Bekijk volle/desktop versie : Zwangerschapskleding topic



Pagina's : [1] 2

19-06-2013, 12:29
Heeyy dames! Wat dragen jullie tijdens je zwangerschap? Gewoon normale Kleding maar dan maatjes groter of halen jullie zwangerschapskleding?

Plaats hier mooie zwangerschap outfits zodat we allemaal inspiratie kunnen doen!

Liefs Inaya21

19-06-2013, 14:03


Ik had gewone tuniekjes die gewoon paste maar had ook zwangerschapskleding bij miss etam , prenatal en wehkamp gehaald. Ze hebben heel vaak sale dus helemaal niet zo duur. De broeken had ik wel heel vroeg positie, ik vond t wel moeilijk om mooie nette broeken te vinden. Alles was spijker of skinny.

19-06-2013, 14:51
Ik draag gewoon mn eigen kleding.

Pas alles nog, soms zit het ene net iets strakker als het andere.

Heb wel 2 zwangerschapsbroeken. 1 zit heerlijk, de andere niet. Maar daarnaast draag ik mn normale broeken ook.

19-06-2013, 15:10

Citaat door Rania.:
Ik draag gewoon mn eigen kleding.

Pas alles nog, soms zit het ene net iets strakker als het andere.

Heb wel 2 zwangerschapsbroeken. 1 zit heerlijk, de andere niet. Maar daarnaast draag ik mn normale broeken ook.
Daar bof je maar mee! Nog wel met 34 weken Tbark allah 3lik

19-06-2013, 15:20


Idd rania tbarkallah 3liek!! Maar die positiebroeken zitten niet altijd ff lekker.

19-06-2013, 15:20

Citaat door HJO:
Daar bof je maar mee! Nog wel met 34 weken Tbark allah 3lik

Hahaha shokran

Ja heb niet echt een toeter zoals velen.
Soms ziet men mn buik niet eens haha.
Ik draag die ene zwangerschapsbroek alleen maar omdat ie lekker zit.

En jij? Hoe zit dat bij jou?

20-06-2013, 19:16

Citaat door Rania.:
Ik draag gewoon mn eigen kleding.

Pas alles nog, soms zit het ene net iets strakker als het andere.

Heb wel 2 zwangerschapsbroeken. 1 zit heerlijk, de andere niet. Maar daarnaast draag ik mn normale broeken ook.
Zo daar heb je echt geluk mee meid! Ik ben pas 14 weken zwanger en ik voel al dat me buik nu al opgeblazen ofzo voelt haha, ik ben ook niet van plan om veel kleding te kopen maar denk wel zwangerschapsbroeken denk dat dat wel een stuk lekkerder zit

20-06-2013, 19:39
Ik heb 2 zwangerschapsbroek gekocht en wat zwangerschaps basic truitje voor in de zomer. Past nu nog gewoon alles. Als het nodig is koop ik het wel na de zomer

20-06-2013, 21:39
Aaaahhhhh TbarkAllah mevrouwtje20 je bent preggie!!! Wat leuk!!! InschaAllah een voldragen zwangerschap, geniet ervan.

20-06-2013, 22:59

Citaat door mevrouwtje20:
Ik heb 2 zwangerschapsbroek gekocht en wat zwangerschaps basic truitje voor in de zomer. Past nu nog gewoon alles. Als het nodig is koop ik het wel na de zomer
Heet meid ik ben morgen ook 14 weken zwanger maar bij mij merk ik wel dat me buik wat opgeblazen aanvoelt ik pas ook al me kleren nog alleen zit het toch anders helaas hihi

20-06-2013, 23:12
Het scheelt ook als je zwanger bent van je 1e. Bij een 2e of volgende zwangerschap heb je veel eerder positiebroeken nodig.

21-06-2013, 00:22

Citaat door Roos_vicee:
Aaaahhhhh TbarkAllah mevrouwtje20 je bent preggie!!! Wat leuk!!! InschaAllah een voldragen zwangerschap, geniet ervan.
Heeeeeeeeey schat,

Dank je wel

Hoe gaat ie? Lang niet hier geweest hè
Jij bent nu ook mama van kleine Naoufal, van harte meid!
Hoe bevalt het mama nu te zijn
Hoe is de bevalling en alles erom heen gegaan

21-06-2013, 00:24



Citaat door Inaya21:
Heet meid ik ben morgen ook 14 weken zwanger maar bij mij merk ik wel dat me buik wat opgeblazen aanvoelt ik pas ook al me kleren nog alleen zit het toch anders helaas hihi
Ja buikje is wel wat opgezet en je ziet wel wat, maar wat ik doe als broeken wat strak zitten gewoon met een elastische vast maken
Tunieken passen gewoon nog. Met dit weer loop ik liever in maxi jurken of rokken, het is gewoon hot buiten

21-06-2013, 01:45

Citaat door roumaisa:
Ik had gewone tuniekjes die gewoon paste maar had ook zwangerschapskleding bij miss etam , prenatal en wehkamp gehaald. Ze hebben heel vaak sale dus helemaal niet zo duur. De broeken had ik wel heel vroeg positie, ik vond t wel moeilijk om mooie nette broeken te vinden. Alles was spijker of skinny.
Nog bedankt voor de tips meid ik ga zeker een kijkje nemen hoop dat ze iets hebben ik ben ook echt opzoek naar iets leuks buikje begint nu echt te komen hih weet je misschien nog meer winkels? liefs

21-06-2013, 01:49
Dames vanaf wanneer droegen jullie zwangerschapskleding? Ik ben nu 20 weken maar ik ben nu wel echt op zoek maar wat ik ook aan doe voel me zo onzeker iemand tips?

Pagina's : [1] 2