Bekijk volle/desktop versie : Ben op zoek naar ..........



Pagina's : [1] 2

24-01-2005, 08:30
Ben op zoek naar een Marokaanse waarzegster in de omgeving van Utrecht. Het liefst in Utrecht. Graag reactie’s op mijn PM.

24-01-2005, 10:10


Boesra weet je wel dat als je daar heen gaat Allah je heel erg zal straffen. Sta je daar wel bij stil?????


Samira

24-01-2005, 11:43

Citaat door boesra:
Ben op zoek naar een Marokaanse waarzegster in de omgeving van Utrecht. Het liefst in Utrecht. Graag reactie’s op mijn PM.
Echt waar je bent gestoord!!!!

24-01-2005, 14:13
Voor degene die me wel verder kan helpen laat wat van je horen. Ik heb niet aan deze reacties. Mag wel, maar dan wel onderbouwen waarom je iets zo vindt

24-01-2005, 14:20


willie willie het wordt steeds gekker op deze site

24-01-2005, 16:43
Niemand kan jouw lot bepalen... behalve Allah.

Als je hier naar toe gaat of in gelooft...dan pleeg je shirk en dat is een van de grootste zonden in binnen de Islam...

Allah heeft gezegd: "Zeg:'Niemand kent het onwaarneembare in de hemelen en op de aarden, behalve Allah.' En zij weten niet wanneer zij worden opgewekt" Soerat An Naml, aya 65.

"De Kenner van het onwaarneembare, Hij maakt voor niemand het onwaarneembare dat Hem is zichtbaar ! Behalve aan een Boodschapper die Hem welgevallig is..." Soerat Al Djinn, aya 26,27.

wie naar een waarzegger gaat of toekomstvoorspeller gaat en hemt gelooft, is ongelovig in dat wat op Mohammed is neer gezonden.De Profeet (vzmh)( autenthiek, overgeleverd door Ahmed)

Inshallah zal dit je ervan weerhouden...

24-01-2005, 16:52

Citaat door Meknesiaaaaaaaa:
willie willie het wordt steeds gekker op deze site
ja echt erg

De een wil haar man vergiftigen en de ander zijn toekomst laten voorspellen

24-01-2005, 17:07

Citaat door StYlIsH:
ja echt erg

De een wil haar man vergiftigen en de ander zijn toekomst laten voorspellen
Inderdaad ja

Waar gaat dit toch allemaal heen

24-01-2005, 17:11
weet jij het?

25-01-2005, 08:26
Hoeft niet het kan zo zijn dat haar man vergiftigd is. En dat ze dat weg wil laten halen. Niet gelijk gaan oordelen.

25-01-2005, 09:58

Citaat door boesra:
Ben op zoek naar een Marokaanse waarzegster in de omgeving van Utrecht. Het liefst in Utrecht. Graag reactie’s op mijn PM.
MAG IK JE WAT VRAGEN?
ben je een moslima? zo ja.............................kappen met dit soort onzin, want als een echt moslima hoor jij te weten dat dit soort dingen haram zijn. wist je dit nog niet, dan weet je 't bij deze!!!!!

ben je geen moslima en geloof je heilig in waarzegsters en ander shit.............kijk in de goudengids......wie weet vind je er één!

25-01-2005, 12:44
Ik zal jullie precies vertellen waarom ik op zoek ben. Mijn ouders zijn met mij naar de fki geweest, omdat ik telkens flauw val of zomaar een blackout krijg. Nben in NL bij dokters geweest en alles. Ze hebben niets kunnen vinden bij mij.
Bij de fki heeft hij gezegd dat er mensen zijn geweest die bij mij dingen hebben
Laten eten met iets er door heen. Dit zou in Maroc gebeurd zijn. In dit soort dingen geloof ik niet, maar ik ben echt radeloos.
Ik weet dat waarzegster hram zijn. En ik ben nooit bij zo iemand alleen geweest.
Dus wees niet te hard met je oordeel over mij.

25-01-2005, 13:06



Citaat door boesra:
Ik zal jullie precies vertellen waarom ik op zoek ben. Mijn ouders zijn met mij naar de fki geweest, omdat ik telkens flauw val of zomaar een blackout krijg. Nben in NL bij dokters geweest en alles. Ze hebben niets kunnen vinden bij mij.
Bij de fki heeft hij gezegd dat er mensen zijn geweest die bij mij dingen hebben
Laten eten met iets er door heen. Dit zou in Maroc gebeurd zijn. In dit soort dingen geloof ik niet, maar ik ben echt radeloos.
Ik weet dat waarzegster hram zijn. En ik ben nooit bij zo iemand alleen geweest.
Dus wees niet te hard met je oordeel over mij.
en toch blijf ik van mening dat je verkeerd bezig bent als je naar een waarzegster gaat...................
als zij jou dit idd aangedaan hebben dan spijt het me zeer. maar het is niet iets wat blijvend is en heb geloof in allah ipv een waarzegster of rfik ofzo
allah zal ze beter aanpakken dan dat zij dat ooit zouden kunnen doen!

25-01-2005, 17:05

Citaat door StYlIsH:
weet jij het?
ik zou het ook niet weten, Allah ie hdiena

30-01-2005, 18:51

Citaat door boesra:
Ben op zoek naar een Marokaanse waarzegster in de omgeving van Utrecht. Het liefst in Utrecht. Graag reactie’s op mijn PM.

Pagina's : [1] 2