Bekijk volle/desktop versie : Paus hekelt 'homolobby' in eigen huis



12-06-2013, 08:45
VATICAANSTAD -
Paus Franciscus heeft zijn zorgen uitgesproken over corruptie in het Vaticaan en 'de homolobby'. Dat deed hij vorige week tijdens een privé-ontmoeting met een religieuze federatie uit Latijns-Amerika en het Caribisch gebied, waarvan de inhoud via internet is uitgelekt.


„De homolobby bestaat”, zou de paus hebben gezegd. „We moeten kijken wat we eraan kunnen doen.”
Een aanwezige deed verslag van de bijeenkomst op 6 juni. Dat werd via een Chileense website openbaar. Het Vaticaan geeft geen commentaar. „Het was een privé-ontmoeting”, aldus een woordvoerder.




http://www.telegraaf.nl/buitenland/21642702/__Paus___homolobby_bestaat___.html

12-06-2013, 09:26



Citaat door Woestijnroos:
Genieten die journalisten bij de telegraaf wel enige opleiding? Wat een flutartikeltje. Wat staat er nou eigenlijk?
Op beide vragen is het antwoord denk ik "niet veel".

12-06-2013, 10:53
Begrijp Fransie wel, druist in tegen alle wetten van de natuur!

13-06-2013, 07:22
Wat is dat eigenlijk, de homolobby


13-06-2013, 08:58



Citaat door Jamal076:
Islam is hier enorm duidelijk in. Onze opa's en vaders zijn hier gekomen om economisch op vooruit te gaan en voor hun kinderen.

Als we hun culturele gebruiken over gaan nemen is het beter terug te gaan naar Marokko.

Als ik merk dat ik niet fatsoenlijk kan leven in dit land ben ik pleite, ik kies voor mezelf.

Is echt hele hele foute bedoeling bespreekbaar maken en onderhandelen over homoseks.

Het gaat echt snel bergafwaarts zo, ik vind het trouwens erg triest dat wijn moslims worden weggezet als Barbaren als we ook niet homo worden.

De echte Barbaren komen voort uit het Kapitalisme wat een monsters voortrengt als kolonisatie, slavernij etc

Dit land en een paar andere Westerse landen is opgebouwd op een fundament wat niet de onze is.
Als dat is wat je opmaakt uit dit bericht, dan ben je ook een barbaar.

13-06-2013, 10:49
Homoseksualiteit is niet gezond houd het van geqoon bij. Maar tegenwoordig eil iedere groep erkenning krijgen. Vooral homoseksualiteit is link omdat het familiewaarden en religie aantast da's gwn niet goed voor de cohesie in een samenleving. K heb niks tegen homos maar houhet gwn in je slaapkamer