Bekijk volle/desktop versie : [15-06-2013 Morocco VS Gambia 22:00]



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

11-06-2013, 16:06
Voorbeschouwing: Marokko - Gambia
De nationale ploeg zal vanavond de vijfde WK-2014 kwalificatiewedstrijd spelen. In Marrakech neemt de formatie van bondscoach Rachid Taoussi het op tegen Gambia, dat zich niet meer kan kwalificeren voor de knock-out fase.

Ook Marokko maakt een hele kleine kans om zich te kwalificeren voor de knock-out fase. De formatie van Taoussi moet vanavond ruim winnen en hopen dat de wedstrijd van morgenmiddag tussen Tanzania en Ivoorkust in een gelijkspel eindigt. Bij winst van Ivoorkust is Marokko definitief uitgeschakeld en bij winst van Tanzania zal het weer afhankelijk zijn van de laatste groepswedstrijd tussen Gambia en Tanzania.

Taoussi kan vanavond niet beschikken over drie spelers. Yassine Jebbour, Abdelhamid El Kaoutari en Adil
Hermach kampen met blessures. De bondscoach kan vanavond wel weer beschikken over middenvelder Younes Belhanda, die vorige week zaterdag tegen Tanzania (2-1 winst) nog ontbrak wegens een blessure.

De WK-2014 kwalificatiewedstrijd tussen Marokko en Gambia zal vanavond om 22:00 uur van start gaan en live worden uitgezonden door Al Oula en Arryadia

VERMOEDELIJKE OPSTELLING :

Amsif
Noussir EL Adoua Kantari Bergdich
Saadi
Belhanda Chafni arrada
EL Arabi Hamdallah


11-06-2013, 16:16


Marokko - Gambia: El Kaoutari en Belhanda zijn inzetbaar.El Kaoutari en Belhanda zijn inzetbaar. De Montpellier spelers Abdelhamid El Kaoutari en Younes Belhanda kunnen zaterdag meespelen tijdens de WK-2014 kwalificatiewedstrijd tegen Gambia. Beide spelers zijn hersteld van hun blessures.

Zowel El Kaoutari (foto,23) als Belhanda (23) zijn momenteel in Marrakech, maar misten allebei de WK-2014 kwalificatiewedstrijd tegen Tanzania (2-1 winst).




Marokko - Gambia: Drie spelers ontbraken gisteren op de training
Drie spelers ontbraken gisteren op de training De nationale ploeg trainde gisteren ter voorbereiding op de WK-2014 kwalificatiewedstrijd van zaterdag tegen Gambia. Bondscoach Rachid Taoussi had niet de beschikking over drie spelers.

Middenvelder Adil Hermach (26) heeft last van een kuitblessure en rechtsback Yassine Jebbour (21) heeft last van zijn enkel. Middenvelder Kamal Chafni (30) keerde gisteren terug naar Frankrijk wegens familieomstandigheden, maar de verwachting is dat hij zich vandaag weer bij de bondscoach zal melden.

De overige spelers, waaronder middenvelder Younes Belhanda (23), trainden met de groep mee en zijn wedstrijdfit.

11-06-2013, 16:54
Middenveld Chafni-Hermach-Obaddi behouden in de toekomst, 3 echte controleurs voor de verdediging = zekerheid.
in het verleden te vaak aanvallers gezet op het middenveld, Spanje hoeft geen voorbeeld te zijn voor ons, eerst maar de nul proberen houden tegen Tanzania Gambua etc !!

11-06-2013, 17:57
All attack - minimaal 7 goals om nog kans te maken. Doelsaldo is bepalend en niet onderling resultaat!!!!!!

11-06-2013, 22:57


Marokko - Gambia: 'Taoussi geeft voorkeur aan Amsif'
Het lijkt erop dat Rachid Taoussi aanstaande zaterdag de voorkeur geeft aan Mohamed Amsif. Lemyaghri liet tegen Tanzania zoals vaker geen goede indruk achter.

