Bekijk volle/desktop versie : van vriendschap naar liefde.....



22-01-2005, 20:52

Citaat door amal al hayat:
[AR]ewa lees maar[/AR]
samir: salam ,hoe is ie?
mona:goed hoor, maar wat is er je heb me een uurtje geleden pas gebeld?
samir:ik weet het zelf ook niet ,maar ik moest je stem horen ,maak je maar geen druk.
mona:wat is er ,je verbergt toch niets?
samir: ewa safi,je bent toch me zusje en je weet dat ik je alles vertel.
monakey. doe voorzichtig aan en ik bel je nog wel.
samir: okey thella.

mm wat is er nou weer samir deed een beetje raar.maar jah wat zou het nou zijn misschien heeft ie weer ruzie met zn vader of zo.maar anders zou hij dat al vertelt hebben,puuf er is gewoon niets hoor waarom maak ik zo druk ..
ik ken samir al 5 jaar lang. hij was mijn klasgenoot ,daarna is hij naar een ander stad bij zn oom gaan wonen door famillie problemen ,en na een jaar lang dat ik hem niet zag is hij weer terug hier komen wonen samen met zn ouders en zijn kleine zusje.
samir is eigenlijk een goeie mannetje.o shiit ws vergeten dat ik me opdrachten nog af moet maken en die leraar die kijkt dehele tijd naar me.ojee.
zo eindelijk pause...en toen schork ik,,samir is bij ons op school.wat komt hij doen,riep ik hem,wat is er ? hey nee yoh niets misschien ga ik naar jullie school komen,en ik kon me reactie niet verbergen, ohh wat ben ik blij meen je dat nou.ik hield hem vast,maar dat doe ik zelfs altijd omdat hij als een broer voor me is.maar deze keer voeld ik iets die ik nooit had gevoeld dat ik opeens stil bleef en verbaast keek.maar toch d8 ik bij me zelf ewa safi dat is alleen omdat ik zo blij ben meer niet.maar dat gevoel bleef , ik had toen pause en samir die sprak met mij terwijl mijn gedachten ergens anders waren. dacht bij me zelf wat is er nou weer met mij.
kwam ik thuis, mijn moeder die had net eten klaar gemaakt meestaal help ik haar als ik binnen kom maar deze keer ben ik gelijk nar mij kamer binnen gegaan,mijn pyama aan en riep mijn moeder mij maar ik had geen trek in niets.de andere dag was ik te laat naar school gegaan, was de eerste keer, kwam ik binnen in de klas wie zag ik samir..ik was zo blij als een vogel, ben ik naar hem toe gegaan zonder dat ik eerst naar mijn leraar ging omdat ik te laat was gekomen. toen zei onze leraar van ik moest jullie trouwens wat mededelen. we hebben een nieuwe leerling. samir rachidi .oh jee zei ik tegen mijn leraar.ik ken samir al 5 jaar lang en iedereen keek mij verbaast !!!! ik vroeg samir, zozo je had niets verteld dat je bij mij in de klas zou komen..mm waarom?? vroeg ik hem, zei hij ja maar ik wost het zelf niet, hoezoo ben je niet blij ?? ik met een hoog stem tuurlijk ben ik blij dat mijn schatje bij mij in de klas zit!!! oh shiit zei ik in me, wat heb ik nou gezegt had ik maar mijn mond dicht gehouden. maar dat zeg ik ook vaak tegen hem waarom voel ik me nu weer zo, het leek dat ik alles wat ik met samir doe voor de eerste keer is....ik snap het niet
(nu ben ik in mijn kammer)elke dag gingen wij samen naar school, zitten wij samen in de klas , in de pause en gaan we ook samen terug naar huis..
eigenlijk is wel leuk maar ik ben gewent aan hem en hij aan mij maar hij is als een broer meer niet.. ik weet het niet meer..
op een dag zat ik op samir te wachten dat wij zolas elke dag samen naar school gaan, maar hij was niet gekomen, ik zat zeker meer dan een half uurtje te wachten. daarna was ik alleen naar school gegaan, kwam ik hem op school tegen ,vroeg ik hem wat er aan de hand was zei hij van jah sorry ik had het moeten vertellen maar ik heb een vriendin. en ik voeld de harde klap op mijn gezicht, eigenlijk moest dat niet ik zou blij voor hem moeten zijn maar deze keer had ik pijn, toen dacht ik bij me zelf ,o mijn ik ben verliefd........en op wie op mijn beste vriend die mij als een zusje ziet.. ik deed als of ik heel blij voor hem ben ,maar toch was ik boos op hem dat hij dat niet gelijk had verteld, dan kond ik tenminste wel op tijd naar school gaan. maar jah.... we gingen naar de klas en ik werd helemaal gek de hele les uur zat hij te praten over zn nieuwe vriendin terwijl ik van binnen helemaal brand. het deed zeker pijn.

ik ben hier nieuw en dit is mijn verhaal en ik hoo dat jullie het leuk zullen vinden en als jullie het leuk vinden zeg het gewoon.....
kus
.

22-01-2005, 20:58


eey meid

Wat een leuk begin

kusjes je eerste fan

22-01-2005, 20:58
so mooi nIeuwe FAn

22-01-2005, 21:48
ga snel verder ...je tweede fan

03-02-2005, 13:22


nog een nieuwe fan erbij

dus zou zeggen ga gauw verder

kussie van mij :blauwkus:

03-02-2005, 15:07
nog een fan er bij!!!
maar het si echt een tof verhaal.
ga verder zal ik zeggen meid een goed begin hoor!!!
x-x-x-x- mocro_roosje

04-02-2005, 16:05
ga verder.....

04-02-2005, 16:15
Weer een fan erbij! ps: ga gauw weer verder