Bekijk volle/desktop versie : Mannen wat zou je doen als



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

13-06-2013, 09:50
Je bent getrouwd en je komt erachter dat jouw vrouw jouw zuur verdiende geld verspilt aan haar verslaafde junk broertje. Dus jouw vrouw geeft elke week geld aan hem zodat hij in zijn behoefte kan voorzien, omdat ze anders bang is dat hij in de criminaliteit terecht komt.

Wat zou je doen, en maakt het uit als het haar eigen zuur verdiende geld is.

13-06-2013, 09:52


Wat zou je doen als het jou broertje is?

13-06-2013, 09:56
Zou het niet leuk vinden. Maar ook wel meedenken met een oplossing. Geld geven is dat niet.

Maar dit is hypothetisch. Allah jehfad.

13-06-2013, 10:04
Dan moet je met je vrouw om de tafel gaan zitten en goed met haar gaan praten. Geld geven aan iemand die zijn leven verziekt is zoiezo niet toegestaan, al is het haar geld, ze moet het gewoon niet doen!!

13-06-2013, 10:09



Citaat door _DiepOngelukkig:
Wat zou je doen als het jou broertje is?


Ik zou hem elke week geld geven. Is toch normaal dat ik me de stress in werk zodat hij zijn leven kan verkankeren.

13-06-2013, 10:12

Citaat door prototype01:
Zou het niet leuk vinden. Maar ook wel meedenken met een oplossing. Geld geven is dat niet.

Maar dit is hypothetisch. Allah jehfad.


Je bent een vrouw, je moet je niet druk maken om de uitgaven van een man.

13-06-2013, 10:13

Citaat door Kleine-Ster:
Dan moet je met je vrouw om de tafel gaan zitten en goed met haar gaan praten. Geld geven aan iemand die zijn leven verziekt is zoiezo niet toegestaan, al is het haar geld, ze moet het gewoon niet doen!!

Het is toch haar geld

13-06-2013, 10:20

Citaat door ra_bo:
Je bent een vrouw, je moet je niet druk maken om de uitgaven van een man.
Verkeerd gequote?

13-06-2013, 10:22

Citaat door prototype01:
Verkeerd gequote?


Ja fout van mobiel, maar je zou haar niet "straffen" en zoeken naar een oplossing? Vertel wat voor oplossing zat je aan te denken

13-06-2013, 10:25

Citaat door ra_bo:
Ik zou hem elke week geld geven. Is toch normaal dat ik me de stress in werk zodat hij zijn leven kan verkankeren.
Geld biedt geen permanente oplossingen. Ik zou hem iniedergeval ook niet altijd van mijn geld geven omdat hij daar niet mee geholpen is.. , maar ook andere hulpmiddelen voor hem zoeken. En veel dua's voor hem doen.

13-06-2013, 10:29

Citaat door _DiepOngelukkig:
Geld biedt geen permanente oplossingen. Ik zou hem iniedergeval ook niet altijd van mijn geld geven omdat hij daar niet mee geholpen is.. , maar ook andere hulpmiddelen voor hem zoeken. En veel dua's voor hem doen.


Sarcasme in me bericht is je zeker ontgaan? Ik zou hem NOOIT meer geld geven! En ja de oplossing is of hij stopt of hij laat me met rust.

13-06-2013, 10:32

Citaat door ra_bo:
Sarcasme in me bericht is je zeker ontgaan? Ik zou hem NOOIT meer geld geven! En ja de oplossing is of hij stopt of hij laat me met rust.
Nee het was me niet ontgaan.

13-06-2013, 10:33



Citaat door _DiepOngelukkig:
Nee het was me niet ontgaan.


Dat zal het zijn geweest

13-06-2013, 10:37

Citaat door ra_bo:
Dat zal het zijn geweest
Iniedergeval heeft je vrouw al je spaargeld weggeven aan haar ontspoorde broertje?

13-06-2013, 10:41

Citaat door _DiepOngelukkig:
Iniedergeval heeft je vrouw al je spaargeld weggeven aan haar ontspoorde broertje?


Dan zal je toch eerst spaar geld moeten hebben en een vrouw anders lijkt me dat vrij moeilijk

In ieder geval neem ik het je niet heel kwalijk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9