Voor Amsif zal het een uitstekende kans zijn om zich te laten zien tegenover de fans en Rachid Taoussi.

Marokko heeft het niet meer in eigen hand en zal hoe dan ook moeten winnen van Gambia, daarnaast moet Marokko hopen op een gunstige resultaat bij Ivoorkust - Tanzania.

12-06-2013, 14:02

Citaat door lacoste11:
Middenveld Chafni-Hermach-Obaddi behouden in de toekomst, 3 echte controleurs voor de verdediging = zekerheid.
in het verleden te vaak aanvallers gezet op het middenveld, Spanje hoeft geen voorbeeld te zijn voor ons, eerst maar de nul proberen houden tegen Tanzania Gambua etc !!
Mijn middenveld zou zijn : Belhanda - EL Adoua - Labyad

14-06-2013, 10:40
Taoussi: ''Jebbour, El Kaoutari en Hermach komen zaterdag niet in actie''
Bondscoach Rachid Taoussi liet gisteren op de persconferentie weten dat hij zaterdag niet kan beschikken over drie spelers. Rechtsback Yassine Jebbour, verdediger Abdelhamid El Kaoutari en middenvelder Adil Hermach hebben last van blessures.

Taoussi benadrukte verder dat hij spelers als Karim El Ahmadi en Oussama Assaidi niet heeft opgeroepen, omdat ze bij hun formatie nauwelijks aan de bak komen.

14-06-2013, 10:57
Ik denk wel dat Marokko kan stunten tegen Gambia en dat zeker gezien de Marokkanen thuis zullen spelen. Maar wat betreft kwalificatie voor het wk lijkt mij zeer kansloos. Ivoorkust moet dan alles verpesten.

14-06-2013, 13:29

Citaat door Rohff:
Ik denk wel dat Marokko kan stunten tegen Gambia en dat zeker gezien de Marokkanen thuis zullen spelen. Maar wat betreft kwalificatie voor het wk lijkt mij zeer kansloos. Ivoorkust moet dan alles verpesten.
Het is over joh

14-06-2013, 13:56
Het is niet gebaseerd op doelsaldo maar onderling resultaat van de nummer 1's.

14-06-2013, 13:56

Citaat door Clichy_sousbois:
Tegen Gambia hoef je niet te stunten , elke land is verplicht om tegen Gambia te winnen een hele zwakke voetballand zonder enige geschiedenis, En kwalificatie is gewoon over, Ik zie Marokko egt geen 9-0 winnen van Ivoorkust in Ivoorkust
Game Over Rachid Taoussi Mourinho

14-06-2013, 13:57

Citaat door Mvr.Krul:
Het is niet gebaseerd op doelsaldo maar onderling resultaat van de nummer 1's.
Het is over zusje, helaas pindakaas.

14-06-2013, 17:51



Citaat door Clichy_sousbois:
Marokko maakt nog een kans, Joehoeee

In sprookjes wereld spelen al onze spelers bij grote clubs zoals real, barca en zijn we wereldkampioen

14-06-2013, 21:44
ik denk dat taoussi de volgende 11 laat spelen.

Amsif

Noussir
Adoua
Kantari
Bergdich

Chafni
Obaddi
Belhanda

Barrada
Hamdallah
El Arabi

wissels:
Belghazouani
El Jadeyaoui
Abourezouk

15-06-2013, 10:45

Citaat door said6666:
ik denk dat taoussi de volgende 11 laat spelen.

Amsif

Noussir
Adoua
Kantari
Bergdich

Chafni
Obaddi
Belhanda

Barrada
Hamdallah
El Arabi

wissels:
Belghazouani
El Jadeyaoui
Abourezouk
Ik vind Kantari, Obbadi, Chafni Belghazouani, EL Jadeyaoui en Hamdallah te kort komen voor Nationale team.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9