Bekijk volle/desktop versie : Wie is er begonnen met de 'GROTE' schoonmaak?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

18-06-2013, 14:53
[COLOR="#FF0000"][FONT=Comic Sans MS]Ik heb vandaag toevallig een aantal ramen gezeemd..
Ik moet wel zeggen het was bloedje maar dan ook echt bloedje heet.
Vandaar dat ik voor nu even gestopt ben!

Hoe zit het met jullie dames? [/FONT][/SIZE][/COLOR]


18-06-2013, 14:55


Heb ook al mijn ramen gedaan aan de voorkant nu nog de kamers en keuken !

Heb wat zitten de vloer kuisen en onder de wasbak in de keuken op mijn knieen dus echt grondig

En de kasten al de winterkleren in zakken en weg ermee en orde in de kasten van mijn man mijn dochter en mezelf

18-06-2013, 14:56

Citaat door wafalicious:
heb ook al mijn ramen gedaan aan de voorkant nu nog de kamers en keuken !

Heb wat zitten de vloer kuisen en onder de wasbak in de keuken op mijn knieen dus echt grondig

En de kasten al de winterkleren in zakken en weg ermee en orde in de kasten van mijn man mijn dochter en mezelf
keep up the good work!

18-06-2013, 14:58

Citaat door I_S:
keep up the good work!
You to darling

Moet wel voor de ramadan want tijdens de ramadan doe ik het nodige zenne

18-06-2013, 14:58


De grote schoonmaak hebben we gelukkig achter de rug! We hadden hier geklust dus was wel heel hard nodig. Nu zijn we weer toe aan een nieuwe maar ook bv de tuin aanpakken, maar ff uitstellen ivm hitte.

18-06-2013, 15:00
Deze week zal ik er ook moeten geloven. Alles moet voor de ramadan klaar zijn.

18-06-2013, 15:01

Citaat door Alayya.:
Deze week zal ik er ook moeten geloven. Alles moet voor de ramadan klaar Ijn.
Die afspraak heb ik ook met mij zelf gemaakt!.. Al doe ik er 2 weken over mohiem het moet voor de ramadan incha alla allemaal gedaan zijn.

18-06-2013, 15:03
Hoe ziet die grote schoonmaak eruit? Ik hoef alleen maar de ramen te zemen. Moet zeggen dat ik altijd alles netjes bij houd.

18-06-2013, 15:04
De extreem Grote schoonmaak doe ik eens in de 3 maanden. Dit onthou ik zo omdat de glazenwasser dan langskomt. Zodra dat is gebeurt ga ik echt heel mn huis af doe ik de ramen en kozijnen van binnen alle deuren, de inloopkast haal ik helemaal leeg,doekje overal langs halen en alles weer netjes terug zetten, zolder en het schuurtje ruim ik uit enz enz

Ik gooi dan ook echt heel veel weg. Zolang je niet veel onnodige troep hebt is het altijd makkelijker...

18-06-2013, 15:05

Citaat door Jadidaa:
De extreem Grote schoonmaak doe ik eens in de 3 maanden. Dit onthou ik zo omdat dan de glazenwasser dan langskomt. Zodra dat is gebeurt ga ik echt heel mn huis af doe ik de ramen en kozijnen van binnen alle deuren, de inloopkast haal ik helemaal leeg,doekje overal langs halen en alles weer netjes terug zetten, zolder en het schuurtje ruim ik uit enz enz

Ik gooi dan ook echt heel veel weg. Zolang je niet veel onnodige troep hebt is het altijd makkelijker...
Das ook een goeie tip rotzooi => WEG

18-06-2013, 15:07
Afgelopen weekend ik heb alle ramen gezeemd, badkamertegels en wc grondig gereinigd. Een week voor de ramadan de grote schoonmaak zoals de keukenkastjes, klerenkast ordenen, voorraadkast etc.

18-06-2013, 15:11

Citaat door GoudAppeltje20:
Afgelopen weekend ik heb alle ramen gezeemd, badkamertegels en wc grondig gereinigd. Een week voor de ramadan de grote schoonmaak zoals de keukenkastjes, klerenkast ordenen, voorraadkast etc.
Goed bezig !

Badkamer en toilet heb ik ook grondig gereinigd

18-06-2013, 15:11


Ik heb afgelopen zaterdag me hele huis van top tot teen aangepakt.

18-06-2013, 15:13

Citaat door Sweetlove.:
Hoe ziet die grote schoonmaak eruit? Ik hoef alleen maar de ramen te zemen. Moet zeggen dat ik altijd alles netjes bij houd.
Bij mij is dat de kastjes schoonmaken, ordenen en alles wat weg kan gooi ik weg. kruidenpotjes en voorraadpotjes leeghalen en schoonmaken. De fornuis van binnen en buiten. Ook de voorraadkast krijgt een goede beurt
Zo ga ik elke kamer af.
Ik ben niet zo lang getrouwd, maar toen we bij mijn ma woonde deden we dit om de paar maanden.

18-06-2013, 15:14
Ik hou eigenlijk alles bij, dus echt een mega grote schoonmaak doe ik niet. Ook nog niet echt nodig, zoveel rotzooi hebben we nog niet. De ramen zemen wil ik deze week wel doen en de badkamer ook weer lekker uitgebreid zoals wekelijks.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23