Bekijk volle/desktop versie : bv geven en Ramadaan



11-06-2013, 14:19
Salaam dames


wie heeft raad omtrent dat? Is er iemand die ervaring mee heeft?

11-06-2013, 16:41


Wat ik weet is dat het bij de meeste vrouwen wel invloed heeft op de melkproductie, vooral omdat het nu lange dagen zijn
Als je productie stabiel is (rond de 7-8 maanden) dan heb je meer kans dat je kan vasten en blijven voeden dan daarvoor
Sommigen vrouwen lukt het om om de dag te vasten.

http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/subjects.asp?id=271633

13-06-2013, 07:28

Citaat door zwanger2012:
Wat ik weet is dat het bij de meeste vrouwen wel invloed heeft op de melkproductie, vooral omdat het nu lange dagen zijn
Als je productie stabiel is (rond de 7-8 maanden) dan heb je meer kans dat je kan vasten en blijven voeden dan daarvoor
Sommigen vrouwen lukt het om om de dag te vasten.

http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/subjects.asp?id=271633
Barakalaahoefikie, dat komt goed uit,mijn zoontje is ook rond de leeftijd.

13-06-2013, 09:39
Ik had het zelfde probleem vorig toen het kei warm was tijdens ramadan en ik helemaal droogde. ik had nix meer in mijn borsten.
nou ik kreeg een tip van een vriendi. ik keek zo toen ze het mij vertelde .
maar ik probeerde het toch. nou ik kreeg weer melk in de borsten.
ik moest van die vriendin yogo drink drinken. die aarbei drinks die je kunt kopen. ik vond ze walgelijk maar ik kreeg wel meer melk productie. je moet wel minstens 2 glazen per dag drinken. en het helpt.
je kan ook venkelthee drinken. en als je mag eten heel veel drinken.

13-06-2013, 09:42



Citaat door Mariah:
Barakalaahoefikie, dat komt goed uit,mijn zoontje is ook rond de leeftijd.
salam alaikom lieve meid, hoe gaat het met je? met je zoontje? kga van zodra ik tijd heb je terug mailen, mijn zoontje trekt altijd de laptop uit mijn handen

in cha Allah zal het je lukken om te vasten en toch bv geven aan je zoontje.

13-06-2013, 09:43

Citaat door oumyassine1:
Ik had het zelfde probleem vorig toen het kei warm was tijdens ramadan en ik helemaal droogde. ik had nix meer in mijn borsten.
nou ik kreeg een tip van een vriendi. ik keek zo toen ze het mij vertelde .
maar ik probeerde het toch. nou ik kreeg weer melk in de borsten.
ik moest van die vriendin yogo drink drinken. die aarbei drinks die je kunt kopen. ik vond ze walgelijk maar ik kreeg wel meer melk productie. je moet wel minstens 2 glazen per dag drinken. en het helpt.
je kan ook venkelthee drinken. en als je mag eten heel veel drinken.
waar kan je dit kopen?

13-06-2013, 10:09

Citaat door oumyassine1:
Ik had het zelfde probleem vorig toen het kei warm was tijdens ramadan en ik helemaal droogde. ik had nix meer in mijn borsten.
nou ik kreeg een tip van een vriendi. ik keek zo toen ze het mij vertelde .
maar ik probeerde het toch. nou ik kreeg weer melk in de borsten.
ik moest van die vriendin yogo drink drinken. die aarbei drinks die je kunt kopen. ik vond ze walgelijk maar ik kreeg wel meer melk productie. je moet wel minstens 2 glazen per dag drinken. en het helpt.
je kan ook venkelthee drinken. en als je mag eten heel veel drinken.


Yogo drink? Ik kan het proberen,ze hebben hier wel deze merk niet maar ik zoek wel een andere aarbeiendrink. Venkelthee heb ik wel gelukkig in voorraad.

Citaat door MoslimaForever1:
salam alaikom lieve meid, hoe gaat het met je? met je zoontje? kga van zodra ik tijd heb je terug mailen, mijn zoontje trekt altijd de laptop uit mijn handen

in cha Allah zal het je lukken om te vasten en toch bv geven aan je zoontje.
InshAllah
Alahmdulilah gaat alles goed met ons lieve zus, Geen probleem,ik begrijp dat met jonge kids in huis je het druk heb. Mijn zoontje probeert de hele tijd met zijn handjes op toetsenbord ranzendsnel te slaan. Hij is er al in gslaagd het een keer naar de reparatiedienst te helpen.

