Bekijk volle/desktop versie : Moslima werd voor '****' uitgescholden.



Pagina's : [1] 2

23-01-2005, 14:24
Lees het hier!

http://www.gestopteroker.nl/index.php?ItemID=119

23-01-2005, 14:45


En dan het antwoord van meneer de "wijze" cyberiman:


"Beste Yasemin: De islam staat je in principe wel toe om aan niet-moslims les te geven, ook aan een 'openbare witte scholengemeenschap', maar het is belangrijk dit met je familie te bespreken. Wanneer je vader en je broers het goedkeuren, zou het te proberen zijn. Denk erom dat je je als lerares in alles gedraagt in overeenstemming met de islam, zodat je geen scheldwoorden krijgt toegeroepen zoals op je vorige school."


Dat moet die vrouw toch verdomme zelf weten. Wat is dat nou voor een advies

23-01-2005, 14:47
En wat de moeder er van vind is niet belangrijk.

23-01-2005, 15:02
Dat is de waarde van je moeder in de Islam!

Groetjes van Hamas_C!!

PS. kunnen jullie nog veel van leren!

23-01-2005, 15:07


Ik vind die cyber imam maar een beetje standaard type van een domme male chauvinist pig

23-01-2005, 15:09
Ik heb nog wat verder zitten lezen op die site, maar die gozer is behoorlijk gestoord als je het mij vraagt. Ik vraag me af of hij wel een echte iman is. Indien dat werkelijk het geval is dan begin ik begrip te krijgen voor de politiek die dit soort idioten het prediken wil verbieden.

23-01-2005, 15:51
http://www.gestopteroker.nl/index.php?ItemID=19

23-01-2005, 15:53

Citaat door Bumper:
http://www.gestopteroker.nl/index.php?ItemID=19
Tja

23-01-2005, 16:02
alsk haar was en voor xxxx werd uitgesgolden op ze bek Rossen en ze vader en moeder der bij halen en van sgool af kikken

23-01-2005, 16:19

Citaat door Hamas_C:
Dat is de waarde van je moeder in de Islam!

Groetjes van Hamas_C!!

PS. kunnen jullie nog veel van leren!
Als die moeder dan zo weinig waarde heeft, waarom gaan Moslims dan door het lint als je zegt "je moeder".

23-01-2005, 16:20
En ze werkte op een zwarte school dus door haar eigen soort zwart gemaakt en dan maar ff op zijn arrabisch tfoe

En dan maar schelden op onze blanke mensen

23-01-2005, 16:49

Citaat door aspegic:
En dan het antwoord van meneer de "wijze" cyberiman:


"Beste Yasemin: De islam staat je in principe wel toe om aan niet-moslims les te geven, ook aan een 'openbare witte scholengemeenschap', maar het is belangrijk dit met je familie te bespreken. Wanneer je vader en je broers het goedkeuren, zou het te proberen zijn. Denk erom dat je je als lerares in alles gedraagt in overeenstemming met de islam, zodat je geen scheldwoorden krijgt toegeroepen zoals op je vorige school."


Dat moet die vrouw toch verdomme zelf weten. Wat is dat nou voor een advies
3la advies

of dit advies dan : Denk erom dat je je als lerares in alles gedraagt in overeenstemming met de islam, zodat je geen scheldwoorden krijgt toegeroepen zoals op je vorige school.

In feite zegt hij dus draag een hoofddoek zodat een paar 'kleuters' je geen h.oer noemen. Wat een sukkel zeg, dat noemt zich imam

23-01-2005, 17:21


Wie zegt dat dat een echte imam is? http://www.gestopteroken.nl lijkt me nou niet echt een islamitische site. Kijk eens verder dan je neus lang is en ga naar "home" van de site:

"Welkom op De Gestopte Roker, de site die in de geest van Theo van Goghs De Gezonde Roker de strijd voor het werkelijk vrije woord gaat voortzetten. Ons enige mission statement is: wij schrijven wat wij willen zeggen en niet wat elites en/of andere duistere machten verordonneren, zoals de gevestigde media steeds consequenter doen. Iedereen die nog meent dat de krant, de tv en de radio onafhankelijk zijn, is niet goed bij zijn hoofd"

Sorry hoor, maar dat deze site onbetrouwbaar is, is wel erg duidelijk!

23-01-2005, 17:24

Citaat door aspegic:
Ik heb nog wat verder zitten lezen op die site, maar die gozer is behoorlijk gestoord als je het mij vraagt. Ik vraag me af of hij wel een echte iman is. Indien dat werkelijk het geval is dan begin ik begrip te krijgen voor de politiek die dit soort idioten het prediken wil verbieden.
Oordeel niet te gauw over imams. Iedereen kan zichzelf imam noemen, vooral op internet. Als je gaat denken als een politicus, dan verlaag je jezelf op het niveau van een 0.0 IQer.

23-01-2005, 18:25
ONBETROUWBARE SITE

Dit kan je toch geen imam noemen! Hij geeft geen hadieths/koranverzen als voorbeeld. Zelfs ik kan betere adviezen geven

Volgens mij zijn die vragen ook verzonnen

Wie gaat er nou weer daar een vraag stellen



Wat een grapjas !

Pagina's : [1] 2