Bekijk volle/desktop versie : Probleem? Hartenheler



07-06-2013, 20:28
Ik ben hartenheler. En ik sta klaar voor iedereen die over hun problemen willen praten.
Het mag over alles gaan en ik zal Insha'ALLAH helpen. Stuur een pm en ik zal proberen
een oplossing voor te vinden

Ma3a Salama

07-06-2013, 20:31


Masha Allah goed van je !
Moge Allah subhana wa ta3la jou belonen met het goede

07-06-2013, 20:32

Citaat door Niettebegrijpen:
Masha Allah goed van je !
Moge Allah subhana wa ta3la jou belonen met het goede
Amin

07-06-2013, 20:32

Citaat door Eufje.:
Lol.
Ze bedoelt het goed.

07-06-2013, 20:33



Citaat door Niettebegrijpen:
Ze bedoelt het goed.
Ghair InshaALLAH. Er zullen altijd mensen zijn die lachen

07-06-2013, 20:38
Ik heb liefdes verdriet

07-06-2013, 20:44

Citaat door Traalaa:
Ik heb liefdes verdriet
Jouw pm staat uit anders wil ik jou wel helpen

07-06-2013, 20:45
Ik vertrouw je niet

07-06-2013, 20:48

Citaat door Jawharaa:
Ik vertrouw je niet
Het is anoniem hier. Ik vraag niemand hun persoonlijke gegevens. Alleen hun verhaal. Wat kan er mislopen

07-06-2013, 20:50
En waarom zouden mensen jou hun verhaal doen? Omdat je gewoon een luisterend oor wilt bieden? Of heb je veel levenservaring dat je de mensen goed advies wil\kan geven?
Dit zijn vragen die bij mij opkomen bij het lezen van jouw topic. Dus ik vraag me serieus af wat jou beweegredenen zijn?

Als tip geef ik je mee om iets over jezelf te vertellen en waarom graag mensen hun harten wilt helen want nu kom je over als een nieuwsgierig aapje die gewoon alles wilt weten Allahoua3lam. Zie dit ook niet als een aanval maar als opbouwend kritiek waar je wellicht iets aan hebt. Tot slot wens ik je veel plezier en suc6 met je topic!

Ma3asalama.

07-06-2013, 20:57

Citaat door Sems:
En waarom zouden mensen jou hun verhaal doen? Omdat je gewoon een luisterend oor wilt bieden? Of heb je veel levenservaring dat je de mensen goed advies wil\kan geven?
Dit zijn vragen die bij mij opkomen bij het lezen van jouw topic. Dus ik vraag me serieus af wat jou beweegredenen zijn?

Als tip geef ik je mee om iets over jezelf te vertellen en waarom graag mensen hun harten wilt helen want nu kom je over als een nieuwsgierig aapje die gewoon alles wilt weten Allahoua3lam. Zie dit ook niet als een aanval maar als opbouwend kritiek waar je wellicht iets aan hebt. Tot slot wens ik je veel plezier en suc6 met je topic!

Ma3asalama.
Ik heb veel levenservaring anders zou ik zoiets niet doen. In mijn dagelijks leven geef ik altijd aan iedereen die ik ken
advies. Ik ben daar goed in. En ik zal niets persoonlijks vertellen over mezelf aangezien ik zelf niets ga vragen aan jullie.

Ik wil dit doen omdat ik graag de mens terug gelukkig wil zien. Hun de hoop terug geven. En de juiste woorden zeggen
zodat ze terug hun weg kunnen vinden

07-06-2013, 21:13

Citaat door Hartenheler:
Ik heb veel levenservaring anders zou ik zoiets niet doen. In mijn dagelijks leven geef ik altijd aan iedereen die ik ken
advies. Ik ben daar goed in. En ik zal niets persoonlijks vertellen over mezelf aangezien ik zelf niets ga vragen aan jullie.

Ik wil dit doen omdat ik graag de mens terug gelukkig wil zien. Hun de hoop terug geven. En de juiste woorden zeggen
zodat ze terug hun weg kunnen vinden
om het vetgedrukte heb je mij echt even laten lachen. Ik bedoelde niet je persoonlijke gegevens of persoonlijk levensverhaal. Gewoon meer over hoe jij staat in het leven en hoe jij negativiteit omvormt naar positiviteit. Hoe jij omgaat met obstakels van het leven, enz...enz.

Maar goed jouw beweegredenen heb je omschreven en nu wordt het voor mij iets duidelijker. Je wilt je medemens een warm hart toedragen, mooie intensie. In sha Allah zal Allah jou de kracht en de wijsheid geven om je medemens te helpen. Amien.