13-06-2013, 10:14

Citaat door Mariah:
Yogo drink? Ik kan het proberen,ze hebben hier wel deze merk niet maar ik zoek wel een andere aarbeiendrink. Venkelthee heb ik wel gelukkig in voorraad.

InshAllah
Alahmdulilah gaat alles goed met ons lieve zus, Geen probleem,ik begrijp dat met jonge kids in huis je het druk heb. En hoe ouder ze worden hoe meer tijd ze hebben. Mijn zoontje probeert de hele tijd met zijn handjes op toetsenbord ranzendsnel te slaan. Hij is er al in gslaagd het een keer naar de reparatiedienst te helpen.
ahahahahhhahahaa hij heeft de toetsenbord gevonden, wist je dat mijn laptop de helft van de letters op de toetsenbord zoek zijn? m'n oudste heeft zich op een dag geamuseerd met het eruit trekken van de toetsen, een voor een het is soms zoeken voor mij om een goede tekst te schrijven en vooral foutloos

13-06-2013, 10:20

Citaat door oumyassine1:
Ik had het zelfde probleem vorig toen het kei warm was tijdens ramadan en ik helemaal droogde. ik had nix meer in mijn borsten.
nou ik kreeg een tip van een vriendi. ik keek zo toen ze het mij vertelde .
maar ik probeerde het toch. nou ik kreeg weer melk in de borsten.
ik moest van die vriendin yogo drink drinken. die aarbei drinks die je kunt kopen. ik vond ze walgelijk maar ik kreeg wel meer melk productie. je moet wel minstens 2 glazen per dag drinken. en het helpt.
je kan ook venkelthee drinken. en als je mag eten heel veel drinken.


Citaat door MoslimaForever1:
ahahahahhhahahaa hij heeft de toetsenbord gevonden, wist je dat mijn laptop de helft van de letters op de toetsenbord zoek zijn? m'n oudste heeft zich op een dag geamuseerd met het eruit trekken van de toetsen, een voor een het is soms zoeken voor mij om een goede tekst te schrijven en vooral foutloos
ogarme, je word er wel creatief van

Hier werkt de toetsebord ook niet meer perfect,als ik typ komen sommige letters niet mee,tenzij ik betreffende toets harder drukt. Kids hebben echt iets met computers.

13-06-2013, 10:22

Citaat door Mariah:
ogarme, je word er wel creatief van

Hier werkt de toetsebord ook niet meer perfect,als ik typ komen sommige letters niet mee,tenzij ik betreffende toets harder drukt. Kids hebben echt iets met computers.
het is soms wel frustrerend hahahahahahha ach ja kindjes.....ze hebben idd echt iets met computers of beter gezegt ze hebben iets met dure spullen

13-06-2013, 10:28

Citaat door MoslimaForever1:
het is soms wel frustrerend hahahahahahha ach ja kindjes.....ze hebben idd echt iets met computers of beter gezegt ze hebben iets met dure spullen
Haha,ja,je kan alvast een verzekering op dure spullen nemen. Die venkelthee kan je in de natuurwinkel vinden trouwens evenals in kruidvat.

13-06-2013, 10:32

Citaat door Mariah:
Haha,ja,je kan alvast een verzekering op dure spullen nemen. Die venkelthee kan je in de natuurwinkel vinden trouwens evenals in kruidvat.
hahhahaahaa ja echt wel

in de kruidvat? mss ga ik, net vandaag ik naar buiten wil regent het?

13-06-2013, 18:48


yogo drink is gewoon bij de supermarkt t ekoop. er zijn allerlei soorten merken. kies gewoon 1 die je lekker vindt.
echt het helpt enorm. wel geen liters van drinken . hahahaha
en venkel thee is ook bij appie heyn t ekoop, of natuur winkels of kruidvat en etos misschien ook
hey succes meiden.

13-06-2013, 21:26

Citaat door oumyassine1:
yogo drink is gewoon bij de supermarkt t ekoop. er zijn allerlei soorten merken. kies gewoon 1 die je lekker vindt.
echt het helpt enorm. wel geen liters van drinken . hahahaha
en venkel thee is ook bij appie heyn t ekoop, of natuur winkels of kruidvat en etos misschien ook
hey succes meiden.
thanks

14-06-2013, 07:23

Citaat door oumyassine1:
yogo drink is gewoon bij de supermarkt t ekoop. er zijn allerlei soorten merken. kies gewoon 1 die je lekker vindt.
echt het helpt enorm. wel geen liters van drinken . hahahaha
en venkel thee is ook bij appie heyn t ekoop, of natuur winkels of kruidvat en etos misschien ook
hey succes meiden.
barakalaahoefikie