Bekijk volle/desktop versie : Een voorbeeld van onze 'ophemelaars' van dit forum



Pagina's : [1] 2

09-06-2013, 17:51
elke marokkaanse speler die ergens een goal heeft gemaakt de afgelopen 6 jaar hier, word de hemel ingeprezen als de nieuwe hadji ...

iajour, el zhar, rabeh, nabil baha, moha, benjelloun, alloudi, emin rbati... noem nog maar 20 op ..


hier een leuk voorbeeld.. nabil baha scoort een omhaal, in 2009 .. in de 1e wedstrijd van het seizoen ... hij speelde bij malaga ..

gelijk topic erover, en gelijk ophemeling van hier tot somalie ... "oooh hij had geselecteerd moeten worden" ... wejooow spectaculair ...

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2782265&

"wejoooow malaga haalt zeker top 5"



eindstand van dat seizoen: Malaga 17e



en zo kan je nog wel honderd spelers en topics opzoeken in google, hilarisch

wanneer houden deze randdebielen op dit forum hiermee op? k noem geen namen maar ze beginnen vaak met 'Moun'

Issam Chawali van Aljazeera zei het een half jaar geleden ook, elke keer die youtube en facebook clips van die spelers die ergens scoren of een panna uitdelen .. komt er een toernooi hoppa 1e ronde naar huis ..

09-06-2013, 17:53


Jongen dat noemen ze trots zijn ...je moet trots zijn op spelers die voor Marokko uitkomen

09-06-2013, 18:01

Citaat door LaasteGeruchten:
Jongen dat noemen ze trots zijn ...je moet trots zijn op spelers die voor Marokko uitkomen
We zijn trots op onze land, niet op eendagsvliegen die na een goal of goede actie, claimen een topvoetballer te zijn, en vooral ernaar gedragen. Bijv een Taarabt

09-06-2013, 18:13

Citaat door Jeblie:
We zijn trots op onze land, niet op eendagsvliegen die na een goal of goede actie, claimen een topvoetballer te zijn, en vooral ernaar gedragen. Bijv een Taarabt
klopt ....het zijn geen eendagsvliegen hoor...ze hebben meerdere interlands achter hun namen ...ik ben trots op de jongens die voor Marokko uitkomen maar sommige moeten niet naast hun schoenen lopen en zeggen dat ze belangrijker zijn dan Marokkaanse elftal ..die hebben wij inderdaad niet nodig

09-06-2013, 18:32


Hamdallah goeie voetballer en nog jong. Kan zich nog ontwikkelen

09-06-2013, 19:46

Citaat door LaasteGeruchten:
Jongen dat noemen ze trots zijn ...je moet trots zijn op spelers die voor Marokko uitkomen
wrm moet ik 'trots' zijn op een voetballer? omdat ie toevallig ook Marokkaans is net als ik?

voetbal is een spelletje, meer niet .. het is niet zoiets belangrijks om iemand te haten of om trots op iemand te zijn ..

mohim Jeblie had et mooi samengevat, maar ik wil daar aan toevoegen: je scoort een goal en word door bepaalde mensen zonder voetbalverstand opgehemeld hier .. en dan komt er bijv een CAN of iets dergelijks en dan denkt heel Marokko/Nederland/Belgie/Frankrijk dat wij goeie voetballers hebben, wat overduidelijk niet zo is ... en dan 1e ronde weer naar huis.

na een aantal jaar sinds 2004 ongeveer beginnen mensen dit wel zat te raken

rabeh is de nieuwe maldini, iajour is niveau top van spanje, rbati is nieuwe naybet

gwn ader in de nek van jullie

09-06-2013, 19:47

Citaat door MountakhabMaroc:
Hamdallah goeie voetballer en nog jong. Kan zich nog ontwikkelen
laat dat trollen een keer zitten en kom serieus over voetbal praten, jij hebt nog veel te leren bro

09-06-2013, 19:52

Citaat door cllash:
wrm moet ik 'trots' zijn op een voetballer? Omdat ie toevallig ook marokkaans is net als ik?

Voetbal is een spelletje, meer niet .. Het is niet zoiets belangrijks om iemand te haten of om trots op iemand te zijn ..

Mohim jeblie had et mooi samengevat, maar ik wil daar aan toevoegen: Je scoort een goal en word door bepaalde mensen zonder voetbalverstand opgehemeld hier .. En dan komt er bijv een can of iets dergelijks en dan denkt heel marokko/nederland/belgie/frankrijk dat wij goeie voetballers hebben, wat overduidelijk niet zo is ... En dan 1e ronde weer naar huis.

Na een aantal jaar sinds 2004 ongeveer beginnen mensen dit wel zat te raken

rabeh is de nieuwe maldini, iajour is niveau top van spanje, rbati is nieuwe naybet

gwn ader in de nek van jullie
One! Two! Three! Vive le algerieeeeeee!!!!!!!

09-06-2013, 19:54

Citaat door Cllash:
wrm moet ik 'trots' zijn op een voetballer? omdat ie toevallig ook Marokkaans is net als ik?

voetbal is een spelletje, meer niet .. het is niet zoiets belangrijks om iemand te haten of om trots op iemand te zijn ..

mohim Jeblie had et mooi samengevat, maar ik wil daar aan toevoegen: je scoort een goal en word door bepaalde mensen zonder voetbalverstand opgehemeld hier .. en dan komt er bijv een CAN of iets dergelijks en dan denkt heel Marokko/Nederland/Belgie/Frankrijk dat wij goeie voetballers hebben, wat overduidelijk niet zo is ... en dan 1e ronde weer naar huis.

na een aantal jaar sinds 2004 ongeveer beginnen mensen dit wel zat te raken

rabeh is de nieuwe maldini, iajour is niveau top van spanje, rbati is nieuwe naybet

gwn ader in de nek van jullie
jij bent een Nederlander ...als je La Carte hebt dan ben je een echte Marokkaan

ik ben iedergeval trots op Marokkaanse spelers die voor Marokko uitkomen ...het loopt een beetje niet goed ..maar gouden tijden zullen nog aankomen inschallah en jij zult als eerste de polonaise lopen

09-06-2013, 19:58

Citaat door LaasteGeruchten:
jij bent een Nederlander ...als je La Carte hebt dan ben je een echte Marokkaan

ik ben iedergeval trots op Marokkaanse spelers die voor Marokko uitkomen ...het loopt een beetje niet goed ..maar gouden tijden zullen nog aankomen inschallah en jij zult als eerste de polonaise lopen
die heb k a 7mir

wooow trots boehoehoe .. daar gaat deze hele discussie niet om. het gaat om iemand onterecht ophemelen, 3ayaktoha nou .. hemel iemand op als ie in spanje of engeland speelt niet in noorwegen of zuid-somalie

09-06-2013, 22:47
Jek labbas?

09-06-2013, 23:51
Cllash heb gelijk.

10-06-2013, 00:17


Zodra Marmita zich hier meld gaat het los met topics die opgezocht worden

10-06-2013, 12:17
mamita moet die topics opzoeken over 'Rabeh nieuwe maldini' of 'iajour naar barcelona' .. of 'Emin Rbati kan nieuwe Naybet worden'


fucking grappemakers op dit forum

10-06-2013, 12:51
Marmita lover Google van mnl

Pagina's : [1] 2