Bekijk volle/desktop versie : Hoe ziet de hel eruit?



Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16

09-06-2013, 00:15
hahaha,

leuke verhaal dit Copy pasta,

Hoe heet is het in de hel?


Een professor in de thermodynamica had een huiswerkopdracht bedacht voor zijn laatstejaarsstudenten.
De opdracht bestond uit slechts één vraag:
Is de hel exotherm (geeft hij warmte af) of endotherm (neemt hij warmte op)? Beargumenteer je antwoord met een proef.
De meeste studenten schreven een antwoord over hun gedachten met gebruikmaking van de wet van Boyle (gas koelt af wanneer het uitzet en warmt op wanneer het samengeperst wordt) of een variant hierop.
Eén student schreef echter het volgende:
Eerst moeten we weten hoe de massa van de hel verandert in de tijd. Dus moeten we weten wat de snelheid is waarmee zielen de hel binnenkomen en de snelheid waarmee ze weer vertrekken.
Ik denk dat we gerust kunnen aannemen dat wanneer een ziel in de hel terecht komt hij er niet meer uitkomt. Dus vertrekken er geen zielen.
Om te weten te komen hoeveel zielen er naar de hel gaan, moeten we kijken naar de verschillende religies die er tegenwoordig op de wereld bestaan.
Een aantal van deze religies beweren dat wanneer je geen lid van deze religie bent, je naar de hel gaat. Aangezien er meerdere van dergelijke religies zijn en mensen geen lid zijn van meer dan één religie, kunnen we aannemen dat alle mensen en alle zielen naar de hel gaan.
Met de gegeven geboortecijfers en sterftecijfers kunnen we verwachten dat het aantal zielen dat naar de hel gaat exponentieel toeneemt.
Nu moeten we gaan kijken naar de snelheid waarmee het volume van de hel verandert omdat de wet van Boyle zegt dat wanneer de temperatuur en de druk in de hel hetzelfde blijven, het volume van de hel groter moet worden naarmate er meer zielen worden toegevoegd.
Dit geeft twee mogelijkheden:

1. Wanneer de hel minder snel groter wordt dan de snelheid waarmee zielen de hel binnengaan, zullen de temperatuur en de druk in de hel toenemen totdat de hel explodeert.

2. Wanneer het volume van de hel sneller toeneemt dan de toename van het aantal zielen in de hel, zullen de temperatuur en de druk afnemen en zal de hel bevriezen.

Welke van de twee mogelijkheden is nu waar?
Als we uitgaan van de stelling van mevrouw Monique van Dijk gedurende mijn eerste jaar:
"Dat het zal vriezen in de hel voordat ik met jou naar bed ga" en het feit in aanmerking nemen dat ik er nog steeds niet in geslaagd ben om een seksuele relatie met haar op te bouwen, dan kan stelling twee niet waar zijn en dus is de hel exothermisch.
Deze student kreeg als enige een tien.

09-06-2013, 00:16



Citaat door echtenummer1:
Pijnreceptoren zijn niet als hier op aarde daar worden ze aangepast.
Als je dood ben ga je ook opeens engelen kunnen zien terwijl dat op aarde niet kon.
graag citaat uit de koran waar beweert wordt dat pijnreceptoren worden aangepast

gezwets en zelf dingen verzinnen heb ik niks aan

09-06-2013, 00:16

Citaat door Disser:
vuur is zwart
je was net te laat met de waarschuwing
lengte en gewicht,... op m.nl ben je dik en vadsig tot het tegendeel is bewezen
Iedereen op internet is lelijk tot het tegendeel is bewezen ^^

09-06-2013, 00:16

Citaat door Shepard:
-.
Jouw nickname zegt elke keer tegen mij:

''Go ahead, kijk nog 6 afleveringen van NCIS. Je hebt vandaag niet genoeg gehad''

09-06-2013, 00:17



Citaat door Shepard:
hahaha,

leuke verhaal dit Copy pasta,

Hoe heet is het in de hel?


