Bekijk volle/desktop versie : Geert Wilders ontmoet Filip Dewinter



Pagina's : [1] 2 3

21-06-2013, 15:23
Geert Wilders is vrijdag op bezoek geweest bij het Vlaams Belang.





Hij had naar eigen zeggen een 'fantastische ontmoeting' met partijvoorman Filip Dewinter en fractievoorzitter Gerolf Annemans. "Kijk uit naar intensievere samenwerking", twittert de PVV-leider. Dewinter kondigde begin deze week op de Vlaamse televisie aan dat Wilders hem zou bezoeken in Antwerpen. Het is voor het eerst dat beide nationalistische partijen een officiële ontmoeting hadden.

Vermoedelijk was onder meer de oprichting van een Europese partij onderwerp van gesprek. Wilders is erg terughoudend in zijn contacten met extreemrechtse partijen in Europa, hoewel hij pas ook een ontmoeting had met Marine Le Pen, de leider van het extreemrechtse Front National.

Ook met die Franse partij gaat de PVV wellicht samenwerken, bijvoorbeeld in de strijd tegen 'Brussel', de euro en de 'massa-immigratie'. Daarnaast is er contact geweest met de Zweedse Democraten, een partij die tegen immigranten ageert.

21-06-2013, 15:26



Citaat door bobientje:
soort zoekt soort
Vandaar dat Wilders het schoothondje van Pisrahel is. Soort zoek soort idd.


21-06-2013, 15:27
hmmm de ongelovigen verenigen zich
Stelletje hitlers

21-06-2013, 15:45
Izan zoekt izan op jehh


21-06-2013, 16:10


Ik moet eerlijk zijn en als ik een Belg of Nederlander was zou ik op een van die twee stemmen omdat zij voor het autochtone volk staan

maar ik ben Russisch dus stem links hier

21-06-2013, 16:51

Citaat door Vladimir:
Ik moet eerlijk zijn en als ik een Belg of Nederlander was zou ik op een van die twee stemmen omdat zij voor het autochtone volk staan

maar ik ben Russisch dus stem links hier


Rusland staat bekend om de mooie vragen en racisten en dronkaards
jouw reactie verbaasd me dus niet

21-06-2013, 17:21

Citaat door Koos:
jij bent gewoon bobientje, pozerd, slim, enz...
wie houd je nou voor de gek, troll?



21-06-2013, 17:26

Citaat door bobientje:
wie hou jij voor de gek? Ik heb met die man (Vladimir) niets te maken
jij bent een ezkernazt jood .

21-06-2013, 19:10
En zijn er nu nog PVV stemmers die nog steeds willen volhouden dat Wilders z'n PVV niet extreem rechts is ? Is ie al bij de familie Le Pen op bezoek geweest eigenlijk ?

21-06-2013, 19:23
zou handig zijn voor een lone_wolf jihadist. twee vliegen in een klap

21-06-2013, 21:15

Citaat door Boney:
zou handig zijn voor een lone_wolf jihadist. twee vliegen in een klap
Zou je dan juichen

21-06-2013, 21:44

Citaat door Vladimir:
Zou je dan juichen
Nee, maar ik zou het niet erg vinden.

21-06-2013, 21:59



Citaat door Vladimir:
Zou je dan juichen
hier kan ik geen uitspraak over doen . want mijn anti-virus werkt niet correct . morgen heb ik een nieuwe. dan mag u deze vraag stellen . afgesproken .

21-06-2013, 22:05

Citaat door Gitane:
En zijn er nu nog PVV stemmers die nog steeds willen volhouden dat Wilders z'n PVV niet extreem rechts is ? Is ie al bij de familie Le Pen op bezoek geweest eigenlijk ?
Bij mij weten zij wilders een paar jaar geleden niet dat de pvv een vlaams belang etc na-apen, maar zo als zovelen komt wederom de aap uit de mouw. Straks zien we hem waarschijnlijk in Hongarije waar nu in alle stilte een nazistisch regime de alleen heerschijn heeft, met alle gevolgen van dien.




Citaat door Boney:
zou handig zijn voor een lone_wolf jihadist. twee vliegen in een klap
Ooit van Gandhi etc gehoord,

Geweld kreeerdt geweld,


Citaat door kiwie:
hier kan ik geen uitspraak over doen . want mijn anti-virus werkt niet correct . morgen heb ik een nieuwe. dan mag u deze vraag stellen . afgesproken .
Nederland gebruikt PRISM niet rechtstreeks


21-06-2013, 22:06

Citaat door A.de.Flater:
Bij mij weten zij wilders een paar jaar geleden niet dat de pvv een vlaams belang etc na-apen, maar zo als zovelen komt wederom de aap uit de mouw. Straks zien we hem waarschijnlijk in Hongarije waar nu in alle stilte een nazistisch regime de alleen heerschijn heeft, met alle gevolgen van dien.





Ooit van Gandhi etc gehoord,

Geweld kreeerdt geweld,



Nederland gebruikt PRISM niet rechtstreeks

ik heb een hele goede anit-virus .spicale niemand komt mijn pc in ! .

je kan het kopen van mij . heb een cd 75 euro .

Pagina's : [1] 2 3