Bekijk volle/desktop versie : Mijn fiets is gestolen!



Pagina's : [1] 2

12-06-2013, 18:26
& Dat nog wel door iemand die woont in het zelfde appartement..
Ik vind dat dus echt niet kunnen ..
& hoe ik weet dat iemand uit dit appartement de dader is komt.. ..
Omdat je enkel bij de gezamenlijk schuur kan komen door middel van een sleutel !!

Wat zou jij doen als jou fiets gestolen is ..en je weet bijna 100% zeker dat de fiets gestolen is door iemand uit het appartement waar jij woont!??


12-06-2013, 18:29


Plak een briefje in de schuur, met de melding dat, indien je fiets niet binnen 24 uur terecht is, dat je de politie ga inschakelen

12-06-2013, 18:31
kzou aangifte doen....ayema die hollandse fietsen zijn zo irritant hé

12-06-2013, 18:31

Citaat door nikita87:
Plak een briefje in de schuur, met de melding dat, indien je fiets niet binnen 24 uur terecht is, dat je de politie ga inschakelen
Ja dat is ook een optie!
Het gaat me ook niet alleenmaar om de fiets, maar ook om het vertrouwen van de buren?:s

12-06-2013, 18:33



Citaat door I_S:
Ja dat is ook een optie!
Het gaat me ook niet alleenmaar om de fiets, maar ook om het vertrouwen van de buren?:s
Snap ik heel goed.

Tegenwoordig is niemand meer te vertrouwen

12-06-2013, 18:34

Citaat door vrouw1986:
kzou aangifte doen....ayema die hollandse fietsen zijn zo irritant hé
Ja , Het is trouwens sowieso geen buitenlander die mijn fiets heeft meegenomen.. Want ik woon in een appartement met alleen Hollandse mensen.

12-06-2013, 18:36

Citaat door nikita87:
Snap ik heel goed.

Tegenwoordig is niemand meer te vertrouwen
Mijn man sprak eergisteren nog zo positief over onze buren hij zei: I_S wij moeten echt blij zijn met onze buren ze vallen ons nooit lastig ... INDD ZE VALLEN ONS niet lastig want ze zijn bezig met het stelen van mijn fiets ..

12-06-2013, 18:36

Citaat door I_S:
Ja , Het is trouwens sowieso geen buitenlander die mijn fiets heeft meegenomen.. Want ik woon in een appartement met alleen Hollandse mensen.
Ik had het over de remmen is echt irritant en gevaarlijk als je met de pedalen moet remmen

12-06-2013, 18:38

Citaat door I_S:
Mijn man sprak eergisteren nog zo positief over onze buren hij zei: I_S wij moeten echt blij zijn met onze buren ze vallen ons nooit lastig ... INDD ZE VALLEN ONS niet lastig want ze zijn bezig met het stelen van mijn fiets ..

12-06-2013, 18:38

Citaat door vrouw1986:
Ik had het over de remmen is echt irritant en gevaarlijk als je met de pedalen moet remmen
Oohw haha .. VIND JE? ik vond vroeger juist de hand rem irritant. . grappig

12-06-2013, 18:38
@ Wat vind je man ervan?

12-06-2013, 18:42

Citaat door nikita87:
@ Wat vind je man ervan?
Hij Weet het nog niet !

12-06-2013, 18:53



Citaat door I_S:
Hij Weet het nog niet !
haha, oke.

12-06-2013, 18:57

Citaat door I_S:
Mijn man sprak eergisteren nog zo positief over onze buren hij zei: I_S wij moeten echt blij zijn met onze buren ze vallen ons nooit lastig ... INDD ZE VALLEN ONS niet lastig want ze zijn bezig met het stelen van mijn fiets ..


1 van onze buren laat onze fietsbanden altijd leeg lopen.. Niks aan te doen he..
Maare dat briefje s wel een goed idee, ik zou anders ook niet weten hoe en wat. Je kan moeilijk iemand gaan beschuldigen zonder dat je weet wie het s

12-06-2013, 18:57

Citaat door I_S:
& Dat nog wel door iemand die woont in het zelfde appartement..
Ik vind dat dus echt niet kunnen ..
& hoe ik weet dat iemand uit dit appartement de dader is komt.. ..
Omdat je enkel bij de gezamenlijk schuur kan komen door middel van een sleutel !!

Wat zou jij doen als jou fiets gestolen is ..en je weet bijna 100% zeker dat de fiets gestolen is door iemand uit het appartement waar jij woont!??

Join the club, ik ben door mijn eigen buurjongen bestolen van mijn fiets. En toen mijn moeder langs ging zeiden, ze nee hoor wij hebben het niet gedaan! En ik weet 1000% zeker dat hij het was.

Maar ja wat kan je doen?

Pagina's : [1] 2