Een professor in de thermodynamica had een huiswerkopdracht bedacht voor zijn laatstejaarsstudenten.
De opdracht bestond uit slechts één vraag:
Is de hel exotherm (geeft hij warmte af) of endotherm (neemt hij warmte op)? Beargumenteer je antwoord met een proef.
De meeste studenten schreven een antwoord over hun gedachten met gebruikmaking van de wet van Boyle (gas koelt af wanneer het uitzet en warmt op wanneer het samengeperst wordt) of een variant hierop.
Eén student schreef echter het volgende:
Eerst moeten we weten hoe de massa van de hel verandert in de tijd. Dus moeten we weten wat de snelheid is waarmee zielen de hel binnenkomen en de snelheid waarmee ze weer vertrekken.
Ik denk dat we gerust kunnen aannemen dat wanneer een ziel in de hel terecht komt hij er niet meer uitkomt. Dus vertrekken er geen zielen.
Om te weten te komen hoeveel zielen er naar de hel gaan, moeten we kijken naar de verschillende religies die er tegenwoordig op de wereld bestaan.
Een aantal van deze religies beweren dat wanneer je geen lid van deze religie bent, je naar de hel gaat. Aangezien er meerdere van dergelijke religies zijn en mensen geen lid zijn van meer dan één religie, kunnen we aannemen dat alle mensen en alle zielen naar de hel gaan.
Met de gegeven geboortecijfers en sterftecijfers kunnen we verwachten dat het aantal zielen dat naar de hel gaat exponentieel toeneemt.
Nu moeten we gaan kijken naar de snelheid waarmee het volume van de hel verandert omdat de wet van Boyle zegt dat wanneer de temperatuur en de druk in de hel hetzelfde blijven, het volume van de hel groter moet worden naarmate er meer zielen worden toegevoegd.
Dit geeft twee mogelijkheden:

1. Wanneer de hel minder snel groter wordt dan de snelheid waarmee zielen de hel binnengaan, zullen de temperatuur en de druk in de hel toenemen totdat de hel explodeert.

2. Wanneer het volume van de hel sneller toeneemt dan de toename van het aantal zielen in de hel, zullen de temperatuur en de druk afnemen en zal de hel bevriezen.

Welke van de twee mogelijkheden is nu waar?
Als we uitgaan van de stelling van mevrouw Monique van Dijk gedurende mijn eerste jaar:
"Dat het zal vriezen in de hel voordat ik met jou naar bed ga" en het feit in aanmerking nemen dat ik er nog steeds niet in geslaagd ben om een seksuele relatie met haar op te bouwen, dan kan stelling twee niet waar zijn en dus is de hel exothermisch.
Deze student kreeg als enige een tien.


Deze is zo wijs dat ik hem vaker ga lezen.

09-06-2013, 00:17

Citaat door ryuzaki:
Ja, maar luister dan. Als het een bestraffing is, en je pijnreceptoren (als je weet wat dat is) voelen die pijn niet, wat is het nut van de warmte 70x te verhogen en het uberhaupt een bestraffing te gaan noemen. Het is toch de ergste bestraffing waar mee gedreigd wordt?
-
Als je dit ontkent, is je logica ook beschadigd.

09-06-2013, 00:19

Citaat door Shepard:
hahaha,

leuke verhaal dit Copy pasta,

Hoe heet is het in de hel?


