Bekijk volle/desktop versie : Haahahah corrupte caf en fifa n tegna.



18-06-2013, 18:13
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=189953

Ze doen er alles aan om Zuid-Afrika erbij te krijgen. Ze hebben zeker Ethiopië gewoon gedwongen dit te roepen. Corrupte teringzooi.

18-06-2013, 18:50


Als ik Marokko was dan zou ik checken of ivoorkust,tanzania en kaapverdie geen niet speelgerechtigde spelers hebben opgesteld
zou zomaar kunnen

ontopic: ethiopie geeft haar fout toe (lees ze hebben geld gekregen om hun fout toe te geven

18-06-2013, 18:52
LG

kun je aan wedstrijdbladen komen van de tegenstanders van de mountakhab?

cross checken op basis van aantal gele kaarten, hebben ze wel de juiste nationaliteit,...etc

18-06-2013, 18:53
wat hebben ze gedaan ?

ik boycot die voetbalzone

18-06-2013, 18:57



Citaat door LaasteGeruchten:
wat hebben ze gedaan ?

ik boycot die voetbalzone


Ethiopie heeft in de wedstrijd tegen Zuid Afrika een niet speelgerechtigde speler opgesteld (waarschijnlijk geelgeschorst )
kans is groot dat landen als tanzania en kaapverdie dit ook gedaan hebben
wie weet ivoorkust

18-06-2013, 19:15

Citaat door brownie74:
Ethiopie heeft in de wedstrijd tegen Zuid Afrika een niet speelgerechtigde speler opgesteld (waarschijnlijk geelgeschorst )
kans is groot dat landen als tanzania en kaapverdie dit ook gedaan hebben
wie weet ivoorkust
Zal ik jou nog eens iets vertellen? Gabon kreeg in deze kwalificatieronde drie punten mindering omdat ze een speler op hadden gesteld die niet speelgerechtigd was voor Gabon omdat hij voor het Kamoerenese strandvoetbalelftal speelde en nooit zijn nationaliteit had omgezet. Die Africa Cup ervoor in 2012 deed hij ook gewoon al mee tegen Marokko. Toen ze 3-2 verloren.

Deze dingen komen bij elk ander land boven water, behalve bij Marokko.

18-06-2013, 19:17

Citaat door brownie74:
Als ik Marokko was dan zou ik checken of ivoorkust,tanzania en kaapverdie geen niet speelgerechtigde spelers hebben opgesteld
zou zomaar kunnen

ontopic: ethiopie geeft haar fout toe (lees ze hebben geld gekregen om hun fout toe te geven
Ze hebben geen geld gekregen om hun fout toe te geven want dat zou betekenen dat er ook gewoon echt een fout is. Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat die er niet eens is maar dat ze gewoon betaald zijn om het te roepen. Geen enkel land geeft dit publiekelijk toe, al was het wel zo.

18-06-2013, 19:19
Weetje wat het grappigste is zowel Zuid-Afrika als Etiopie liggen er hoe dan ook uit.
Algerije, Tunesie, Egypte, Nigeria, Ghana en Ivoorkust allen veeeeel sterker

18-06-2013, 19:20

Citaat door brownie74:
LG

kun je aan wedstrijdbladen komen van de tegenstanders van de mountakhab?

cross checken op basis van aantal gele kaarten, hebben ze wel de juiste nationaliteit,...etc
Ja dat kan ik

ik zet ze straks rond 23 uur hier

18-06-2013, 20:25

Citaat door LaasteGeruchten:
Ja dat kan ik

ik zet ze straks rond 23 uur hier


ok, dan ga ik dit tot op het bot uitspitten
ideaal zou zijn als we spelers zouden kunnen vinden die geschorst waren tegen ons, geen juiste voetbalnationaliteit hebben

oh ja, de volgende wedstrijd met inzet van een Marokkaanse ploeg
raad ik Marokkaanse fans aan om kip te gaan kopen in placa en achter de goal gekke dansjes te doen
die afrikanen zijn vaak heel bijgelovig en gaan dan stressen

18-06-2013, 20:34

Citaat door brownie74:
ok, dan ga ik dit tot op het bot uitspitten
ideaal zou zijn als we spelers zouden kunnen vinden die geschorst waren tegen ons, geen juiste voetbalnationaliteit hebben

oh ja, de volgende wedstrijd met inzet van een Marokkaanse ploeg
raad ik Marokkaanse fans aan om kip te gaan kopen in placa en achter de goal gekke dansjes te doen
die afrikanen zijn vaak heel bijgelovig en gaan dan stressen
je kan alle wedstrijden hier terug vinden


http://nl.soccerway.com/matches/2013/03/24/africa/wc-qualifying-africa/tanzania/morocco/1230310/