Bekijk volle/desktop versie : wil n



15-06-2013, 18:28
WIL NIET NAAR MAROKKO GAAN


Nou jah, ik heb het geluk gehad dat we drie jaar niet naar marokko zijn gegaan.
Ik haat het daar, het is zo soort rkampo en er zijn alleen familie en eens dat je aan de deur staat dan ziet je iedereen daar.
En gaan ze verzinnen dat je mannen aan het verleiden was en dat je daar stond om de aandacht te trekken.
Mijn vader staat altijd te zonnen of hij is slakken gaan zoeken.
Mijn moeder eens dat ze een haartje ziet op de grond gaat ze heel het huis beginnen dweilen en al.

En als je haar niet helpt dan blijft ze heel de dag en nacht erover aan het zeuren.
Heel de familie krijgt daar twee gezichten. En ik kan niet naar mijn oma gaan omdat ik haar haat ze is scheinheilig.
Daarom heb ik het geluk dat we dit jaar weer niet naar marokko gaan.
Maar net vertelde mijn ma dat we volgend jaar 1 jullie gaan en hier de 31ste augustus zullen aankomen.


Tfoiooo ik begin al nachtmerries te krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!

15-06-2013, 18:29


Ruilen?
Familie is alles. Je bent gewoon een verwend MAC donald nest dat een paar klappen nodig heeft.

15-06-2013, 18:40
Bazz.. Gewoon bazz..

15-06-2013, 18:45

Citaat door haatfeta:
WIL NIET NAAR MAROKKO GAAN


Nou jah, ik heb het geluk gehad dat we drie jaar niet naar marokko zijn gegaan.
Ik haat het daar, het is zo soort rkampo en er zijn alleen familie en eens dat je aan de deur staat dan ziet je iedereen daar.
En gaan ze verzinnen dat je mannen aan het verleiden was en dat je daar stond om de aandacht te trekken.
Mijn vader staat altijd te zonnen of hij is slakken gaan zoeken.
Mijn moeder eens dat ze een haartje ziet op de grond gaat ze heel het huis beginnen dweilen en al.

En als je haar niet helpt dan blijft ze heel de dag en nacht erover aan het zeuren.
Heel de familie krijgt daar twee gezichten. En ik kan niet naar mijn oma gaan omdat ik haar haat ze is scheinheilig.
Daarom heb ik het geluk dat we dit jaar weer niet naar marokko gaan.
Maar net vertelde mijn ma dat we volgend jaar 1 jullie gaan en hier de 31ste augustus zullen aankomen.


Tfoiooo ik begin al nachtmerries te krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je volwassen? Dan ga je niet.

15-06-2013, 18:49


jullie begrijpen dat niet

15-06-2013, 18:49

Citaat door Liefste--:
Ruilen?
Familie is alles. Je bent gewoon een verwend MAC donald nest dat een paar klappen nodig heeft.
als jij zo'n familie had en zo een soort plaats in marokko, dan zou je voor geen miljoen gaan meisje. Jij hebt geluk dat wanneer je naar marokko gaat, dat je daar een leuk familie tewachten staat om samen een leuk vakantie te beleven.
Bij mij niet, we gaan en dan blijven we 2 volle maande thuis. Niet naar nador, niet naar houceima, zelfs niet naar het dorp naast ons. Nergens

15-06-2013, 19:13
Ooit als je een groot meisje wordt ga je spijt krijgen, nu klink je een beetje egoïstisch.

15-06-2013, 19:35

Citaat door Kiya:
Ooit als je een groot meisje wordt ga je spijt krijgen, nu klink je een beetje egoïstisch.
-

15-06-2013, 19:50
Word je misschien uitgehuwelijkt?

15-06-2013, 21:54

Citaat door LaiiLaa_:
Word je misschien uitgehuwelijkt?
ma nee, tis weer een ander verhaal dit