden bepaalde gebeurtenissen tegen dus zeg de volgende smeekbedes dagelijks:
Enkele smeekbedes betreft deze topic:

رَبَّنَا أَفْرِغْ عَلَيْنَا صَبْرًا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ
(Sourat Albaqara 250)

Onze Heer, schenk ons geduld en maak onze voeten standvastig en sta ons bij tegen het ongelovige volk)

رَبَّنَا وَلَا تُحَمِّلْنَا مَا لَا طَاقَةَ لَنَا بِهِ ۖ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَا ۚ أَنتَ مَوْلَانَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ
(Sourat Albaqara 286)

Onze Heer belast ons niet met wat wij niet kunnen dragen en scheld ons kwijt en vergeef ons en wees ons genadig. U bent onze Meester en help ons tegen het ongelovige volk.

رَبَّنَا اغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَإِسْرَافَنَا فِي أَمْرِنَا وَثَبِّتْ أَقْدَامَنَا وَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْكَافِرِينَ
(Sourat 3:147)

Onze Heer, vergeef ons onze zonden en onze overdrijvingen met betrekking tot onze zaak en maak ons standvastig en help ons tegen het ongelovige volk.

Oe3idoekoema bikeilimeiti Allahi teimeith, min koli chaytanin wa heimmat, wa min xxxxx 3aynin leimeit.

Ik zoek mijn toevlucht in de perfecte woorden van Allah tegen elke Shaytaan en elk schadelijk ongedierte en tegen elk jaloers en afkeurend oog.

Rabbi ansoerni 3ala alkawmi alfmoefsidien

O Heer! Verdedig mij tegen het bedorven volk.

Rabbi nazjini mina alkawmi adhalimien.

O Heer! verlos mij van de onrechtvaardigen.

7asboena Allah wa ni3ma alwakiel.

Op Allah leggen we ons vertrouwen en hij is onze enige Beschermer.