Bekijk volle/desktop versie : !!!emigreren!!!



Pagina's : [1] 2 3

23-01-2005, 08:41
Wie denkt net zo als ik om serieus te gaan emigreren.
Ik ben de reputatie van de marokaan hier in NL zat. De hele sfeer is hier verpest.
Het liefs zou ik ergens met een schone leier willen beginnen.
Maar waar heen???
Marokko is zeker geen optie voor mij.
Het liefst ergens buiten europa naar een tropisch land met goede toekomst kansen (ook China is geen optie ).

Heb jij een idee??

23-01-2005, 08:59


salaam,

emigreren is iets waar ik de laatste tijd ook erg veel aan denk, marokko is ook geen optie voor mij. Spanje vind ik een geweldig land maar de marokanen hebben het daar ook al verpest!

ik zou het dus echt niet weten!?

23-01-2005, 09:03
vluchten is geen oplossing meiden.
Pak beter het probleem bij de bron aan ipv tijdelijk te proviteren en dan weer
weg te wezen.
Was dat nu voor een leven en instelling.
Ik weet dat het vervelend en belerend klinkt en dat ik waarschijnlijk weer een
hoop shit over mij heen krijg.
Maar wees nu eens eerlijk tegen jezelf en maak jezelf niet langer wijs dat egoisme
iets opleverd.
Op lange termijn zul je er totaal aan onderdoor gaan.
Het enige dat een mens kan doen overleven en gelukkig laten voelen is het ontmoeten
van zijn soulpartner en het geven van naastenliefde.
Doe daar iets aan ipv de hele dag je kop te breken hoe je het alleen voor jezelf beter
kan krijgen.

23-01-2005, 09:24

Citaat door Nature:
vluchten is geen oplossing meiden.
Pak beter het probleem bij de bron aan ipv tijdelijk te proviteren en dan weer
weg te wezen.
Was dat nu voor een leven en instelling.
Ik weet dat het vervelend en belerend klinkt en dat ik waarschijnlijk weer een
hoop shit over mij heen krijg.
Maar wees nu eens eerlijk tegen jezelf en maak jezelf niet langer wijs dat egoisme
iets opleverd.
Op lange termijn zul je er totaal aan onderdoor gaan.
Het enige dat een mens kan doen overleven en gelukkig laten voelen is het ontmoeten
van zijn soulpartner en het geven van naastenliefde.
Doe daar iets aan ipv de hele dag je kop te breken hoe je het alleen voor jezelf beter
kan krijgen.
Sorry hoor, ik heb zeker geen naastenliefde voor criminele en een stel zwarte schapen die het voor andere verpesten.
Egoistisch omdat ik mij en mijn kinderen een goede toekomst wil bieden i.p.v een schandal naar de ander van een landgenoot??? Je kunt hier nog zo goed je best doen, het nog zo ver geschopt hebben...je blijft in de minderheid en wordt gezien als de zelfde crimineel uit de TV.
Nou, daar wordt je zeker niet gelukkig van.

23-01-2005, 09:39


ja Emigreren is de oplossing

Heb je geen last van marokkanen meer (zitten ook alleen in nederland)

wel eens aangedacht dat je dan Europa uit moet

Heb je weer last van Aardbevingen, Tornado's , Vreemde ziekte , armoede , oorlog , dictatuur, etc........

23-01-2005, 09:56
Nou, dat zijn dan rampen die de natuur brengt en geen schandalen die de mens verorzaakt.
(trouwens leuke koppie heb je met die cowboy hoed))

23-01-2005, 10:05
ja maar geweld door personen kan je nog ontlopen, natuur geweld betekent vrijwel meteen het einde

En bedankt dat je me foto leuk vind, was net naar de kapper geweest (LOL)

23-01-2005, 10:30
Papua Nieuw
Gunea

23-01-2005, 10:43
Wat dacht je van mars ehhhhhhhh belgie daar ging ook henk naar toe
belgieeeeeeeeee belgieeeeeeeeeeeeee belgieeeeeeee

23-01-2005, 10:44

Citaat door Arthas:
Papua Nieuw
Gunea
Hier ga ik zeker heen. Alleen mallaria is een probleem.

23-01-2005, 10:46

Citaat door Arthas:
Hier ga ik zeker heen. Alleen mallaria is een probleem.
Kijk je uit dat je geen kannibalen tegenkomt

Zo een lekker stukje blank vlees doet die kleine koppensnellers watertanden

23-01-2005, 10:47
Dat bedoel ik , Het is overal wel wat.

Het Gras is niet altijd groener aan de overkant.

23-01-2005, 10:53



Citaat door grendel:
Kijk je uit dat je geen kannibalen tegenkomt

Zo een lekker stukje blank vlees doet die kleine koppensnellers watertanden
Pas was er een docu op BBC "Tribe", daar was zo'n gozer een week ofzo bij van die inboorlingen. Het is heel vaag, als ze iemand doden dan was dat slachtoffer blijkbaar bezeten door een of andere duivel. En om de duivel helemaal te vernietigen moeten de hersenen en maag opgegeten worden. 1 inboorling had al twee keer mens gegeten, en 1 keer eentje afgeschoten, maar die had hij niet opgegeten omdat hij dacht dat het niet de laatste keer was dat hij iemand zou doden.

Maar het is echt vet vaag om zo'n man te zien die nog nooit een europeaan had gezien. Bij de onmoeting hadden die gasten hun boog al gespannen, maar het lukte ze om die gozers met sigaretten om te kopen.

23-01-2005, 11:05

Citaat door smurfi:
Wie denkt net zo als ik om serieus te gaan emigreren.
Ik ben de reputatie van de marokaan hier in NL zat. De hele sfeer is hier verpest.
Het liefs zou ik ergens met een schone leier willen beginnen.
Maar waar heen???
Marokko is zeker geen optie voor mij.
Het liefst ergens buiten europa naar een tropisch land met goede toekomst kansen (ook China is geen optie ).

Heb jij een idee??
Moslims hebben overal in de hele wereld een slechte naam, Zelfs in australie waar bijna geen moslims wonen hebben ze een slechte naam dat komt door de media... in groningen heb je weer meer racisten dan in de randstad...
Waarom is marokko geen optie? ooit wel eens in asilah geweest? en dan heb je meer steden waar je veel relaxer kan wonen dan hier in Nederland...
Niet 1 land is perfect, en ik vind (mijn mening) dat Nederland een van de beste landen is om in te wonen, stel je word ziek en je kan niet werken, dan kun je nog prima leven in Nederland.... Geloof me das niet overal zo...

Het enige wat jij moet is al discriminatie negeren, je hebt die racisten echt niet nodig ofzo ikke in ieder geval niet..

23-01-2005, 11:07

Citaat door soufiane37:
Moslims hebben overal in de hele wereld een slechte naam, Zelfs in australie waar bijna geen moslims wonen hebben ze een slechte naam dat komt door de media... in groningen heb je weer meer racisten dan in de randstad...
Waarom is marokko geen optie? ooit wel eens in asilah geweest? en dan heb je meer steden waar je veel relaxer kan wonen dan hier in Nederland...
Niet 1 land is perfect, en ik vind (mijn mening) dat Nederland een van de beste landen is om in te wonen, stel je word ziek en je kan niet werken, dan kun je nog prima leven in Nederland.... Geloof me das niet overal zo...

Het enige wat jij moet is al discriminatie negeren, je hebt die racisten echt niet nodig ofzo ikke in ieder geval niet..
In autralie hebben ze een slechte naam, door Bali.

Pagina's : [1] 2 3