Een professor in de thermodynamica had een huiswerkopdracht bedacht voor zijn laatstejaarsstudenten.
De opdracht bestond uit slechts één vraag:
Is de hel exotherm (geeft hij warmte af) of endotherm (neemt hij warmte op)? Beargumenteer je antwoord met een proef.
De meeste studenten schreven een antwoord over hun gedachten met gebruikmaking van de wet van Boyle (gas koelt af wanneer het uitzet en warmt op wanneer het samengeperst wordt) of een variant hierop.
Eén student schreef echter het volgende:
Eerst moeten we weten hoe de massa van de hel verandert in de tijd. Dus moeten we weten wat de snelheid is waarmee zielen de hel binnenkomen en de snelheid waarmee ze weer vertrekken.
Ik denk dat we gerust kunnen aannemen dat wanneer een ziel in de hel terecht komt hij er niet meer uitkomt. Dus vertrekken er geen zielen.
Om te weten te komen hoeveel zielen er naar de hel gaan, moeten we kijken naar de verschillende religies die er tegenwoordig op de wereld bestaan.
Een aantal van deze religies beweren dat wanneer je geen lid van deze religie bent, je naar de hel gaat. Aangezien er meerdere van dergelijke religies zijn en mensen geen lid zijn van meer dan één religie, kunnen we aannemen dat alle mensen en alle zielen naar de hel gaan.
Met de gegeven geboortecijfers en sterftecijfers kunnen we verwachten dat het aantal zielen dat naar de hel gaat exponentieel toeneemt.
Nu moeten we gaan kijken naar de snelheid waarmee het volume van de hel verandert omdat de wet van Boyle zegt dat wanneer de temperatuur en de druk in de hel hetzelfde blijven, het volume van de hel groter moet worden naarmate er meer zielen worden toegevoegd.
Dit geeft twee mogelijkheden:

1. Wanneer de hel minder snel groter wordt dan de snelheid waarmee zielen de hel binnengaan, zullen de temperatuur en de druk in de hel toenemen totdat de hel explodeert.

2. Wanneer het volume van de hel sneller toeneemt dan de toename van het aantal zielen in de hel, zullen de temperatuur en de druk afnemen en zal de hel bevriezen.

Welke van de twee mogelijkheden is nu waar?
Als we uitgaan van de stelling van mevrouw Monique van Dijk gedurende mijn eerste jaar:
"Dat het zal vriezen in de hel voordat ik met jou naar bed ga" en het feit in aanmerking nemen dat ik er nog steeds niet in geslaagd ben om een seksuele relatie met haar op te bouwen, dan kan stelling twee niet waar zijn en dus is de hel exothermisch.
Deze student kreeg als enige een tien.
haha, tot de hel dichtvriest

09-06-2013, 00:21

Citaat door Itoshi:
Jouw nickname zegt elke keer tegen mij:

''Go ahead, kijk nog 6 afleveringen van NCIS. Je hebt vandaag niet genoeg gehad''
hahah, waar wacht je op, gibbs is op je aan het wachten.

09-06-2013, 00:21

Citaat door Disser:
graag citaat uit de koran waar beweert wordt dat pijnreceptoren worden aangepast

gezwets en zelf dingen verzinnen heb ik niks aan
Ik ben gewoon netals jij logisch aan het nadenken.

09-06-2013, 00:23

Citaat door G.F.Y:
Deze is zo wijs dat ik hem vaker ga lezen.
Het was eigenlijk een engelse verhaal. haha, wel leuk. Alhoewel ik niet bekend sta met de wet van boyle.

09-06-2013, 00:24

Citaat door Shepard:
hahah, waar wacht je op, gibbs is op je aan het wachten.
Hahaha, Ik wacht tot Dinozzo op me wacht.

09-06-2013, 00:24

Citaat door Shiba:
Weetje ik ben echt uniek.
Als ik over straat loop veroorzaakt iedereen een ongeluk. Afgeleid van mijn schoonheid de pure nature.

WAHAHAAH excuus het is laat en ik heb trek dus ik draai door.

Dus dat
je bent klein en dik ...daarom kijken ze

Citaat door echtenummer1:
Ik ben gewoon netals jij logisch aan het nadenken.
dan moet je zeggen ik denk dat....

en het niet voordoen als een feit

09-06-2013, 00:26



Citaat door Disser:
je bent klein en dik ...daarom kijken ze
dan moet je zeggen ik denk dat....

en het niet voordoen als een feit
Ik pas me aan weet je

09-06-2013, 00:26
Geloof en logica...botsen vaak.

09-06-2013, 00:27
haha jullie lachen nu wel .. wacht ma wie het laats lacht lacht het best :))

Pagina's : 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16