Bekijk volle/desktop versie : Snoep buffet



Pagina's : 1 [2]

22-06-2013, 21:27
Ik sluit me volledig aan bij zoetmakertje, men vergist zich aan de tijd die er aan verbonden zit. En men denkt gauw dat het enkel met potjes te maken heeft en het snoepgoed. Maar dames er komt veel meer bij kijken dan potjes vullen!!! En wat betreft Marocaina dat het niet zo is gegaan zoals je had gewild, wil niet gelijk zeggen dat het gehele concept geldverspilling is. Want bedankjes zijn ook geld verspilling men gooit ze meestal gelijk weg. Maar ieder zijn ding en ghair inschallah men moet doen waar ze zich prettig bij voelen.

Groet,

La Tarte

PS: Zoetmakertje je levert mooi werk tbarkellah!

23-06-2013, 16:50


http://https://www.facebook.com/Anissa.decoratie

23-06-2013, 16:57

Citaat door latartebuffet:
Ik sluit me volledig aan bij zoetmakertje, men vergist zich aan de tijd die er aan verbonden zit. En men denkt gauw dat het enkel met potjes te maken heeft en het snoepgoed. Maar dames er komt veel meer bij kijken dan potjes vullen!!! En wat betreft Marocaina dat het niet zo is gegaan zoals je had gewild, wil niet gelijk zeggen dat het gehele concept geldverspilling is. Want bedankjes zijn ook geld verspilling men gooit ze meestal gelijk weg. Maar ieder zijn ding en ghair inschallah men moet doen waar ze zich prettig bij voelen.

Groet,

La Tarte

PS: Zoetmakertje je levert mooi werk tbarkellah!
helemaal mee eens!!!
Dankjewel schat barakallah oe fiek! Jouw werk is ook top en je taarten, petje af tbarkeallah!


23-06-2013, 17:35
Snoepbuffet in zo een geldverspilling en onzin.. het is ten eerste en duur en ten tweede zorgt voor chaos vooral op onze marokkaanse feesten. Je kan het beter zelf doen meid (ja snoepbuffetmevrouwtjes, ongetwijfeld zullen jullie me nu aanvallen omdat dit ten koste gaat van jullie inkomsten) maar het is echt NIET moeilijk. Koop wat snoeppoten/vazen/leuke servies, leuke kaartje(s) bij maken, decoratie erbij en snoep kopen en vullen. Nou zo moeilijk is dat niet toch Behalve dat je er zelf moeite voor moet doen, maar het bespaart toch heel wat geld.

Anyway,
Succes

29-06-2013, 01:25






Pagina's : 1 [2]