Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Attentie!! Opgelet!!

ReaLFaatjuH
01-02-2003, 19:37

Ik wil graag zo'n :goedzo: cd samenstellen, maar dan moet ik wel echt hele goede liedjes hebben. Wie heeft er tiepsss :D Graag: - R&B - Hiphop - allerlei arabisch/marokkaans muziek Bij voorbaat dank :D

piraat
01-02-2003, 19:45
Ik weet een heeeeel goed nummer, maar die kun je nergens vinden. DJ Selim ====> Camino. Je kunt dit nummer niet slecht vinden

ReaLFaatjuH
01-02-2003, 19:51
Origineel gepost door piraat Ik weet een heeeeel goed nummer, maar die kun je nergens vinden. DJ Selim ====> Camino. Je kunt dit nummer niet slecht vinden Ik kan het inderdaad niet vinden.. Waar heb jij het dan vandaan? Ik wil ook horen :(

ReaLFaatjuH
01-02-2003, 22:52
Goed ik probeer het gewoon nog eens.. Zo, nu staat deze toppic weer voorin :D Zied mensen...niemand een leuke titel voor me? En graag 1 die ik kan opzoeken :(

Dreamlover
01-02-2003, 22:54

Sherine Wagdy - Lafeet Belad Amr Diab - El Mady ..Die arabische liedjes kan je downloaden bij mazika.com! xx Dreamlover. :blauwkus:

ReaLFaatjuH
01-02-2003, 22:57
Origineel gepost door Dreamlover Sherine Wagdy - Lafeet Belad Amr Diab - El Mady ..Die arabische liedjes kan je downloaden bij mazika.com! xx Dreamlover. :blauwkus: dank je wel meid :goedzo: :zwaai:

Angeltje
02-02-2003, 01:05
R&B Tanto Metro feat. Devonte - Give it to her hard " " Kevin Little - Turn me on mijn persoonlijke top 2 :D :D :D

al_hamka
02-02-2003, 01:09
* Dru Hill - I Should Be (nieuw :goedzo: ) * Craig David - Hidden Agenda * Joe feat. Jadakiss - I Want a Girl Like You * Nelly - Air Force One * Tyrese - How You Gonna Act Like That :goedzo: