Bekijk volle/desktop versie : Mijn plannen liggen in duigen..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

12-06-2013, 18:48
Hij zei vandaag dat hij zo'n man niet zou accepteren.

Wat moet ik nu doen?

12-06-2013, 18:51



Citaat door Carlito:
Weg lopen
Weglopen is geen optie

12-06-2013, 18:51
Wat is de reden dat hij zo'n man niet zal accepteren?

12-06-2013, 18:52

Citaat door Rei7aan:
Weglopen is geen optie
Ja zo gooi je wel heel makkelijk de deur dicht.
Alles is een optie en andere is in zee springen

12-06-2013, 18:53



Citaat door Saar..:
Wat is de reden dat hij zo'n man niet zal accepteren?
Lol... ik ga eens uitleggen wat er gebeurd is.

Vandaag zat ik met m'n zusje te grappen tegenover mijn broer en zei dat ik een Zuid-Koreaanse moslim wil huwen.

Dus toen zei m'n broer: 'mag ik daar wat over zeggen? Ik denk dat je het niet leuk zult vinden, maar je moet het toch wel weten.'

Hij vertelde toen dat hij Aziatische mannen als zwakkelingen ziet. Hij heeft rondgereisd in Thailand en verschillende Aziatische mannen gezien, maar hij voelde zich nooit bedreigd. Hij zegt namelijk dat mannen de oerinstinct hebben zichzelf te vergelijken met iedere man die ze tegenkomen, hen opmeten en inschatten wie een gevecht zou winnen voor 'when shit hits the fan' (vet lachen hij XD). Als ik zo'n man zou trouwen, zou hij zich altijd zorgen gaan maken om mijn veiligheid.

Maar goed, nooit gedacht dat hij mijn Zuid-Koreaan niet als een volwaardige man zou zien echt jammer dit.

12-06-2013, 18:54

Citaat door Carlito:
Ja zo gooi je wel heel makkelijk de deur dicht.
Alles is een optie en andere is in zee springen
ga jij maar in de zee springen, je wordt toch niet gemist denk ik zo.

12-06-2013, 18:55

Citaat door Rei7aan:
ga jij maar in de zee springen, je wordt toch niet gemist denk ik zo.
Ook niet als ik touwtje aan het springen ben.
Ok maar als je gaat springen voor de trein, wel graag buiten de spits, dank u

12-06-2013, 18:55

Citaat door Rei7aan:
Lol... ik ga eens uitleggen wat er gebeurd is.

Vandaag zat ik met m'n zusje te grappen tegenover mijn broer en zei dat ik een zuid-Koreaanse moslim wil huwen.

Dus toen zei m'n broer: 'mag ik daar wat over zeggen? Ik denk dat je het niet leuk zult vinden, maar je moet het toch wel weten.'

Hij vertelde toen dat hij Aziatische mannen als zwakkelingen ziet. Hij heeft rondgereisd in Thailand en verschillende mannen gezien, maar hij voelde zich nooit bedreigd. Hij zegt namelijk dat mannen de oerinstinct hebben zichzelf te vergelijken met iedere man die ze tegenkomen, hen opmeten en inschatten wie een gevecht zou winnen 'when shit hits te fan' (vet lachen hij XD).

Maar goed, nooit gedacht dat hij mijn Zuid-Koreaan niet als een volwaardige man zou zien echt jammer dit.

Owjeej. Maar als het een goed gelovige man is kunnen ze hem niet weigeren. Dus je broer moet het maar accepteren.

12-06-2013, 18:56
Hoe bedoel je wat moet je nu doen? Er is toch niet een zuid-koreaan in het spel nu, dus het is niet zo dat er nu wat moet gebeuren ofzo. Maar dagdromen staat je vrij natuurlijk.

12-06-2013, 18:58

Citaat door Carlito:
Ook niet als ik touwtje aan het springen ben.
Ok maar als je gaat springen voor de trein, wel graag buiten de spits, dank u


Nee, dan ook niet.
Wat een oude grap zeg, ha-ha. Ha.

Citaat door Saar..:
Owjeej. Maar als het een goed gelovige man is kunnen ze hem niet weigeren. Dus je broer moet het maar accepteren.


Haha, nee hij zou hem niet weigeren. Hij zei dat het altijd mijn keuze is, maar dat was zijn mening over Aziatische mannen... en hij bedoelde het niet racistisch. Pfff.. ik moet deze teleurstelling echt even gaan verwerken

Citaat door Ricky_3allal:
Hoe bedoel je wat moet je nu doen? Er is toch niet een zuid-koreaan in het spel nu, dus het is niet zo dat er nu wat moet gebeuren ofzo. Maar dagdromen staat je vrij natuurlijk.
Hey, ik moest de topic spannend houden spelbreker.

12-06-2013, 19:00

Citaat door Rei7aan:
Nee, dan ook niet.
Wat een oude grap zeg, ha-ha. Ha.


Haha, nee hij zou hem niet weigeren. Hij zei dat het altijd mijn keuze is, maar dat was zijn mening over Aziatische mannen... en hij bedoelde het niet racistisch. Pfff.. ik moet deze teleurstelling echt even gaan verwerken


Hey, ik moest de topic spannend houden spelbreker.

Good luck.

12-06-2013, 19:00

Citaat door Saar..:
Good luck.
Thanks, I'll be needing it eerst die Zuid-Koreaanse moslim vinden XD

12-06-2013, 19:01



Citaat door Rei7aan:
Nee, dan ook niet.
Wat een oude grap zeg, ha-ha. Ha.


Haha, nee hij zou hem niet weigeren. Hij zei dat het altijd mijn keuze is, maar dat was zijn mening over Aziatische mannen... en hij bedoelde het niet racistisch. Pfff.. ik moet deze teleurstelling echt even gaan verwerken


Hey, ik moest de topic spannend houden spelbreker.
Je kunt ook uit het vliegtuig springen boven Seoul, in de armen van je broze verloofde

12-06-2013, 19:02
Het houden bij eigen afkomst misschien?

Succes meid

12-06-2013, 19:06

Citaat door Rei7aan:
Dude...seriously?

Ga een snelcursus 'grappenmaken' volgen en kom dan terug. Bvd.
Wil je ze dan in het Koreaans horen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10