Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden Vrouwen Opgelet!! Wie Van Jullie Is Gescheiden?? Of Wil Gaan Scheiden..??



23-01-2005, 13:13
WIE VAN JULLIE IS GETROUWD EN HEEFT SPIJT VAN HAAR HUWELIJK HET KAN OOK EEN MAN ZIJN HOOR DAT JE HET EVE GEEN ZIN MEER HEBT EN GAAT SCHEIDEN??

27-01-2005, 22:46


hoi ik ga scheiden althans dat wil ik
ik heb het met hem erover gehad maar hij
denkt dat ik het niet meen

28-01-2005, 11:10
Hamdoulillah hoef ik hier niet aan te denken, ben supergelukkig met me mannetje.

Maar ik raad zusters niet de makkelijkste weg te nemen en gelijk aan scheiden te denken, veel praten en een oplossing vinden. Succes.

28-01-2005, 11:40

Citaat door Atlas_Gebergte:
Hamdoulillah hoef ik hier niet aan te denken, ben supergelukkig met me mannetje.

Maar ik raad zusters niet de makkelijkste weg te nemen en gelijk aan scheiden te denken, veel praten en een oplossing vinden. Succes.
Ik begrijp wat je zegt, maar voor sommige is er geen oplossing dan moet je wel gaan kiezen!

Gair inshallah voor iedereen van ons

28-01-2005, 11:45



Citaat door Profiela:
Ik begrijp wat je zegt, maar voor sommige is er geen oplossing dan moet je wel gaan kiezen!

Gair inshallah voor iedereen van ons
Het is dan wel een moeielijke beslissing, en daar moet heel goed over nagedacht worden voordat die beslissing genomen zal worden. Maar ik hoop dat het niet zover zal komen insha allah.

28-01-2005, 11:51
ik vind dit een duivelse onderwerp,,,, het roept juist aan om te scheiden

28-01-2005, 12:11

Citaat door Atlas_Gebergte:
Het is dan wel een moeielijke beslissing, en daar moet heel goed over nagedacht worden voordat die beslissing genomen zal worden. Maar ik hoop dat het niet zover zal komen insha allah.
Ik ken zat mensen in mijn omgeving die gescheiden zijn, meestal hebben ze het wel tig keer geprobeerd het is jammer maar wat doe je er tegen

28-01-2005, 12:31

Citaat door hamaswaalqaeda:
ik vind dit een duivelse onderwerp,,,, het roept juist aan om te scheiden
grote onzin, want als je van je man houd en hij van jou en het gaat heel goed, dan gaat zo een topic op marokko.nl je heus niet opeens op het idee brengen om te scheiden en als het slecht gaat, dan luister je als nog naar je gezonder verstand.

28-01-2005, 13:31

Citaat door hamaswaalqaeda:
ik vind dit een duivelse onderwerp,,,, het roept juist aan om te scheiden
wat een onzin scheiden moet een normaal onderwerp kunnen worden anno 2005 en niet meer een taboe zijn waar je je mond over houd en je problemen met je man niet kunt delen met andere en je er zelf maar uit ziet te komen

28-01-2005, 14:03
Het onderwerp is geen taboe meer hoor, maar in de koran staat dat je alles moet gedaan/geprobeerd hebben, voordat je die stap gaat nemen om te zeggen ik ga scheiden, dat is de laatste uitweg. dat probeer ik duidelijk te maken.

28-01-2005, 15:10
Het is een heel moeilijke beslissing. Ikzelf ben er nog niet uit.
Het beste voor mij en mijn man is een scheiding maar het is zo moeilijk dat ik telkens weer een excuse heb.
Je moet wel eerst alles proberen om je huwlijk te redden. Als dat niet lukt kan je beter de weg kiezen waar je beide gelukkiger kunt zijn.
Ikzelf zit in het laatste stadium maar wil, durf en kan de stap niet zetten. Ik ben al 4 jaar getrouwd.

Veel sterkte aan iedereen die deze beslissing moet maken.

Zeeheks denk je eraan om te scheiden?

28-01-2005, 17:24
het is een hele moeilijke beslissing. inderdaad je meot er goed over nadenken. de dingen die steeds mislopen in je huwelijk moet je goed over praten.

28-01-2005, 22:17


Ik heb ook 7 jaar over gedaan en alles gedaan wat in mijn vermogen lag om mijn huwelijk te redden,maar helaas om een huwelijk te redden zijn er twee mensen voor nodig.Als de ene zijn best doet om er wat van te maken en de andere wil het niet,dan is er maar èèn oplossing en dat is een scheiding hoe pijnlijk dat ook is.Kijk als het goed is dan geeft niemand het zo maar op,tenminste ikke niet.Een goed huwelijk komt niet zo maar aanwaaien je moet er wil wat voor doen en voor vechten,en als je alles heb gedaan wat er in je vermogen ligt om het huwelijk te laten slagen,en toch lukt het dan niet dan kan je beter uit mekaar gaan dan ongelukkig samen leven.

28-01-2005, 22:49

Citaat door Alyia:
Het is een heel moeilijke beslissing. Ikzelf ben er nog niet uit.
Het beste voor mij en mijn man is een scheiding maar het is zo moeilijk dat ik telkens weer een excuse heb.
Je moet wel eerst alles proberen om je huwlijk te redden. Als dat niet lukt kan je beter de weg kiezen waar je beide gelukkiger kunt zijn.
Ikzelf zit in het laatste stadium maar wil, durf en kan de stap niet zetten. Ik ben al 4 jaar getrouwd.

Veel sterkte aan iedereen die deze beslissing moet maken.

Zeeheks denk je eraan om te scheiden?
nou meissie ik ben nog niet getrouwd.... dus als ik zelf maar niet uit kom met mij problemen dan houdt het voor mij ook op helaas..

ik vind het heel vervelend voor je.. maar probeer het nog goed te maken zodat het goed komt tussen jou en je man.. safi?!

groetjes zeeheks