Bekijk volle/desktop versie : Verdriet colendelance register voor Rachid Echaibi allah ie rahmoe



Pagina's : [1] 2 3 4

23-01-2005, 10:50
Salaam broeders en zusters,

Ik wil graag melden dat mijn buurjongen rachid ecaibi het niet heeft gered hij onderging een ziekte en kon volgens de artsen het niet meer halen, maar allah s.w.t. wist natuurlijk dat het zijn dag was rachid echaibi was een rustig en hartvolle jongen, ik vraag jullie medeleven voor zijn ouders en naaste famillie.

bedankt voor het lezen alvast, en het zou prettig zijn om een reactie achter te laten als medeleven.

a salaam moe alekom

23-01-2005, 11:22


allah ie rajhmoe, moge allah s.w.t. heb belonen voor al zijn goede daden insa-allah....

medeleven is te merken hier!!! mensen laat even wat van je horen!!!

salaam

23-01-2005, 12:14
allah ie rahmoe veel sterkte aan vrienden en familie
bij ALLAH is ie in goeie handen



veel sterkte

23-01-2005, 18:13
Allah ierahmoe

ina lillahi wa ina lillahi rajioen

24-01-2005, 12:34


Lai rehmoe oei wesa3 3lih, moge allah al zijn zonden vergeven en de poorten van de hemel voor hem openen AMIN

24-01-2005, 13:59
he kaatje -maatje wat lief dat je dat doet voor hem!!!
inna lillahi wa inna illaihi rajioen.
door een nichtje van hem z´n moeder is mijn tante
bedankt iedereen

24-01-2005, 14:45
Moge zijn ziel rusten in het paradijs. Sterkte voor hen die hem kenden. Vergeet niet dat.... het leven zo is!

26-01-2005, 16:32
inna lillahi wa inna illaihi rajioen...hij is me neef...ik heb hem zelf niet goed gekent...maar ik heb gehoord dat hij een rustige jongen was...allah ie rahmoe..

26-01-2005, 20:47
allah ie rahmoe.. ina lillahi wa ina lillahi rajioen allah is grooot !!!

elbakteb voor iedereen hij had volgens mij een ziekte
moge allah hem besparen in zijn graf tot de DAGS DES OORDEELS
en mogen allah zijn zonden vergeven en daden belone insa allah

AMIEN

26-01-2005, 20:54
Inna Lilah wa ina lilah raji3oen...Allah ie ra7moe.

Moge allah zijn Ouders en Familie heel veel sbar geven, InschAllah....

26-01-2005, 20:55
amien insa-allah dank jullie wel zuster!

26-01-2005, 21:12
Inna Lilah wa ina lilah raji3oen...Allah ie ra7moe.

als het een goede jongen is zo als je zei dan zal hij nu naar een beter plek gegaan zijn
huil wees blij hij is bij allah (als het een goede moslim is majah alleen allah weet dat maar ik zeg het gewoon)

wa salaam

26-01-2005, 21:40


inna lielahi wainna ilaihi raji#oen

rahimahoe allah

26-01-2005, 22:23
selaam alikoum broeders en zusters,

hierbij wilde mijn medelevn tonen aan de ouders en famillieleden van mijn overleden broder rachid.. ALLAH rehmek moge allah swt je zonde vergeven en je hartje verlichten en inschallah het allermooiste een plekje in djenna geven!!

ya ra bie amien .. allah sebarkoum en broeders en zusters denk naar over je toekomst.. want wie heeft jullie morgen beloofd???

alikoum selaam

26-01-2005, 22:34

Citaat door Imane20berk:
selaam alikoum broeders en zusters,

hierbij wilde mijn medelevn tonen aan de ouders en famillieleden van mijn overleden broder rachid.. ALLAH rehmek moge allah swt je zonde vergeven en je hartje verlichten en inschallah het allermooiste een plekje in djenna geven!!

ya ra bie amien .. allah sebarkoum en broeders en zusters denk naar over je toekomst.. want wie heeft jullie morgen beloofd???

alikoum selaam
mash-alah zuster mooi gezegd, moge allah s.w.t. alle moslims op het goede pad houden insa-allah, met zijn ouders gaat het al wat beter, maar jah je zoon is overleden dan ben je volgens mij niet blij, en dat zij hun echt in geen 1 opzicht, maar gair- insaallah

maha salaam

Pagina's : [1] 2 3 4