Bekijk volle/desktop versie : Man vraagt aan ex vrouw een recept!



Pagina's : [1] 2

10-06-2013, 23:08
Ik heb hier vanmiddag echt om gelachen..

Een collega vertelde mij dat dr ex man dr om een recept vroeg, zij kon dat heerlijk voor hem bereiden en zijn nieuwe huidige vriendin/vrouw die maakt het niet zo lekker als zij dat voor hem deed.

Wij Marokkaanse vrouwen zouden meteen om een nieuwe scheiding vragen! Kijk hoe hollanders ermee omgaan, geweldig toch?

10-06-2013, 23:10


Die Hollanders drinken ook gewoon een biertje met hun exen op het terras en praten over hetgeen wat ze deden toen ze een relatie hadden etc.

Meh wij, je mag elkaar niet eens aankijken of 'toevallig' tegenkomen. Want toeval bestaat niet.

10-06-2013, 23:11
Hahahaha te grappig gewoon.zij zijn er echt nuchter over

10-06-2013, 23:12

Citaat door verhaalmaakster:
Die Hollanders drinken ook gewoon een biertje met hun exen op het terras en praten over hetgeen wat ze deden toen ze een relatie hadden etc.

Meh wij, je mag elkaar niet eens aankijken of 'toevallig' tegenkomen. Want toeval bestaat niet.
Klopt idd! Die zijn daar zo makkelijk in.. ik moest er echt om lachen!

10-06-2013, 23:13



Citaat door verhaalmaakster:
Die Hollanders drinken ook gewoon een biertje met hun exen op het terras en praten over hetgeen wat ze deden toen ze een relatie hadden etc.

Meh wij, je mag elkaar niet eens aankijken of 'toevallig' tegenkomen. Want toeval bestaat niet.
Ja en die dieren duiken ook lekker met mekaar het bed in zo af en toe
Nee ex is ex
Dan vreet hij maar wat de pot schaft

10-06-2013, 23:14
Haha wat ik ook zie bij mijn buren bijvoorbeeld is dat hun exen echt langs komen om te eten enz haha

10-06-2013, 23:15

Citaat door Fortunate-:
Haha wat ik ook zie bij mijn buren bijvoorbeeld is dat hun exen echt langs komen om te eten enz haha


Moeten de exen elkaar leren kennen ofzo?

10-06-2013, 23:17

Citaat door verhaalmaakster:
Die Hollanders drinken ook gewoon een biertje met hun exen op het terras en praten over hetgeen wat ze deden toen ze een relatie hadden etc.

Meh wij, je mag elkaar niet eens aankijken of 'toevallig' tegenkomen. Want toeval bestaat niet.
Ze scheiden als het niet gaat, ik bedoel als ze niet meer gelukkig samen zijn en als ze beter af zonder elkaar zijn, zoiets. Maar dat betekent niet dat ze elkaar niet kunnen luchten of zien. Maar bij de Marokkanen heerst nog steeds een taboe over scheiding, er wordt door iedereen geadviseerd om sabr te hebben, sabr, sabr en nog eens sabr. Dus mensen gaan scheiden pas als ze elkaar echt niet meer kunnen uitstaan. Daarom is er geen sprake van recepten uitwisselen.

10-06-2013, 23:18

Citaat door soumiasoum:
Ja en die dieren duiken ook lekker met mekaar het bed in zo af en toe
Nee ex is ex
Dan vreet hij maar wat de pot schaft
klopt, maar ook daar doen ze nuchter over.
hij: 'Hey schat ik heb vandaag met Yessica gekust'
zij: 'Oh dat geeft toch niet, ik gisteren met mijn oude jeugdvriend Nico het bed ingedoken'
hij: 'Wat grappig zeg!'



10-06-2013, 23:19

Citaat door flamenca:
ze scheiden als het niet gaat, ik bedoel als ze niet meer gelukkig samen zijn en als ze beter af zonder elkaar zijn, zoiets. Maar dat betekent niet dat ze elkaar niet kunnen luchten of zien. Maar bij de marokkanen heerst nog steeds een taboe over scheiding, er wordt door iedereen geadviseerd om sabr te hebben, sabr, sabr en nog eens sabr. Dus mensen gaan scheiden pas als ze elkaar echt niet meer kunnen uitstaan. Daarom is er geen sprake van recepten uitwisselen.
haha

10-06-2013, 23:19

Citaat door verhaalmaakster:
klopt, maar ook daar doen ze nuchter over.
hij: 'Hey schat ik heb vandaag met Yessica gekust'
zij: 'Oh dat geeft toch niet, ik gisteren met mijn oude jeugdvriend Nico het bed ingedoken'
hij: 'Wat grappig zeg!'


Dit is ook een bekende.Het stelde niks voor, ik hou van jou.. alleen van jou!

10-06-2013, 23:20

Citaat door Flamenca:
Ze scheiden als het niet gaat, ik bedoel als ze niet meer gelukkig samen zijn en als ze beter af zonder elkaar zijn, zoiets. Maar dat betekent niet dat ze elkaar niet kunnen luchten of zien. Maar bij de Marokkanen heerst nog steeds een taboe over scheiding, er wordt door iedereen geadviseerd om sabr te hebben, sabr, sabr en nog eens sabr. Dus mensen gaan scheiden pas als ze elkaar echt niet meer kunnen uitstaan. Daarom is er geen sprake van recepten uitwisselen.
Ze zien vaak een scheiding als het verbreken van hun 'verplichte relatie en eeuwige trouw' naar elkaar toe. En voor de rest zal alles wel hetzelfde blijven behalve dan dat ze elk in een ander huis wonen.
Maar de manier van communiceren naar elkaar blijft exact hetzelfde.

10-06-2013, 23:20



Citaat door elhobje:
Dit is ook een bekende.Het stelde niks voor, ik hou van jou.. alleen van jou!
Ja indd. het stelde helemaal niks voor hoor. Ik voelde niks maar na een aantal biertjes ga je gekke dingen doen. uhum.

10-06-2013, 23:21

Citaat door verhaalmaakster:
klopt, maar ook daar doen ze nuchter over.
hij: 'Hey schat ik heb vandaag met Yessica gekust'
zij: 'Oh dat geeft toch niet, ik gisteren met mijn oude jeugdvriend Nico het bed ingedoken'
hij: 'Wat grappig zeg!'


Haha echt he
Dat zie je ook bij achter gesloten deuren
Hoe laconiek die Nederlanders om gaan met vreemdgaande partners
Ik zou echt in alle staten zijn als me man zou komen met zo een biecht

10-06-2013, 23:23

Citaat door elhobje:
Ik heb hier vanmiddag echt om gelachen..

Een collega vertelde mij dat dr ex man dr om een recept vroeg, zij kon dat heerlijk voor hem bereiden en zijn nieuwe huidige vriendin/vrouw die maakt het niet zo lekker als zij dat voor hem deed.

Wij Marokkaanse vrouwen zouden meteen om een nieuwe scheiding vragen! Kijk hoe hollanders ermee omgaan, geweldig toch?
geweldig precies zoals zijn bedoelingen.

Pagina's : [1] 2