Bekijk volle/desktop versie : turkse meiden hebben meer fantasie dan de marokkaanse



Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8

09-06-2013, 17:41

Citaat door Tabdarst010:
haha stuur maar door als je ze kent, nooit een morro gezien die romantisch is en een leuke verrassing voor je in petto heeft
kwil die ook als je hem vind....

09-06-2013, 17:42


Hahahaha, hoe ziek..

Een Turks meisje die ik ken heeft 3 weken een vriendje en praat nu al over trouwen.

09-06-2013, 17:42

Citaat door Tabdarst010:
50. 000 euro als je echt van je man houdt doe je hem dan niet aan ook al kan hij het betalen bij wijze van, geef mij maar een bruiloft van max 8000 euro en 2 volle weekjes malediven, shena je geeft je geld daar uit...

Marokkanen gaan s w s praten of je nu dure bruiloft doet of goedkoop, ze hebben altijd wel iets te melden dus vriend opdonderen met hun, als ik trouw lekker zo goedkoop mogelijk en dan genieten op me huwelijksreis..
Want een tripje naar Malediven voor 2 weken is goedkoop? XD

Haahah kijk dat is weer echt egoïstisch. Ik geef liever wat minder uit aan huwelijksreis zodat ik mijn gasten meer kan verwennen. Je wilt toch het beste voor je gasten, of zeg ik wat raars?

09-06-2013, 17:42

Citaat door Stotter:
Verschil tussen Turken en Marokkanen is dat de turken zo een groot bedrag meestal wel makkelijk kunnen betalen in tegenstelling met de Marokkanen
Alsof Turkse bruiloften zo uitgebreid zijn... Marokkaanse bruiloften zijn over het algemeen duurder dan Turkse bruiloften. Ik weet dat aangezien ik ook op meerdere Turkse bruiloften ben geweest. Heb je de Turkse bandjes gezien? Hun typisch Turkse beat komt uit de keyboard en met diezelfde keyboard toetsen ze een saz-achtige deuntje nog een paar zangers erbij en klaar! Hun catering is ook nog eens simpel (Turkse rijst met een beetje schapenvlees, salade, knoflooksaus en sambal. Hun kleding is simpel (gewoon westerse trouwkleding), zaal is typisch zo een uitgeleefde Turkse zaal.

Die Turkse chick spoort echt niet dat zij €50.000 vraagt voor haar bruiloft terwijl een Turkse bruiloft max. €10.000 kost.

Jij bent zeker een Turk of niet dan?

09-06-2013, 17:43



Citaat door Omashu:
Want een tripje naar Malediven voor 2 weken is goedkoop? XD

Haahah kijk dat is weer echt egoïstisch. Ik geef liever wat minder uit aan huwelijksreis zodat ik mijn gasten meer kan verwennen. Je wilt toch het beste voor je gasten, of zeg ik wat raars?
je gasten zullen nooit tevreden zijn lief,hoe hard je ze ook verwend xx

09-06-2013, 17:44

Citaat door Stubborn:
arn't you going to apologize....<kijkt streng>


im sorry!!


Citaat door Tabdarst010:
haha stuur maar door als je ze kent, nooit een morro gezien die romantisch is en een leuke verrassing voor je in petto heeft
nee nee

09-06-2013, 17:45

Citaat door Zekkie:
im sorry!!



nee nee
and were are my flowers!!!

09-06-2013, 17:46

Citaat door Stubborn:
and were are my flowers!!!
in the garden

09-06-2013, 17:47

Citaat door Zekkie:
in the garden
what? In the garden? sins when do you have a garden?

09-06-2013, 17:47

Citaat door Stubborn:
je gasten zullen nooit tevreden zijn lief,hoe hard je ze ook verwend xx
Dat is sowieso, maar ik zal pas tevreden zijn als ik weet dat ik alles wat normaal en in mijn macht zit aan ze geef. Natuurlijk zijn ze nooit tevreden, als ik maar tevreden ben.

Eerlijk, was ooit naar een bruiloft gaven ze harira soep. (en ze hebben het geld wel) Ik zou persoonlijk dat niet over mijn hart krijgen. Als ik meer kan uitgeven, why not. Ik ga als ik mensen uitnodig toch ook geen bissara serveren ofz XD

09-06-2013, 17:47

Citaat door Stubborn:
what? In the garden? sins when do you have a garden?
since i live in a house

09-06-2013, 17:48

Citaat door Omashu:
Dat is sowieso, maar ik zal pas tevreden zijn als ik weet dat ik alles wat normaal en in mijn macht zit aan ze geef. Natuurlijk zijn ze nooit tevreden, als ik maar tevreden ben.

Eerlijk, was ooit naar een bruiloft gaven ze harira soep. (en ze hebben het geld wel) Ik zou persoonlijk dat niet over mijn hart krijgen. Als ik meer kan uitgeven, why not. Ik ga als ik mensen uitnodig toch ook geen bissara serveren ofz XD
okeey harira soep is wel overdreven weinig hahaha zo kun je je buikje tog niet vullen? haha

09-06-2013, 17:48



Citaat door Omashu:
Want een tripje naar Malediven voor 2 weken is goedkoop? XD

Haahah kijk dat is weer echt egoïstisch. Ik geef liever wat minder uit aan huwelijksreis zodat ik mijn gasten meer kan verwennen. Je wilt toch het beste voor je gasten, of zeg ik wat raars?
Je zegt helemaal niks raars hoor meid, maar ik bedoelde geef liever meer geld uit aan huwelijksreis waar ik samen met me man van geniet dan dat ik me gasten meer verwen die nooit tevreden zijn. En ik vind het egoistisch dat de mensen praten dus ja ik zou zelfs een maand in malediven chillen met me droomman dan extra geld uitgeven aan bruiloft, ieder ze mening schat...

09-06-2013, 17:49

Citaat door Zekkie:
since i live in a house
you have a house? and when were you planning saying it to me...

09-06-2013, 17:50

Citaat door Stubborn:
you have a house? and when were you planning saying it to me...
I just did, didn't i??

Pagina's : 1 2 3 4 5 [6] 7 8