Bekijk volle/desktop versie : Verdriet Ali el B...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

23-01-2005, 14:59
Sellemoe wa3likoem wara7matoela7 wabarakatoe7

Ali el B.

Ali el B, om te beginnen 'Rahmak Allah.'
La Illaha Illalah, ash hadoe ana Mohammed ArasollAllah,

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
blijft er toch kippevel dat mijn hele lichaam verwent,

Ali el B, ik schrijft dit gedicht,
met een treurig gezicht,

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
blijft jouw dood nog steeds onbekend,

Ali el B, waarom deed zij ons dit aan,
je was nog maar 19...een jonge Marokkaan,

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
is er toch een verdriet dat door mijn hoofd heen rent,

Ali el B, jouw dood zal mij nog maanden achtervolgen,
heldere tranen die over mijn gezicht heen rollen,

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
jouw dood geeft aan dat je nooit meer op aarde bent,

Ali el B, ik ben weer een broeder kwijt geraakt,
komt er ooit een dag dat 'mensen moorden' staakt?

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
jouw naam blijft nog wel een tijdje in mijn hoofd geprent,

Ali el B, je zal nu InshaAllah in vrede rusten,
Ali el B, ik hou van je als een islamitische zuster,
Ali el B, we houden van je omwille van Allah,
Ali el B, nogmaals Rahmak Allah

wa sellemoe wa3likoem wara7matoela7 wabarakatoe7,
zuster Nassira

23-01-2005, 17:54




Nassira echt mooi.. Tbarkellah

Allahi rahmoe ..
Insha allah zal hij het paradijs ingaan insha allah amien ya rabbi el 3alamien..

23-01-2005, 18:02
heey schatje

mooi hoor

Allahi ra3moe
Moge allah hem het paradijs schenken inshallah.

amien

23-01-2005, 20:37

Citaat door ×:


Nassira echt mooi.. Tbarkellah

Allahi rahmoe ..
Insha allah zal hij het paradijs ingaan insha allah amien ya rabbi el 3alamien..
Bedankt schatje...Hij is het waard...SobhannaAllah

mohiem fiha gayer inshaAllah

Luv all of you...en Jamila...jij ook bedankt

23-01-2005, 20:41


Insha allah lieverd ..

En die mensen die willen oordelen over hem om het slechte beeld wat ze van hem hebbe.. Moge allah hun straffe voor hun domme woorden..Hij was een goeie jonge sobhan allah hij heeft dit niet verdient.. Kheir insha allah ..

23-01-2005, 21:00

Citaat door ×:
Insha allah lieverd ..

En die mensen die willen oordelen over hem om het slechte beeld wat ze van hem hebbe.. Moge allah hun straffe voor hun domme woorden..Hij was een goeie jonge sobhan allah hij heeft dit niet verdient.. Kheir insha allah ..
weet je wat het ergste is? de meeste van die mensen zij gewoon meelopers...Zolas die verkaaste-marokkanen (marokkanen met een lage 'm', en geen hoofdletter 'm', want de hoofdletter zijn ze niet eens waard )

Allahoema 3tilhoem shi boemba f- 3aqlhoem

23-01-2005, 21:43
ahahahahahahahah Gelijk heb je

Ewa safi mensen kunne niet meer voorzichzelf denke ze gaan maar mee met de meerderheid.. Nederlander op t nieuws zegt bij die herdenking ja wat als er nou 1000 nederlanders door de straat lopen we hebbe t niet over een verzetstrijder maar over een crimineel dat doet me zoveeel pijn he ..We mogen hem niet eens herdenke of we krijgen al commentaar me moge niet om hem huile of we overdrijven safi deze wereld is echt na de klote

23-01-2005, 23:25
Daar heb je gelijk in schat...sommige mensen weten niet dat het tijd is om na te denken

24-01-2005, 17:31
Ja maaar ja wat kan je er aan doen

24-01-2005, 17:55

Citaat door cheba_nassira:
Sellemoe wa3likoem wara7matoela7 wabarakatoe7

Ali el B.

