Bekijk volle/desktop versie : Graag praktiseren



07-06-2013, 21:43
Salaam alaikom

Ik wil zo graag praktiseren in de islam... Ik weet best wel veel en heb veel kennis. Ik wil me meer verdiepen en echt praktiseren, en binnenkort ghimaar dragen.. Ik heb in het verleden ook ghimaar gedragen en voelde me er heel goed in, ik voelde me compleet, maar na een tijd had ik hem afgedaan ik vond het ineens moeilijk! Ik wil inchallaah weer de stap nemen om hem weer te dragen. Nu draag ik het naar de moskee hamdolilaah maar ik wil hem voor altijd blijven dragen. Ik heb niet echt iemand in mijn omgeving waarmee ik kan optrekken, dat we elkaar kunnen steunen en samen nog meer kennis op te doen in de islam. Ik vroeg me af... is er een zuster dat ook graag wilt praktiseren? Ik hoor het heel graag, misschien kunnen we ons samen verdiepen en elkaar steunen in het goede!

Wa salaam alaikom!

07-06-2013, 21:46


Waar kom je vandaan ukhti?

07-06-2013, 21:51
wa 3aleykoum salam

ik weet precies hoe je je voelt, nouja vast niet helemaal maargoed

ik had een tijdje het juist heel moeilijk met 3abaya, deed hem weer uit (na 2 jaar soubhan Allah!) en daarna zei ik tegen me zelf (na die inzinking, moeilijkheid ermee) dat ik hem noooit meer zou uitdoen, toen ben ik ook khimaar gaan dragen, maar helaas met school is dit niet mogelijk, dus werd het weer 3abaya, maar gestopt met school en nu draag ik niqaab alhamdoulillah

als je me wilt pm'en, always welcome!

07-06-2013, 21:54

Citaat door Bismilllah:
Waar kom je vandaan ukhti?


Ik kom uit Utrecht oegti

Citaat door janpiet:
Je moet een goede moslimbroeder vinden om mee te trouwen en samen praktiseren is beste

Kan ook, maar niet de eerste optie

Citaat door SSlowinska:
wa 3aleykoum salam

ik weet precies hoe je je voelt, nouja vast niet helemaal maargoed

ik had een tijdje het juist heel moeilijk met 3abaya, deed hem weer uit (na 2 jaar soubhan Allah!) en daarna zei ik tegen me zelf (na die inzinking, moeilijkheid ermee) dat ik hem noooit meer zou uitdoen, toen ben ik ook khimaar gaan dragen, maar helaas met school is dit niet mogelijk, dus werd het weer 3abaya, maar gestopt met school en nu draag ik niqaab alhamdoulillah

als je me wilt pm'en, always welcome!
Sub7ana'Allah wa elhamdolilaah echt knap van je. Allah heeft jou geleid hamdolilah, ik vind het zo mooi om zusters zo te zien. Kijk zo even je pm..

07-06-2013, 22:01


Asalaam a3laikom oegti fi deen,
Je kan me gerust pm'en en samen kennis opdoen met de wil van Allah subhana wa ta'ala.

Moge Allah azza wa jal het voor ons alle vergemakelijken, amien.
Xx

07-06-2013, 22:03

[B][SIZE=5]Een brief aan een jongere die nieuw is in het praktiseren[/SIZE]
Shaykh ´Ali ibn Yahya al-Haddaadie[/SIZE][/B]


Ik feliciteer jou met het verkrijgen van succes in het verrichten van berouw en het terugkeren naar Allaah. Dit is waarlijk een grote gunst; weinigen wordt dit gegeven en velen worden ervan weerhouden. Ik vraag Allaah dat Hij ons allen berouwvol laat terugkeren naar Hem vertrouwend op Hem.

[URL="http://www.an-nasieha.nl/upload/Een_brief_aan_de_jongeren.pdf"][SIZE=4]Klik hier om te lezen[/URL]



http://www.an-nasieha.nl


07-06-2013, 22:14
Baraka Allahoe Fiek

17-07-2013, 21:18
salamoe ailaikoem
ik zoek ook zusters om samen mee te practiseren , ik heb geen ouders geen vrienden geen moslim om me heen , hier wonen geen moslims die practiseren