Ali el B, om te beginnen 'Rahmak Allah.'
La Illaha Illalah, ash hadoe ana Mohammed ArasollAllah,

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
blijft er toch kippevel dat mijn hele lichaam verwent,

Ali el B, ik schrijft dit gedicht,
met een treurig gezicht,

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
blijft jouw dood nog steeds onbekend,

Ali el B, waarom deed zij ons dit aan,
je was nog maar 19...een jonge Marokkaan,

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
is er toch een verdriet dat door mijn hoofd heen rent,

Ali el B, jouw dood zal mij nog maanden achtervolgen,
heldere tranen die over mijn gezicht heen rollen,

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
jouw dood geeft aan dat je nooit meer op aarde bent,

Ali el B, ik ben weer een broeder kwijt geraakt,
komt er ooit een dag dat 'mensen moorden' staakt?

Ali el B, ookal heb ik jou nooit gekend,
jouw naam blijft nog wel een tijdje in mijn hoofd geprent,

Ali el B, je zal nu InshaAllah in vrede rusten,
Ali el B, ik hou van je als een islamitische zuster,
Ali el B, we houden van je omwille van Allah,
Ali el B, nogmaals Rahmak Allah

wa sellemoe wa3likoem wara7matoela7 wabarakatoe7,
zuster Nassira
waaaauuuuw prachtig meid wollah en je hebt helemaal gelijk het is echt heel erg allemaal en wat ik niet begrijp is dat sommige mense hier op marokko.nl zegge dat het goed voor hem is dat hij dood is ik word echt parra als ik dat hoor...ALI Allah ierahmoe wat ik ook ff wou zegge is dat ik je gedicht op me pp2g heb gezegt als je het niet erg vind ik hebe ronder gezet dat jij het hebt geschreven als je het erg vind laat het me wete dan haal ik het weg je kan zelf ook een kijkje nemen op me site het is miss_benisaid....ik hoor nog van je thalla xxxx Yamina

24-01-2005, 18:01
Yamina .. mooie site.. en je hebt t me nog meer laten raken dan het me al deed die gedicht er boven is ook mooi ..

24-01-2005, 18:04

Citaat door cheba_nassira:
weet je wat het ergste is? de meeste van die mensen zij gewoon meelopers...Zolas die verkaaste-marokkanen (marokkanen met een lage 'm', en geen hoofdletter 'm', want de hoofdletter zijn ze niet eens waard )

Allahoema 3tilhoem shi boemba f- 3aqlhoem
kijk jullie hebbe gelijk jullie begrijpe me die verkaasde mocros zijn echt de weg kwijt het maakt me zos boos wat ze over hem zegge ik bedoel iedereen heeft weleens gestole en ze noeme hem ze3ma 'tasjesdief' maar die kxtwijf die hem overreed noeme ze geen moordenaa r hij was in het echt een lieve jongen weet je meskien Allah ierahmoe Moge Allah hem vergeven voor zijn slecht daden en belonen voor al zijn goede daden R.I.P ik zal hem nooit ver geten

24-01-2005, 18:06



Citaat door ×:
Yamina .. mooie site.. en je hebt t me nog meer laten raken dan het me al deed die gedicht er boven is ook mooi ..
zo lief dank je wel...die andere gedicht heeft ook iemand geschreve op marokko.nl ik vind die gedichte ook allebi prachtig heb het daar voor Ali gezet

24-01-2005, 18:08

Citaat door Mocro_chika:
kijk jullie hebbe gelijk jullie begrijpe me die verkaasde mocros zijn echt de weg kwijt het maakt me zos boos wat ze over hem zegge ik bedoel iedereen heeft weleens gestole en ze noeme hem ze3ma 'tasjesdief' maar die kxtwijf die hem overreed noeme ze geen moordenaa r hij was in het echt een lieve jongen weet je meskien Allah ierahmoe Moge Allah hem vergeven voor zijn slecht daden en belonen voor al zijn goede daden R.I.P ik zal hem nooit ver geten
Wallah jaaa..KOnde we de tijd maar terug draaien.. Meskien hij heeft dit echt niet verdient..19 jaar!19 hele toekomst nog voor hem ..Moge allah hem naar t paradijs sturen en hem vergeten zulle we zeker niet

24-01-2005, 18:12

Citaat door Mocro_chika:
zo lief dank je wel...die andere gedicht heeft ook iemand geschreve op marokko.nl ik vind die gedichte ook allebi prachtig heb het daar voor Ali gezet
Ja echt .. volgens mij stond er tog ook een foto van je op of niet? je hebt groene ogen als i kme goed herinner

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6